Facebookin ärsyttävimmät postaukset
Facebookin ärsyttvimmät postaukset on nää "Se tunne kun..." niin kulunu juttu. Teinien kommentit ihqujen kamujensa uusiin profiilikuviin on kans niin ärsyttäviä, mielisteleviä ja teennäisiä. "Upein muruuhh, rajota kauneuttas malli :*:*:*:*:* <33333<3<3<3"
"enhä oohh, sä vaa rks :** ja ite oot malli :*<3<3<3"
"eiku sä oot, en mä oo mitää oon ruma ja läski:****"
Kommentit (50)
AV-palstan ärsyttävin fb:tä koskeva keskustelu! Joka toistuu täällä joka viikko vähän eri muodossa.
Ainoona erotuksena on nyt se, että tämän keskustelun on aloittanut joku teini.
Mene sinne demille itkemään ja tule tänne vasta muutaman vuoden päästä, kun sulla on oikeesti jotain mielenkiintoista sanottavaa.
[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 03:31"]AV-palstan ärsyttävin fb:tä koskeva keskustelu! Joka toistuu täällä joka viikko vähän eri muodossa.
Ainoona erotuksena on nyt se, että tämän keskustelun on aloittanut joku teini.
Mene sinne demille itkemään ja tule tänne vasta muutaman vuoden päästä, kun sulla on oikeesti jotain mielenkiintoista sanottavaa.
[/quote] Kaikkiko, jotka tulevat tällaisia asioita tänne jakamaan, ovat teinejä? En tullut itkemään asian takia, vaan kerroin omasta mielestäni ärsyttävimmät asiat Facebookissa. Nuo esimerkkitekstit ovat kuin suoraan kopioitu jonkun lissun profiilikuvan kommenteista. Demi.fi ei todellakaan kuulu mun lempisivustoihin, sen sijaan sä taidat käydä siellä aktiivisestikin kun tiedät, minkä tyyppisiä aiheita teinit sinne kirjottelee.
No mua ärsyttää turhanpäiväiset kuvapostaukset. Rullailen aina niiden yli. En tajua miksi jokaisesta puusta tai päivällisateriasta pitää ottaa kuva ja laittaa facebookkiin.
[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 06:35"]
No mua ärsyttää turhanpäiväiset kuvapostaukset. Rullailen aina niiden yli. En tajua miksi jokaisesta puusta tai päivällisateriasta pitää ottaa kuva ja laittaa facebookkiin.
[/quote]
Ja minä taas nautin eniten juuri kuvapostauksista.
Eli tekivät ihmiset facessa miten päin tahansa niin eivät millään voi olla kaikille mieleen. :D
juu, on se aina yhtä kiinnostavaa nähdä oikein aito koivu kuvattuna eri kuvakulmista! Tai salaattilautanen. Tai kahvikuppi. Huh, että on mielenkiintoisia kuvia!
En ymmärrä minäkään tuota juttua.
Miksi pienikin risahdus pitää heti kuuluttaa facebookissa.
[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 07:06"]
juu, on se aina yhtä kiinnostavaa nähdä oikein aito koivu kuvattuna eri kuvakulmista! Tai salaattilautanen. Tai kahvikuppi. Huh, että on mielenkiintoisia kuvia!
[/quote]'
Noh, minusta on. Sinusta ei ole.
Toinen meistä on kyllin omahyväinen tehdäkseen pilkkaaa siitä, mistä toinen pitää. Toinen pidättäytyy moisesta ajatellen, että kaikilla on oikeus mieltymyksiinsä.
Monenlaisia ihmisiä siis facebookiinkin mahtuu. :D
1) Huomiohuoraus
Joo, tosi kivaa, ollaan sitten kyttälaitoksella. Noin 300 "mitä tapahtui?!" "VOI EI :(" kommentin jälkeen selviää, että oli hakemassa uutta passia kyttikseltä
2) Muruttelu
"Hei muru, oli tosi ihanaa, toivottavasti nähdään taas, oli mahtava käydä kahvilla.." yms. paskaa. Ja pahinta vielä, kun tällaista kirjoittaa tuollaiset yli 25v (aikuiset)naiset.
3) Kissa, koira, mummo, tikapuut, räystäskouru -hukassa
Nämä saatanan kiertoviestit missä nyt jonkun koira on hävinnyt siellä tai täällä kun sitä perkeleen piskiä ei osata kouluttaa ja pysymään siellä minne se on käsketty! Saatanan saatana, nyt kaikki silmät auki!
4) Kaikki perkeleen kiertoviestit
Kaikki perkeleen kiertoviestit! Ihan kaikki!
[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 09:12"]
1) Huomiohuoraus
Joo, tosi kivaa, ollaan sitten kyttälaitoksella. Noin 300 "mitä tapahtui?!" "VOI EI :(" kommentin jälkeen selviää, että oli hakemassa uutta passia kyttikseltä
2) Muruttelu
"Hei muru, oli tosi ihanaa, toivottavasti nähdään taas, oli mahtava käydä kahvilla.." yms. paskaa. Ja pahinta vielä, kun tällaista kirjoittaa tuollaiset yli 25v (aikuiset)naiset.
3) Kissa, koira, mummo, tikapuut, räystäskouru -hukassa
Nämä saatanan kiertoviestit missä nyt jonkun koira on hävinnyt siellä tai täällä kun sitä perkeleen piskiä ei osata kouluttaa ja pysymään siellä minne se on käsketty! Saatanan saatana, nyt kaikki silmät auki!
4) Kaikki perkeleen kiertoviestit
Kaikki perkeleen kiertoviestit! Ihan kaikki!
[/quote]
Vanhanen vain nauroi!
sellaiset viestit, missä hehkutetaan omaa perhettä ja nostetaan itseään jalustalle "kun meidän lapset eivät syö mitään muuta leipää kuin äidin leipomia sämpylöitä" ja kun meidän lapset vaan on niin ihania (vaikka oikeasti kaikki ne lapset on tosi rumia..) ja kun mun mies on niin ihq ja kuinka minä olen kaikki lapseni imettänyt ja sitten vielä laitetaan niitä imetyskuviakin..