Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

F1-miljonääri Räikkönen avoliittoon

Vierailija
02.01.2014 |

Dafuck?

http://www.iltalehti.fi/viihde/2014010217886928_vi.shtml

Pitää oikein ihmetellä. Kimi saisi kenet tahansa naisen. Ulkonäöstä en tiedä, mutta muilla avuilla naiset lähinnä hankitaankin. 

Ei mikään edustava tämä uusi naikkonen ainakaan tuon kuvan perusteella. Taviksissakin on nätimpiä jos ei enää mitään bimboa enää halua. No hyvä tytysylle... toivottavasti osaa ainakin synnyttää. 

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheen näköinen kotka, sellainen pullamössö.

Vierailija
2/45 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kanssa miehenä tajua..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://bealive.fi/images/minttu/rsz_1minttufm4.jpg

Joo, tosi pullamössö :)

Vierailija
4/45 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkki: fitness-malli, kuvia löytyy kavereiden blogeista

Vierailija
5/45 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi muuten Kimi ja Jenni eivät tehneet lasta? En oo ennen ajatellutkaan ettei heillä ole lasta...

Vierailija
6/45 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihaksikas kroppa mutta naama ei ainakaan tuossa kuvassa ole edukseen... Mut jos sillon hyvä persoonallisuus? ;-)

Vierailija
7/45 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti täytyy kompata teitä :( On mielenkiintoinen maku räikkösellä...

Vierailija
8/45 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan btw, ei Kimi saisi ketä tahansa naista. Julkisuuskuva on alkoholiin ja biletykseen menevästä lapsekkaasta miehestä, jossa ei ole varsinaista karismaa ajotaidon lisäksi. Näin me nähdään erilailla asiat. Onneksi ihmiset on erilaisia. 

Toivotaan onnea Kimille ja uudelle morsiolle!

Vierailija
9/45 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 11:57"]

Miksi muuten Kimi ja Jenni eivät tehneet lasta? En oo ennen ajatellutkaan ettei heillä ole lasta...

[/quote]

Jenni ei varmaan halua, koska vaikuttaa ainakin ulospäin aika kylmältä ja itseensä keskittyvältä ihmiseltä. 

Ehkä siksi Kimi tarvitseekin nyt synnyttäjän.. 34 kuitenkin jo vaikkei tietty miehen ikä mitään haittaa mut kuitenkin

Vierailija
10/45 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sillä vaikka on huonoja kokemuksia siitä kun valitsee puolison ulkonäön perusteella.

Vierailija
11/45 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan haluaa olla Kimi Räikkösen kanssa? Ei osaa puhua, vaikuttaa henkisesti kuolleelta, ammatti on hengenvaarallinen ja ympäristölle haitallinen, harrastukset kuin teinipojalla ... Ja jos on hänen kanssaan tekemisissä löytää itsensä Seiskasta, IL:stä ja AV-palstalta - kauhea kohtalo! :D

Vierailija
12/45 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 12:05"]

Jos sillä vaikka on huonoja kokemuksia siitä kun valitsee puolison ulkonäön perusteella.

[/quote]

Näin. 

Ja varmaan Kimi vuosia F1-piireissä pyörineenä on saanut kaikenlaista karkkipimpsaakin maistaa entisen vaimonsa lisäksi.

Vierailija
13/45 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 12:07"]

Miksi kukaan haluaa olla Kimi Räikkösen kanssa? Ei osaa puhua, vaikuttaa henkisesti kuolleelta, ammatti on hengenvaarallinen ja ympäristölle haitallinen, harrastukset kuin teinipojalla ... Ja jos on hänen kanssaan tekemisissä löytää itsensä Seiskasta, IL:stä ja AV-palstalta - kauhea kohtalo! :D

[/quote]

Mä taas tykkään: ei selittele turhia, tekee sen mitä haluaa. Ja musta on ihan hottiskin, kelpais kyllä. Itse olen jo nelikymppinen kolmen lapsen äiti joten ei taida olla mahkuja ;P

Vierailija
14/45 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huhuh. Av mammat haukkuu Seiskan tähtitytön ulkonäköä? :D

Todella söpö lentoemo instagram yhteiskuvassa. Kimi tuskin tykkää tuon laittamisesta nettii 

Vierailija
15/45 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 12:18"]No huhuh. Av mammat haukkuu Seiskan tähtitytön ulkonäköä? :D

Todella söpö lentoemo instagram yhteiskuvassa. Kimi tuskin tykkää tuon laittamisesta nettii 

[/quote]. Seiskan tähtitytöhtän on tunnetusti tosi hyvännäköisiä;).....noot

Vierailija
16/45 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 12:12"]

Mä taas tykkään: ei selittele turhia, tekee sen mitä haluaa.

[/quote]

En nyt viittaa Räikköseen, kun en tiedä, millainen hän on, mutta sulle siis kelpais tällainen mies:

- makaa vaan sohvalla, kun sä siivoat, eikä selittele miksei auta

- ei tee koskaan ruokaa, ei edes aamupalaa laita lapsille, eikä selittele sen kummemmin

- pelaa rahansa nettipokerissa, koska haluaa, eikä selittele syitään

- bilettää illat kavereiden kanssa, koska haluaa, ja... niin, ei selittele

?

Näinkö se menee? Miehen tärkeimpiin ominaisuuksiinko kuuluu se, ettei selittele ja tekee mitä lystää?

Vierailija
17/45 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 12:39"]

[/quote]

En nyt viittaa Räikköseen, kun en tiedä, millainen hän on, mutta sulle siis kelpais tällainen mies:

- ei tee koskaan ruokaa, ei edes aamupalaa laita lapsille, eikä selittele sen kummemmin

?

Näinkö se menee? Miehen tärkeimpiin ominaisuuksiinko kuuluu se, ettei selittele ja tekee mitä lystää?

[/quote]

Mä tarkoitin kyllä mitä se tekee työssään.... Tykkään että urheilija ei esimerkiksi selittele epäonnistumisiaan eikä ole sellainen joka paikassa suuna päänä esiityjä.

Olen myös lukenut että on lähipiirilleen todella mukava ja auttavainen kaveri

Vierailija
18/45 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 12:43"]

[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 12:39"]

[/quote]

?

[/quote]

Mä tarkoitin kyllä mitä se tekee työssään.... Tykkään että urheilija ei esimerkiksi selittele epäonnistumisiaan eikä ole sellainen joka paikassa suuna päänä esiityjä.

Olen myös lukenut että on lähipiirilleen todella mukava ja auttavainen kaveri

[/quote]

11 tarkentaa:

Mua haittaa Räikkösen outo puhetyyli, sävytön puhe, ei se mistä puhuu; äänen sijoittuminen kurkkuun, huono kielitaito/ kielen taju. Kasvojen ilmeettömyys, ne eivät elä. Yksi-ilmeisyys brändinä. 

En mä silti Räikköselle mitään pahaa toivo, onnea vaan uuteen avoliittoon. 

Enemmän mua haittaa mammojen suhtautuminen naisten ulkonäköön, siitähän tämäkin ketju lähti liikkeelle. "140-kg norsu"-ketjusta ilmenee, että mies ei saa kommentoida edes naisen epäterveellistä ylipainoa, mutta naiset voivat tylyttää toistensa ulkonäköä ihan vapaasti. 

Vierailija
19/45 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räikkösen monet ilmeet:

http://i.imgur.com/pMY7o.jpg

Vierailija
20/45 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimiä viehättää varmaan Mintussa se, että hän on kuulemma (sisäpiiri-infoa) täysin Jennin vastakohta: Lämmin, maanläheinen, lapsirakas ihminen, jonka elämä ei pyöri vain oman navan ja ulkonäön sekä materian ympärillä. Lisäksi Minttu on tottunut tienaamaan omat rahansa itse (toisin kuin Jenni), eikä harrastanut miesten rahojen perässä juoksemista...

Onnea Kimille ja Mintulle! Ihanaa että Kimi on löytänyt naisen, jonka kanssa voi perustaa perheen. Jennihän ei lapsia edes halunnut...