Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on se oikea kristinusko?

Vierailija
02.01.2014 |

Jos kerta jehovat, lestadiolaiset, helluntalaiset ovat "huonoja" lahkoja (lutherilaisten mielestä) ja ittessään luhterilainen kirkko on saksalainen lahko niin kysyisin että mikä on kristinuskossa se oikea mistä kaikki on lähtenyt liikkeelle? Onko se katolilainen vai ortodoksi? 

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 11:23"]

Lopeta nyt tuo hirveä provoaminen. Minä en juo alkoholia kuin muutaman kerran vuodessa ja hermoni kestävät vallan hyvin. Mikä sinua vaivaa, kun pitää aukoa päätä tuntemattomille nettipalstalla? Menisit itseesi.

[/quote] 

No voi, voi!  Oletko niin tyhmä että et huomaa että täällä on kaksi eri asiaa ajavaa ihmistä. Häpeä ihminen itse kun aina vaan jaksat muita syyttää. Täällä kukaan ei ole syyttänyt ketään paitsi sinä! Taidat vaan olla niitä riidankylvääjiä 

Vierailija
22/28 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 11:10"]

Mitä siitä? Miksi ihmeessä levittelet koko ajan jotain eroa kirkosta-tilastoa? Luuletko, että niitä jotka haluavat olla kirkossa, kiinnostaa kuinka moni eroaa kirkosta? Että minäkin eroan, kun jotkut muut? Ole hyvä ja jätä kristityt rauhaan. Olet todella törkeä näine juttunesi, rienaat palstalla viikkokausia joka päivä! Mikä sinua vaivaa? Kuinka säälittävän onneton ihmisen pitää olla, kun tekee tällaisia aloituksia päivä toisensa jälkeen? Sama kuin minä menisin kirjoittelemaan Islamin sisaret-sivustolle. 

[/quote]

Milloin uskovat jättävät rauhaan ne ihmiset, jotka eivät halua kuulla mitään jeesusteluja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän palstan kristityt eivät sinua vainoa. On ihan ihme selitystä, että sinua vainottaisiin nyky-Suomessa kristittyjen taholta. Ole hyvä ja lopeta. 

Vierailija
24/28 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on tällaista jankkaamista teidän ateistien kanssa. Ihan sama kuin minä syyttäisin muslimeita siitä, että tuovat lapsensa minun lapseni kouluun ja seisovat kadunkulmassa burkha päällä. Se ei minua haittaa. Jätyä muut rauhaan ja keskity omaan elämääsi. Keksi ihan oikeasti jotain parempaa tekemistä, pliis.

Vierailija
25/28 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho! Olipa tulenarka aihe. Täällä taitaa nyt olla montaa eri edustajaa jopa päivi räsänenkin saattaa olla mukana. 

Vierailija
26/28 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristinuskon perussanoma löytyy Raamatusta, erityisesti UT:sta. Minä otin sen vastaan enkä ole koskaan tuntenut itseäni onnellisemmaksi ja vapaammaksi kuin nyt.

Vierailija
27/28 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 11:13"]

Olette kunnon koulukiusaajia, haukutte täällä kilpaa ja aloitatte muka viattomasti keskustelun, jonka käännätte toisten haukkumiseksi. Tällaisen kuvanko haluatte antaa ateisteista? Minua ainakin kuvottaa. En ole himouskovainen, vaan tavallinen kirkkoon kuuluva. Aiemmin minulla ei ollut ateisteista mielipidettä, mutta tämän palstan jälkeen kuvotatte minua. Millainen ihminen jaksaa kirjoitella tällaisia? Viestinne ovat täynnä negatiivista paskaa, suoraan sanottuna. Täytyy olla oikeasti todella kieroutunut, ilkeä ihminen, että jaksaa haukkua muita ihmisiä näin.

[/quote]

Ystävällisesti haluan tarjota parempaa lukemista sinulle

http://www.kotimaa24.fi/kayko-kirkolle-niin-kuin-nokialle/

Vierailija
28/28 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

lueppas historiaa ja alkuperäisiä kirjoituksia  niin huomaat mistä se saa alkunsa