Rumimmat tyttöjen nimet
Kommentit (302)
en tiedä miksi, mutta Charlotta on mielestäni todella ruma nimi. anteeksi..
Miks netti on tyhmä kun tänne laitetaan mun nimi ja niin tänne se voi olla googlen mieli pide mutta ei mun
Virve, Tanja, Irmeli, Sara, Satu, Tiia, Niina
Vierailija kirjoitti:
Ei ne etunimet henkilöä pahenna, mutta aivan sopimattomat sukunimet, jotka eivät pelitä keskenään: Yvonne Hämäläinen, Letitcia Lahtinen jne. tällaiset mauttomuudet :)
Naisillahan on vaikka kuinka avioliiton mukana tulleita älyttömiä sukunimiä. Jostain syystä se ei haittaa ketään ja korostetaan omaa valintaa. Naisille kelpaa mikä vain sukunimi kunhan se on mieheltä. Tiedän useamman Natasha Hännikäis-tyylisen nimen, Pirjo Gaddafeja, Catherine Immosia jne. Kaikilla miehen sukunimi kun on niin pakko olla:).
Hannuriina , Perttiina, Rupsuliina yms..
Nea, Kyllikki, Elviira, Elsemaj, Hulda, Tyyne, Alma, Elma, Unni, Ylva, Lenita, Aune, Ursula, Justiina...
Vierailija kirjoitti:
Minna, Laura, Jonna, Oona, Soile, Sofia, Kaisa, Noora, Lilli, Katja, Katariina, Pia, Meri, Milla, Maija... Lista on loputon.
Sä oot itse varmasti joku Yasmin "Yassu" tai Cicca "kolmella ceellä" kun kauniit ja tavalliset suomalaiset nimet on susta rumia. :)
Saana. Tulee mieleen saatana ja toisekseen Saana on Lapin tarussa se mies ja Malla hänen mielitietty.
Unna, Virve, Säde (tulee mieleen hevosten sädemätä)
Mun mielestä rumia on -ja-loppuiset
Raija, Tuija, Teija, Eija, Aija ja hirveimpänä (molla)Maija.
Unna, Emmi, Henni, Janni, Senni, Inni, Nänni....
Ja sit luovat luontonimet: Pihla, Sade, Aamu, Ilta, Iltapäivä, Ruska, Sohjo, Rae, Räntä, Loska....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahimpia ovat sellaiset IKUISET tyttöjen nimet jotka kuulostaa todella lapsellisilta nimiltä aikuisilla naisilla, kuten Nelli, Milla, Ella...
Ella Fitzgerald, todella upea aikuinen laulajatar.
Ella, ihana!
Sen sijaan Nella, max 5-vuotiaalle.
Lulu, Lili: prostituoidulle tai koiralle.
Yrsa. Kuin kakoisi viimeisiä räänjämiä kitapurjeista. Yrrrrrrr-SAAA!
Kovalta kuulostavat nimet kuten Ruut, Pirjo, Raili, Kira, Irja.