Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

F1-miljonääri Räikkönen avoliittoon

Vierailija
02.01.2014 |

Dafuck?

http://www.iltalehti.fi/viihde/2014010217886928_vi.shtml

Pitää oikein ihmetellä. Kimi saisi kenet tahansa naisen. Ulkonäöstä en tiedä, mutta muilla avuilla naiset lähinnä hankitaankin. 

Ei mikään edustava tämä uusi naikkonen ainakaan tuon kuvan perusteella. Taviksissakin on nätimpiä jos ei enää mitään bimboa enää halua. No hyvä tytysylle... toivottavasti osaa ainakin synnyttää. 

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 13:15"]

Räikkösen monet ilmeet:

http://i.imgur.com/pMY7o.jpg

[/quote]

Mä luulen että kenestä vaan saa tuollaisen kollaasin halutessaan. Sitäpaitsi, miten tuo eroaa muista suomalaisista? En mä meitä mietenkään riehakkaana kansana pitäisi

Vierailija
22/45 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no niin ap, oma kuva tänne niin verrataan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 13:37"]

[/quote]

No on se nyt minua kauniimpi, en minä sillä. Ei Kimi mua olis huolinut, viimeistään siinä vaiheessa kun olisin losauttanut pallit tiskiin, olis todennäköisesti heittänyt pihalle :D

Vierailija
24/45 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh, mikä teijän ongelma on???

Sekö, että Kimi on valinnut elämänkumppanikseen ihan tavallisen näköisen naisen?

Sellaisen, kuin suurin osa teistä, tämän palstan kirjoittajat! Eikö tavallisen näköinen nainen teidän mielestänne "saa" kelvata miljonäärille? Mitä tapahtui kaikille niille puheille luonteen ja persoonan merkityksestä ja sisäisestä kauneudesta??

Minusta on hienoa, että Kimi on selvästikin ihastunut Mintussa ensisijaisesti muuhun kuin vaan ulkonäköön. Jenni oli kaunis ja selvästikin hyvin ulkonäkö-orientoitunut. Liitto päättyi, koska pari ei selvästikään sopinut yhteen. Jennistä sai myös varsin kolkon ja ylimielisen, sekä pinnallisen vaikutelman. En ollenkaan ihmettele, että Kimi halusi nyt toisella kierroksella naisen, jonka luonne on kohdallaan ja joka ei ole pelkkä kaunis kuori!

Kimi on oivaltanut vanhan viisauden: Ulkoinen kauneus on katoavaista, sisäinen pysyvää... 

Vierailija
25/45 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tunnen/tiedän Mintun, koska olen työssäni häneen aikoinaan tutustunut ja tapasinkin useamman vuoden ajan häntä säännöllisesti (minä töissä, hän asiakkaana). Minttu on luonnossa todella kaunis, hän on niitä ihmisiä, jotka ovat luonnossa vielä kauniimpia kuin kuvissa, hänellä on myös erittäin hyvä kroppa, hän on hyväkäytöksinen, toiset huomioiva ja sydämellinen. En itse tykästy ihmisiin kovin helposti, mutta Minttu on ihana ja toivon hänelle kaikkea hyvää. Minttu kääntää miesten päät, toisin kuin 99% AV-palstalaisista.

Kovasti vaikuttaa kateellisten panettelulta tämä keskustelu -- eipä yllätä AV-palstalla kun ollaan.

Vierailija
26/45 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kamala, mies joka ei valitsekaan naista pelkän ulkonäön perusteella, kun toinen missi ei kelvannut! Ensimmäisestä vaimosta päättelitte, että ulkonäkö on määräävä tekijä, mutta eipä ollutkaan, kyllä nyt harmittaa kun luonnekin vaikuttaa joillakin miehillä valintaan. Eikä tuota voi rumaksi sanoa, missimitoissa ei ole, mutta ei ole pakko olla alipainoinen kuikka ollakseen hyvännäköinen.

Vierailija
27/45 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 13:49"]

Sekö, että Kimi on valinnut elämänkumppanikseen ihan tavallisen näköisen naisen?

Sellaisen, kuin suurin osa teistä, tämän palstan kirjoittajat! Eikö tavallisen näköinen nainen teidän mielestänne "saa" kelvata miljonäärille? Mitä tapahtui kaikille niille puheille luonteen ja persoonan merkityksestä ja sisäisestä kauneudesta??

Minusta on hienoa, että Kimi on selvästikin ihastunut Mintussa ensisijaisesti muuhun kuin vaan ulkonäköön. Jenni oli kaunis ja selvästikin hyvin ulkonäkö-orientoitunut. Liitto päättyi, koska pari ei selvästikään sopinut yhteen. Jennistä sai myös varsin kolkon ja ylimielisen, sekä pinnallisen vaikutelman. En ollenkaan ihmettele, että Kimi halusi nyt toisella kierroksella naisen, jonka luonne on kohdallaan ja joka ei ole pelkkä kaunis kuori!

Kimi on oivaltanut vanhan viisauden: Ulkoinen kauneus on katoavaista, sisäinen pysyvää... 

[/quote]

Juuri näin...

Vierailija
28/45 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 13:42"]

[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 13:37"]

[/quote]

No on se nyt minua kauniimpi, en minä sillä. Ei Kimi mua olis huolinut, viimeistään siinä vaiheessa kun olisin losauttanut pallit tiskiin, olis todennäköisesti heittänyt pihalle :D

[/quote]

kiitos, nauran hermottomasti

Vierailija
29/45 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 13:49"]

[/quote]

Jos nyt oikein muistan, niin Kimin kanssa Sveitsiin muutti sellainen tavallinen suomalaistyttö, kun Kimi sen Sauber-sopimuksen sai. Se suhde ei kestänyt kovin kauan, ja sitten Kimille kai meni vähän päähän suuret rahat ja kuuluisuus (näitä on muitakin esimerkkejä, mm. Jenson Button, joka on sittemmin myöntänyt, että tuhlasi ensimmäiset ajovuotensa turhaan biletykseen). Sitten Kimin sokaisi ulkonäkö, mutta kun upea ulkonäkö harvoin korreloi mukavan luonteen kanssa, niin loppuhan siitä sitten tuli.

Toivon Kimille ja Mintulle onnea, mukavaa, että tällä kertaa huomatuksi tuli ns. tavallinen tyttö. Ja on vielä suomalainen. :)

Vierailija
30/45 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä yhtiöllä tuo Minttu on töissä?

Vierailija
31/45 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
32/45 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 14:42"]

No ei tuo kyllä rumakaan ole...

http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Kimin-ja-Mintun-ensimmainen-yhteisposeeraus-leviaa-verkossa/1028598

[/quote]

Ihan nätti. :)

Vierailija
33/45 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 11:52"]

Kauheen näköinen kotka, sellainen pullamössö.

[/quote] Minusta on just hyvin lihaksia. Olen nähnyt kuvan myös hänen reisistään.

Vierailija
34/45 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 13:50"]

Minä tunnen/tiedän Mintun, koska olen työssäni häneen aikoinaan tutustunut ja tapasinkin useamman vuoden ajan häntä säännöllisesti (minä töissä, hän asiakkaana). Minttu on luonnossa todella kaunis, hän on niitä ihmisiä, jotka ovat luonnossa vielä kauniimpia kuin kuvissa, hänellä on myös erittäin hyvä kroppa, hän on hyväkäytöksinen, toiset huomioiva ja sydämellinen. En itse tykästy ihmisiin kovin helposti, mutta Minttu on ihana ja toivon hänelle kaikkea hyvää. Minttu kääntää miesten päät, toisin kuin 99% AV-palstalaisista.

Kovasti vaikuttaa kateellisten panettelulta tämä keskustelu -- eipä yllätä AV-palstalla kun ollaan.

[/quote]Komppaan täysin! Joku sai hänesetä plösön, vaikka selvästi on lihaksia!

(No tosin täällä laiha riuku on lihaksikas).

Vierailija
35/45 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua kuvitella että joku "tavallinen", maanläheinen kiltti upea tyttö(kuten tästä siipasta nyt joku sanoi) menisi tähtitytöksi?? Eikö sinne mene yleensä ne pahiten julkisuudenkipeät joille kelpaa mikä vaan julkisuus?(marjanne kallio tms.)

Vierailija
36/45 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas Makiaa päällä. Taitavat sponssata Kimiä.

Vierailija
37/45 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas säälittävää porukkaa! Haukkujat ovat ilmeisesti itse pLjon parempia kaikessa. Ja mitä tuohon siivoamiseen ruuanlaittoon yms. Tulee niin hänen ei tarvitse. Työllistää silläkin lisää ihmisiä.

Vierailija
38/45 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan toi paljon paremman näköinen nainen kuin hevosnaamainen jenni dahlman, joka on helvetin ruma kiertopokaali, joka nussii nykyään jokeri-pakki ossi väänäsen kanssa. Ja ihan hyvä ettäi kimi hankkinut jennin kanssa muksuja, koska sieltä olisi voinut tulla aasin näköisiä penskoja, kun olisivat saaneet jennin huonot wt-geenit. Ja eiköhän kimi tiennyt että tämä dahlmannin jenni kävi jakamassa toosaansa kaikille.

Vierailija
39/45 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan toi paljon paremman näköinen nainen kuin hevosnaamainen jenni dahlman, joka on helvetin ruma kiertopokaali, joka nussii nykyään jokeri-pakki ossi väänäsen kanssa. Ja ihan hyvä ettäi kimi hankkinut jennin kanssa muksuja, koska sieltä olisi voinut tulla aasin näköisiä penskoja, kun olisivat saaneet jennin huonot wt-geenit. Ja eiköhän kimi tiennyt että tämä dahlmannin jenni kävi jakamassa toosaansa kaikille.

Vierailija
40/45 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvännäköinen lentoemo Kimillä ja lentoemothan on tunnetusti kovaa "valuuttaa" avioliittomarkkinoilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme