AV meni pilalle, kun teinit ja lassukat tulivat tänne.
Ennen täällä sai jutella tuntemattomien kanssa vertaiskokemuksia, koottiin hauskoja huumoriketjuja, keskusteltiin perheasioita ja muuta tavallista sekä vaihdettiin mielipiteitä päivänpolttavista asioista. Taitavat kirjoittajat ja hauskat sanailijat ovat häipyneet aikaa sitten. Harmi. Käyn itse enää harvoin ja petyn joka kerta. Syytän iltapäivälehtien toimittajia, jotka alkoivat linkittää täältä juttuja ja houkuttelivat palstan tyyliin ja tarkoitukseen sopimattomia paikalle pilaamaan kaiken. Vauva-lehti saisi sulkea koko törkypalstansa.
Kommentit (24)
Tämä palsta on av eli Aihe Vapaa. Tätä ei ole erityisesti varattu naisille tai jotakin tietynlaista keskustelua varten.
Jos nykyiset aiheet eivät kiinnosta niin tee itse aloituksia kiinnostavista aiheista. Jos provojen kanssa vänkääminen ei kiinnosta niin älä vänkää provojen kanssa, älä edes vastaile niille.
Ajat muuttuvat ja palstat niiden mukana. Älä takerru menneisyyteen.
[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 22:26"]
[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 22:21"]
Onko käynyt mielessä, että saatat olla vainoharhainen?
t. Aikuinen, jonka kirjoitus täällä leimattiin teinin kirjoitukseksi
[/quote]
En sillä rehvastelisi... Ymmärräthän, mistä se kertoo?
[/quote]
Ymmärrän. Nimittäin että teillä mammoilla on kova tarve lynkata toisinajattelijat.
[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 22:21"]Onko käynyt mielessä, että saatat olla vainoharhainen?
[/quote]
Just näi.
t. Teini, joka leimattiin aikuiseksi kirjotusten perusteella. Eka ja vika kerta ku laitoin iän tänne, heti tuli kaikkee niskaan, vaikka pidempään täällä oon jo ollu.. toisin ennen ilman iän mainintaa.
[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 22:21"]
Onko käynyt mielessä, että saatat olla vainoharhainen?
[/quote]
En sillä rehvastelisi... Ymmärräthän, mistä se kertoo?