Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pliis - mitä auttaa ishiaksen yölliseen särkyyn????

Vierailija
15.02.2014 |

"kohtauksesta" jo reilu viikko ja nyt menee päivät jo ihan ok vaikka toki tuntuu vähän. Mutta öisin???!!!!! Kauhea särky vasemassa reidessä öisin, panacodin avulla nukun 4t...onko kellään vinkkejä??? tulen hullukis kohta....koska helpottaa???

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota 800 mg buranaa sen panacodin lisäksi.

Vierailija
2/13 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos....auttaisiko se? alussa söin kaikenlaisia lääkkeitä eikä mistään apua kun on semmoinen hermosärky. Huokaus. Muita ideoita? ja kauanko teillä kesti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostan vielä kerran jos löytyisi ...

Vierailija
4/13 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kaksi sukulaista parin kk:n sisällä joutunut tuon takia leikkaukseen...

Vierailija
5/13 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

huokaus,.just joo...5:lle siis yöllisen säryn takia tai muuten ishiaksen takia?

Vierailija
6/13 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae lääkäriltä resepti tehokkaimpiin, nimenomaan hermosärkyyn auttaviin lääkkeisiin. Jos ei kerran saa nukuttua edes öisin.

Panacodin parasetamolia lisäksi sisältämä kodeiini ei lisäksi vain toimi kaikilla ihmisillä kovin tehokkaasti, joten jos tuntuu ettei tuo mitään apua, pyydä kokeilla jotain toista lääkettä.

-farmaseutti

Vierailija
7/13 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sellanen ku Neurontin auttaa hyvin. Se on hermosärkyyn.

Vierailija
8/13 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.selkaliitto.fi/iskias

lueskele tuolta vinkkejä

Vierailija
9/13 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko lääkkeiden lisäksi jumpannut ja tehnyt venytyksiä? Ne on tosi tärkeitä.

Vierailija
10/13 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jooga auttoi mulla, mutta lopulta selän vaiva vaati leikkauksen. Hermosäryt loppuivat siihen kuin seinään. Vaadi lääkäriltä magneettikuvaus! Ja pian, ennenkuin järkesi lähtee. Ongelma vain pahenee, jos sille ei tehdä jotain. Liiallinen odotus voi johtaa hermon vaurioitumiseen.

Nuku selälläsi jalat jonkun laatikon päällä, että saat reidet ja polvet 90 asteen kulmaan. Jos otat vahvempia lääkkeitä, muista syödä niitä oikein, ja lopettaa sitten kun sen aika on, vähentämällä niitä pikkuhiljaa, tee lääkeaikataulut. Itse koin turhan kamalat vieroitusoireet, kun pihistelin ja katkaisin lääkkeet melkein kuin seinään. Se oli 2 viikon psyykkinen helvetti.

Vierailija
11/13 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylpypyyhe rullalle tuonne ristiselän alle. Eka yö tuntuu pahalta mutta toinen yö ok josta lähtee laukeemaan. Toinen konsti millä saat sen laukeemaan on tennispallo sinun ja seinän väliin. Painat ittes sitä mukaan mitä kovuusastetta haluat. Voit myös pyytää jonkun hieromaan kipeästä alueesta esim kyynärpäällä sillä voimakkuudella millä tuntuu hyvältä. Tätä urheiluhierojat käyttää tuohon hommaan. Akupunktio on myös erinomainen hoitomuoto tuohon kremppaan. 

Vierailija
12/13 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kylmäkalle johki kankaansisään ja pidä kipukohdissa. Auttoi minulle. Terveisin 2 viikkoo särkyä.

Vierailija
13/13 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitoksia vastauksista. Käyn maa työterveydessä ja vaadin magneettia ja lääkkeitä. Pyyhe oli viime yönä, asentokin oikea, harjoituksia on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä