Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehellä profiili nettideittisivustoilla

Vierailija
02.01.2014 |

Voi sanonko mikä... sattumalta löysin, että miehellä on kahdella eri nettideittisivustolla profiilit aktiivisina. On ollut kaiken näköistä tässä meidän suhteessa nyt muutaman vuoden aikana. Pari kuukautta sitten meni vielä hyvin. Aloin ihmetellä.. kun on alkanut selkeästi ottamaan etäisyyttä nyt viimeisen kuukauden aikana.

No selvishän se syykin sitten siihen. Meillä kolme yhteistä lasta, yhteiseloa takana yli 15 vuotta. Aikaisemminkin ollut epäilystä muista naisista, mutta nyt sitten lävähti taas naamalle. Nyt pitäisi miehen olla ilmeisesti töissä yön yli, mutta nyt aloin epäilemään, mahtaako ollakaan töissä, vaan jossain muualla. Ei siis ole vakityöpaikassaan töissä tänään, vaan auttamassa kuulemma vanhassa työpaikassa, kun siellä tarvittiin apua.

Sanokaa mulle nyt rohkaisevia sanoja, että pystyn sanomaan sille, että kerää tavaransa ja lähtee menemään aamulla.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jep, ei tälläistä miestä ole olemassa... 18=ap. Laitahan ap linkkiä sinne deittisivulle jos on olemassa?

Vierailija
2/25 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jep, ei tälläistä miestä ole olemassa... 18=ap. Laitahan ap linkkiä sinne deittisivulle jos on olemassa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4/25 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai sinua oikein voi kukaan auttaa, otat vaan itsestäsi niskasta kiinni ja sanot tervemenoa!

On kyllä niin ällöttävää touhua mieheltäsi mutta jotkut vaan on ällöjä, ei sille mitään voi.

Vierailija
5/25 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, tiedän, että itse minun on itseäni otettava niskasta kiinni. On vain jotenkin Varsinkin, kun huomasin, että toisella sivustolla oli ollut sivuston tietojen mukaan kirjautuneena minuutti ennen kuin klikkasin profiilin auki.

Enemmän vain halusin kirjiottaa tämän asian jonnekin, kun kenellekään tutullekaan en viitsi enää tähään aikaan soitella

Tosi paska joulun aika nyt vain on sitten lapsillekin. Mies saa kuitenkin tämän(kin) asian taas käännettyä minun syykseni. No, hyvä puoli on se, että palaa taas laivalle töihin viikoksi perjantaina, niin saa hieman miettimisaikaa, miten tästä edetään.

Paluuta menneseen ei enää ole, kertaalleen ollaan jo otettu avioero. Uudestaan ei menty naimisiin yhteenpaluun jälkeen. Hyvä puoli tietysti on se, että tuon avioeron jäljiltä lasten huoltajuus on edelleen yksin minulla, täytyypä tarkistaa, onko elatusmaksumääräyksetkin edelleen voimassa., vai tehtiinkö ne määräajaksi.

Vierailija
6/25 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää ihmiset olko näin saamattomia parisuhteen ongelmien kanssa. Tyypillisesti vasta siinä vaiheessa ongelmille tehdään jotain, kun ero on jo päätetty.

Miksi helvetissä te ette ole puhuneet ongelmistanne ajoissa? Miehellä ei välttämättä ole mitään muita naisia kuvioissa, hän on vasta niiden perässä. Hänkin on siis jo luovuttanut sinun suhteen. Te olette itse aiheuttaneet tuon tilanteen yksinkertaisesti olemalla piittaamatta ongelmista. 

Hyvä hetki alkaa puhua erosta on siinä vaiheessa, kun suhteessa on vielä jotain hävittävää - eli jotain pelastamisen arvoista.

Vierailija
7/25 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ap oli jo kertaalleen eronnut, ei enää edes avioeroa tarvitse, helpompi lopettaa kun  ei vaan toimi. Hyvä juttu tuo huoltajuus asia.

Vierailija
8/25 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 02:01"]Voi sanonko mikä... sattumalta löysin, että miehellä on kahdella eri nettideittisivustolla profiilit aktiivisina.

[/quote]

Niin, ei niille deittisivustoille mennä ihan sattumalta. Jotainhan sieltä hait.. Ei mene teidän suhteessa hyvin, kun sellaisilla sivuilla ensin miehesi, ja nyt sinä!

Vierailija
9/25 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 02:39"]

[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 02:01"]Voi sanonko mikä... sattumalta löysin, että miehellä on kahdella eri nettideittisivustolla profiilit aktiivisina.

[/quote]

Niin, ei niille deittisivustoille mennä ihan sattumalta. Jotainhan sieltä hait.. Ei mene teidän suhteessa hyvin, kun sellaisilla sivuilla ensin miehesi, ja nyt sinä!

[/quote]

Niin, en etsinyt miehestäni tietoa erityisesti deittisivustoilta, vaan ihan muuta varten olin nettiä selailemassa miehen nimellä. Minkä minä voin sille, että nimen perusteella vei deittisivustolle. Ei tuonut esiin miehen nimeä, mutta tunnisti ilmeisesti nimen perusteella miehen käyttämän nimimerkin.Miehellä käytössä oli sama nimimerki kuin mitä silloin muutama vuosi sittenkin. Eikä jäänyt epäilystä, että oma mies oli kyseessä, koska toisessa esiintyi omalla kuvallaan meidän poikamme kanssa (!)

Ja tuolle, miksei ongelmille tehdä jotain ennen eroa, niin kyllähän sitä on yritetty. Ei kai muuten eron jälkeen olisi takaisin yhteen palattu. Yksin niille ongelmille vaan on paha tehdä mitään, jos toiseen ei saa mitään keskusteluyhteyttä.

Vierailija
10/25 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tunnu aidolta tarinasi sävy. Kirjottaisiko juuri tälläisen tiedon saanut nainen noin "innokkaasti"? Provo! Välillä, kun näitä lukee niin miettii, että kirjoittaako täällä kukaan REHELLISESTI mitään, vai onko KAIKKI pelkkää kuplaa?? Ja mitä siitä saa, jännitystä tylsään elämäänkö? Vai kujerrella itsekseen, kun ihmiset on niin tyhmlä, että menevät lankaan. Huvinsa kullakin. Taitaa olla yksi paskakuplasivusto koko av-mammasivut.

Vierailija
11/25 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, minäkin sain ensim,mäisen kerran provoepäilyn aikaiseksi. Valitettavasti ei vain ole provo. Itse kyllä toivoisin, että olisikin. Mutta voit käydä katsomassa tuon ilmoituksen, on kirjoitettu nimimerkillä ctank75. voinemme päätellä siitä, jos en kunnianloukkaussyytöstä asiasta saa, että kyseessä on tosiaan ollut meikäläisen kultakimpale.

Vierailija
12/25 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"auttamassa kuulemma vanhassa työpaikassa, kun siellä tarvittiin apua." Käsitinkö oikein, siis yötöissä? Kuka lähtee yötöihin vanhaan työpaikkaansa siks et siellä tarvitaan apua jos on vakiduuni muualla? Paremman elämänlaadun saat kun otat eron niin ei tarvi koko ajan miettiä tuollaisia. 

Elatusmaksumääräykset eivät voi olla voimassa jos asutte yhdessä. Uudestaan vaan lastenvalvojalle tekemään uudet elatuspaprut. Huoltajuutta älä luovutakaan miehelle. Pistät miehen seinää vasten ja kysyt profiileista. Ei niille oikein muutakaan selitystä ole kuin uuden/toisen naisen etsiminen. 

En tyytyisi tuollaiseen suhteeseen ikinä, arvostan omaa elämääni sen verran. 

Vierailija
13/25 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä nettideittisivustoilla tuon miehesi profiilin "ctank75" nimimerkillä siis pitäisi olla? Kun kerroit, että aloituksesi ei ole provo... Tarkastin Victoria Milanin, Flirtfairin, Suomi24n treffit, Deitti.netin ja Sexpartnerin - mistään ei tuolla nimimerkillä löytynyt.

Vierailija
14/25 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 02:59"]

Ihanaa, minäkin sain ensim,mäisen kerran provoepäilyn aikaiseksi. Valitettavasti ei vain ole provo. Itse kyllä toivoisin, että olisikin. Mutta voit käydä katsomassa tuon ilmoituksen, on kirjoitettu nimimerkillä ctank75. voinemme päätellä siitä, jos en kunnianloukkaussyytöstä asiasta saa, että kyseessä on tosiaan ollut meikäläisen kultakimpale.

[/quote]

Ja monesko kerta sama juttu on täällä ketjuna ollut? Et Porvoosta päivää vaan!

Vierailija
15/25 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh huh todella ikävä tilanne! Tee sinäkin profiili johon lainaat jonkun toisen vetävän mimmin kuvaa. Ala kirjoitella miehellesi anonyymisti ja laita hänet kiinnostumaan tästä naisesta. Pyydä treffeille ja mene paikanpäälle hänen tavaroidensa kanssa. Toteat viileästi, että terveisiä siltä tyypiltä jonka nimellä olet esiintynyt ja jätät miehen siihen tavaroineen.

Vierailija
16/25 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä niin. Mitä mä sanoin.. Provo. Ja ei kai ap oikeesti kertoisi nimimerkkiä, kun kertoi aiemmin että miehestä oli kuvia heidän lapsensa kanssa siellä deittisivustolla ja siitä oli varmistunut että oma mies on tosiaan kyseessä. Sehän ap paljastais... Ja yleensä kuka mies on niin tyhmä että seuraa etsiessään laittaa lapsesta kuvan..

Vierailija
17/25 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 02:48"][quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 02:39"]

[/quote]

[/quote]

Niin, en etsinyt miehestäni tietoa erityisesti deittisivustoilta, vaan ihan muuta varten olin nettiä selailemassa miehen nimellä. Minkä minä voin sille, että nimen perusteella vei deittisivustolle. Ei tuonut esiin miehen nimeä, mutta tunnisti ilmeisesti nimen perusteella miehen käyttämän nimimerkin.Miehellä käytössä oli sama nimimerki kuin mitä silloin muutama vuosi sittenkin. Eikä jäänyt epäilystä, että oma mies oli kyseessä, koska toisessa esiintyi omalla kuvallaan meidän poikamme kanssa (!)

Ja tuolle, miksei ongelmille tehdä jotain ennen eroa, niin kyllähän sitä on yritetty. Ei kai muuten eron jälkeen olisi takaisin yhteen palattu. Yksin niille ongelmille vaan on paha tehdä mitään, jos toiseen ei saa mitään keskusteluyhteyttä.

[/quote]

Vierailija
18/25 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 04:35"]

Missä nettideittisivustoilla tuon miehesi profiilin "ctank75" nimimerkillä siis pitäisi olla? Kun kerroit, että aloituksesi ei ole provo... Tarkastin Victoria Milanin, Flirtfairin, Suomi24n treffit, Deitti.netin ja Sexpartnerin - mistään ei tuolla nimimerkillä löytynyt.

[/quote]

Google taitaa olla ihan vieras hakukone?

Vierailija
19/25 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 05:35"]

[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 04:35"]

[/quote]

Google taitaa olla ihan vieras hakukone?

[/quote]

Googletin tuon nimimerkin, eipä löytynyt deittisivuiltoilta yhtäkää profiilia. t. eri vastaaja

Vierailija
20/25 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas eri, mut minä löysin ja siinä puolikas miehen naama ja pieni lapsi tutti suussa sylissä