Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menee hermo, mies alkoi laihduttaa

Vierailija
10.10.2020 |

Älkää ymmärtäkö väärin, hyvä, että laihduttaa.

Mutta se on tyypilliseen miehiseen tapaan hurahtanut johonkin ravintotekijöitä ja kaloreita laskevaan sivustoon ja ajaa minut hulluuden partaalle tivaamalla aina syötyään, mitä ruuassa oli, paljonko ja paljonko hän on saanut kaloreita.

Kas kun jälkikäteen sitä on pikkuisen vaikea arvioida, laskekoon itse ja punnitkoon etukäteen. Prkl ala sille kaivella jauhopusseja roskiksesta... ja kuvaan kuuluu, että kun joku asia ei ole heti selvää, hän alkaa tiuskia ja syyttää minua ihan kuin olisin väkisin syöttänyt hänelle jotakin.

Grrr. Aikuinen ihminen, ota vastuu omista syömisistäsi sitten!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaha tuo on laihduttajille tyypillistä. Mun sisko oli samanlainen laihduttajalaskureineen. Ei tuota oikeasti kukaan kauaa jaksa, olisi paljon helpompaa vain lopettaa herkut kokonaan ja muuttaa enemmän sitä, mitä syö.

Vierailija
2/6 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille, että voit laskea ja punnita sen puolesta ja ilmoittaa kalorit sun muut, mutta se maksaa joka kerta 100 euroa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ymmärrän, jos sen arvioi suurin piirtein. Aika nopeesti tulee käsitys siitä, mitä on missäkin. Mutta haloo sillä ole laihtumisen suhteen merkitystä, onko kaloreita 214 vai 260!

Vierailija
4/6 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta, jos hänestä kuoriutuu timmi hottis, itse kyllä auttaisin häntä.

Vierailija
5/6 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano sille, että voit laskea ja punnita sen puolesta ja ilmoittaa kalorit sun muut, mutta se maksaa joka kerta 100 euroa.

Heheh varmaan niin.

Pitää vissiin hakea sille pelkkiä eineksiä, joissa on valmiina tarkka annoksen kalorimäärä. Teen jo nyt ruuat, siinä on minusta riittävästi duunia.

Ap

Vierailija
6/6 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei laske itse kaloreitaan? Pane laittamaan itse ruokansa niin tietää mitä syö. Ihme ukko.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi