Ministerit! Törkeää! Olisitte sanoneet sitten, että maskit käyttöön, jos vain saatte jostakin tai tehkää itse. Mutta väitettiin haitallisiksi! Uskomatonta
Kommentit (128)
Kuukausia jankataan maskeista. Ketä oikeasti enää kiinnostaa? Maskipakko oli ajankohtainen ehkä viikon maaliskuun alussa mutta sitä ei tullut eikä tule.
Mun mies sanoi että maskit on akkojen touhuja
Meuhkaavat uunot laittakaa se maski päähän jos siltä tuntuu vai pitääkö teitä kädestä pitää. EI siihen ministeriä tarvii. Hei haloo. Uusavuttomuutta vai tyhmyyttä.
Jos maskit pitää saada varsin heikolla tieteellisellä näytöllä pakollisiksi kaikille, niin paljon perustellumpaa on määrätä teidät läskipe r s eet laihdutuskuurille. Mutta eihän teidän perusoikeuteen läskistyä saa puuttua. Hysteerikkojen takia muutenkin etäisyyttä pitävä ja vähän puhuva kansa saa nyt hengitysvaikeuksia maskipelleilyn takia.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mitään tyhmempää olentoa kuin nainen, joka osallistuu keskusteluun kertomalla, mitä mieltä hänen miehensä on asioista.
Jos vaan kansa osaisi hengittää nenän kautta niin ei niitä pöpöjä tulisi. Mutta ei. Ollaan suu auki kuin koirilla.
Vierailija kirjoitti:
Joo minä uskon tuon. Minun mies häpeili pitkään sauvakävelyä, vaikka sen hyödyistä oli paljon tutkimuksia. Sama tuon maskin kanssa, ihme touhua noilla äijillä.
Ihan sama suositellaanko koulussa vai ei. Meidän lukiolaiset lopetti käytön jo tällä viikolla, kun kukaan ei voi niitä käyttää koko koulupäivää. Vai odotitteko kuuliaisuutta nuorilta vaikka olis tukala olo?
Av:n idiootit tekee vain mitä ministerit käskee.
Miksi ette seuraa viruksesta ja maskeista käytävää tieteellistä keskustelua? Ai niin, ei taida ymmärrys sellaiseen riittää.
Lopettakaa jo tää maskipelleily, keväällä ei ollut kellään ja korona oli jo häipymässä, kunnes avattiin baarit ja rajat ulkomaille, alkoi levitä taas. Maskeilla ole vi*unkaan väliä.
Se on sitä vihervassareitten parempaa valehtelua jolla peitellään omia munauksia ja osaamattomuutta muiden hengen ja terveyden kustannuksella.
Maskit eivät virusta pysäytä, joten niistä on aivan turha vouhottaa. Tyhmimmät luulevat, että maski päässä olisi jotenkin turvallisempaa.
Mikään tieteellinen tai empiirinen näyttö ei tue tätä. Vaikka Suomessa on paljon maskiuskovaisia, niin virus leviää nopeammin kuin keväällä.
MIKÄ TEILLÄ ON ONGELMANA? MENIKÖ KESÄ MASKEITTA JOTENKIN ERIKOISEN HUONOSTI, VAI MIKSI PITÄÄ ITKEÄ JA ULISTA ASIAOISTA? KATSOKAA, MITEN ON MENNYT MAISSA, JOISSA OLI MASKIPAKKO!!!!
Häpeällistä on lähinnä se, että jengi nillittää netissä jostain maskeista, vaikka Suomessa on maailman vähäisimpiin kuuluva koronakuolleisuus ja tehohoidossakin on tällä hetkellä joku 5 tyyppii..... Kattokaa vähän miten jossain muissa maissa menee! USA, Italia, Venäjä, Espanja, Englanti jne. jne.. Ruotsi!.
Vierailija kirjoitti:
Maskit eivät virusta pysäytä, joten niistä on aivan turha vouhottaa. Tyhmimmät luulevat, että maski päässä olisi jotenkin turvallisempaa.
Mikään tieteellinen tai empiirinen näyttö ei tue tätä. Vaikka Suomessa on paljon maskiuskovaisia, niin virus leviää nopeammin kuin keväällä.
Nimenomaan. Maskeista ei ole mitään hyötyä. Ja siis AINOA, MITÄ HALLITUS ON SANONUT OLI, että VÄÄRIN KÄYTETTYNÄ maskeista on enemmän haittaa kuin hyötyä. TÄMÄ ON TOTTA!!!!!!! Syytättekö te siis hallitusta syyttävät heitä nyt siitä, ettette osanneet käyttää maskeja oikein ja se oli teiltä siksi kielletty?
Vierailija kirjoitti:
Tämä meta-analyysi kyllä tukee maskien käyttöä.
https://www.verkkouutiset.fi/172-tutkimuksen-ja-16-maan-jattiselvitys-m…
Virus leviää siksi, että suosituksia ei noudateta.
Pahinta tuossa oli kansalaisten aliarviointi.
Mitä muuta päättäjät jättävät kertomatta sen takia, että pitävät ihmisiä tyhminä?
Miksi vääristellä asioita? Vai ymmärretäänkö asiat niin väärin?
Puhun niin totta kuin osaan.
- Sanna.
ps. Pitäisikö ottaa jo housutkin pois, jotta nämä ikävät puheenaiheet loppuisivat?
Mutta koulut luottivat virkamiesten antamaan tietoon, että voivat olla haitaksi. Reksi on seuraillut tarkasti STM:n linjauksia.