Miehellä profiili nettideittisivustoilla
Voi sanonko mikä... sattumalta löysin, että miehellä on kahdella eri nettideittisivustolla profiilit aktiivisina. On ollut kaiken näköistä tässä meidän suhteessa nyt muutaman vuoden aikana. Pari kuukautta sitten meni vielä hyvin. Aloin ihmetellä.. kun on alkanut selkeästi ottamaan etäisyyttä nyt viimeisen kuukauden aikana.
No selvishän se syykin sitten siihen. Meillä kolme yhteistä lasta, yhteiseloa takana yli 15 vuotta. Aikaisemminkin ollut epäilystä muista naisista, mutta nyt sitten lävähti taas naamalle. Nyt pitäisi miehen olla ilmeisesti töissä yön yli, mutta nyt aloin epäilemään, mahtaako ollakaan töissä, vaan jossain muualla. Ei siis ole vakityöpaikassaan töissä tänään, vaan auttamassa kuulemma vanhassa työpaikassa, kun siellä tarvittiin apua.
Sanokaa mulle nyt rohkaisevia sanoja, että pystyn sanomaan sille, että kerää tavaransa ja lähtee menemään aamulla.
Kommentit (25)
No katsos, 18 oli löytänyt sen oikean. En todellakaan itsekään etsinyt ilmoiituksia deittisivuistoilta, niitähän voi tietysti löytyä sieltä lisääkin, vaan todellakin itse googlettaessa ihan miehen nimellä löysin tuon nimimerkin takaa tutut kasvot.
Asiaa aloitetaan puimaan miehen kanssa sitten päivemmällä, kunhan olen saanut lapset ensin kavereidensa luokse hetkeksi.
Miehen pitäisi tulla tunnin sisällä kotiin, minuuttiakaan en ole nukkunut. Niin, ja jenkkeihin jo lähti ilmoitusta, että minun lupaani ei ole ollut kuvan julkaisemiseen deittisivustoilla. Pieni lohtu, että lasta ei kaikki heti tuósta kuvasta tunnista, koska on jo useamman vuoden vanhasta kuvasta kyse.
Mä en käsitä miten te ihmiset muka sattumalta löydätte miehenne profiileja kun netissä on niitä sivustoja kymmeniä. Mä en löytäis sieltä omaanikaan jos niikseen tulee.
Mitä itse siellä teette, etsitte seuraa vai stalkkaatte?
[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 06:30"]
Mä en käsitä miten te ihmiset muka sattumalta löydätte miehenne profiileja kun netissä on niitä sivustoja kymmeniä. Mä en löytäis sieltä omaanikaan jos niikseen tulee.
Mitä itse siellä teette, etsitte seuraa vai stalkkaatte?
[/quote]
No edellenkään en stalkannut, mutta kuten näkyy, aihetta olisi ollut etsiä jo aikaisemminkin noita tietoja, vai mitä mieltä olet? Myönnän kuitenkin, että olin ollut niin sinisilmäinen, että en ollut nähnyt tarpeelliseksi.Ja tietääpähän nyt ainakin muutama muukin, että ei välttämättä kannata mitään vakavia virityksiä kehittelemäänainakaan tuon tyypin kanssa.
[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 05:42"][quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 05:35"]
[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 04:35"]
Missä nettideittisivustoilla tuon miehesi profiilin "ctank75" nimimerkillä siis pitäisi olla? Kun kerroit, että aloituksesi ei ole provo... Tarkastin Victoria Milanin, Flirtfairin, Suomi24n treffit, Deitti.netin ja Sexpartnerin - mistään ei tuolla nimimerkillä löytynyt.
[/quote]
Google taitaa olla ihan vieras hakukone?
[/quote]
Googletin tuon nimimerkin, eipä löytynyt deittisivuiltoilta yhtäkää profiilia. t. eri vastaaja
[/quote]
Sama täällä, eipä löydy ei. Tossa tarinassa oli outoon... Ja outous jatkui vaan tarinan edetessä.
Todella suuri pahoittelu ap:lle. Mulla oli samanlainen tilanne syksyllä 2009. Lopulta sieltä paljastui ihan uskomaton kuvio ja kaikki oli alkanut niinkin viattomasta kuin nettideitti-ilmoituksesta(siis miehen). Ollaan erottu sittemmin. Ero oli elämäni paras päätös, mutta ei se noin vain hetkessä käy, että "nyt heität sen sian pellolle": Meillä meni siihen pari vuottta.