Rumimmat tyttöjen nimet
Kommentit (302)
Kaikki R kirjaimella alkavat. Varainkin ronja. Enkä ole edes r vikainen.
TÄÄLLÄ MENOSSA TAAS KOULUKIUSAAJIEN KOKOONTUMISAJOT. HÄVETKÄÄ NYT JUMALAUTA AKAT. OOTTE OKSETTAVIA.
M38
Aada ×7 tyttöni luokalla SEITSEMÄN Aadaa. Voi mielikuvitus. Lisäksi todella RUMA nimi mielestäni.
Helmi, Jenni, Jenna, kaikki J.llä alkavat
Ketjua kun katsoo, niin lopputulos on se, että KAIKKI naisten nimet ovat Rumia.
On täällä mukava ketju. Ainakin osaatte toisen mielet pahoittaa. Tyttäreni itki äsken, että " miksi äiti ootte laittaneet mulle niin ruman nimen kun täällä puhelimessakin kaikki haukkuu sitä. Mä haluan vaihtaa nimeä" Tyttöni katsoi puhelimestaan vauvapalstaa.
Harmittaa, kun koulukiusattu( syrjitään) muutenkin. Hänen nimensä on kaunis.
Jostain syystä Manna ja Nanna saa mut kananlihalle.
🇺🇦🇮🇱
Esteri, kaikella kunnioituksella edesmennyttä mummoani kohtaa tuo nimi on karmea .
Onko täällä ketään, jonka nimeä ei ole listalla? Löysin sekä omani että tyttäreni nimen, vaikka ovat ihan tavallisia. :D Mutta vastaus kysymykseen: Hjördis, Tellervo, Saimi.
Anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Joeliina, Petriina ja Joeliina- ainut kaunis miehen nimestä väännetty naisen nimi on Karita!
Oisko se nimi kuitenkin Carita c:llä (sanasta caritas, (lat. lähimmäisenrakkaus)?
Vierailija kirjoitti:
On täällä mukava ketju. Ainakin osaatte toisen mielet pahoittaa. Tyttäreni itki äsken, että " miksi äiti ootte laittaneet mulle niin ruman nimen kun täällä puhelimessakin kaikki haukkuu sitä. Mä haluan vaihtaa nimeä" Tyttöni katsoi puhelimestaan vauvapalstaa.
Harmittaa, kun koulukiusattu( syrjitään) muutenkin. Hänen nimensä on kaunis.
Sano tyttärellesi, että ei kannata välittää näiden ilkeiden, turhien naisten arvosteluusta. Olen varma, että miehet eivät ikinä tällaisia ketjuja aloittaisi, eikä niissä ketään arvostelisi. Kysymyksessä kuitenkin lastenkin nimet. Hävetkää. T. Kolmen lapsen isä
Aida! Kuka haluaa lapsensa nimeksi aita...
Täällä ne on kaikki #Metoo ruikuttajat jonossa haukkumassa tyttöjen nimiä? Hävetkää!!!
Monet tuntuu vihaavan "miesten" nimistä "väännettyjä" nimiä, mutta itse pidän niistä (Esim. Pauliina on nätti nimi)
Itse en pidä nimistä Hjördis, Nanna, Mimmi, Janica, Jennica, Pälvi, Irmeli, Isa, Iro, Petra, Amalia.
Ylva, Yrsa, Hjördis, Marina, Karina
Riikka, Linda kaikki Jessicat ja Janicat, Jasmin. Sara, Nella, Netta, Minna, Päivi, Jonna hyrr. Riitta,Pirkko yms tätinimet.
Eli vanhat rumilukset, menneiden vuosikymmenien wt hittinimet.