wauuutsi ompa jaredilla komea boyfriend
Kommentit (46)
ööh ei kai kaksi ruskea silmäistä vanhempaa voi saada sekä ruskea että sinisilmäisen lapsen???
Voi kaksi ruskeasilmäistä saada sinisilmäisen lapsen, jos molemmilla on sinisilmäisyyden resessiivinen alleeli. Todennäköisyys siihen on sillon 25%.
Veljekset kuin ilvekset. Jared Leto on kyllä kaunis mies.
Tykkäsin JL:stä, Alexander - leffan (2004), Hepshaistionin sivuroolissa. Siinäkin se näytteli homoseksuaalia, Alexanderin soturia ja ystävää.
Karmein leffa missä ole Jaredin nähnyt, on Requem for a dream (2000). En viitsi pilata juonta, jos joku ei sitä ole nähnyt ja haluaa sen katsoa.
Siis miksi Jared vierailee niin usein Suomessa?
Ehkä sillä on joku nainen täällä;)
Ollaan fanitettu bändiä isosti alusta asti ja Jared arvostaa sitä. Ja toki myös tykkää vakipanostaan ja Juuresta.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 21:34"]
Ollaan fanitettu bändiä isosti alusta asti ja Jared arvostaa sitä. Ja toki myös tykkää vakipanostaan ja Juuresta.
[/quote]
Minä olenkin fanittanut Jaredia jo MSCL-ajalta ennen bändiä.
Niin minäkin (hence Jordan Catalano 4evah) mutta valitettavasti tämä ei riitä tuomaan Jaredia Suomeen, siihen tarvitaan tupa täyteen bändikeikalla.
Hei nyt heti infoa Jaredin vakipanosta! Onko julkkis? Mielellään olisin yksi niistä ;-)
Vituttaa varmaan olla toi goblinin näköinen broidi. Veljes näyttää enkeliltä ja itse.. Noh, goblinilta.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 21:50"]
Vituttaa varmaan olla toi goblinin näköinen broidi. Veljes näyttää enkeliltä ja itse.. Noh, goblinilta.
[/quote]
Hajosin mutta so true!
Jared näyttää ihan Anna Abreulta.
Hei nyt heti infoa Jaredin vakipanosta! Onko julkkis? Mielellään olisin yksi niistä ;-)
Jaredista on jo vuosia liikkunut juttuja, että se tykkää tosi nuorista bändäreistä, ja sitten seksin aikana se kuristaa niitä, ilman lupaa. Googlella löytyy paljon noita juttuja, myös aika epämiellyttäviä kuvia, jos hakee terry richardson liitteellä.
Siitä on nyt taas uusi kuristusjuttu julkisuudessa, kun sen veljelle esiintynyt strippari kertoi miten jared oli käynyt sen kurkkuun kiinni, ilman mitään ennakkovaroitusta, tai yhteistä sopimusta.
Nam nam tosiaan.
toihan on sen veli..