Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AV - parasta huumoria ikinä!

Vierailija
01.01.2014 |

Tämä on aivan uskomaton mesta! Saa nauraa vedet silmissä tarinoista miesten eri variaatioista, mammojen uskomattomasta kyvystä tehdä kärpäsestä härkänen, olla pettynyt mieheensä/itseensä/elämäänsä tai muuten vaan lueskella joidenkin, ilmeisesti hyvinkin hintelien, miesten nillitystä/ruinutusta siitä, kun suksi ei luista tai latu on kokonaan holdissa. :D

On ihan pakko laittaa bookmarkkeihin ja käydä sillon tällöin kurkkaamassa mitä tänne verbaaliakrobatian pyhättöön kuuluu, ei hyvä jumala sentään! :D

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 18:44"]

Tämä on aivan uskomaton mesta! Saa nauraa vedet silmissä tarinoista miesten eri variaatioista, mammojen uskomattomasta kyvystä tehdä kärpäsestä härkänen, olla pettynyt mieheensä/itseensä/elämäänsä tai muuten vaan lueskella joidenkin, ilmeisesti hyvinkin hintelien, miesten nillitystä/ruinutusta siitä, kun suksi ei luista tai latu on kokonaan holdissa. :D

On ihan pakko laittaa bookmarkkeihin ja käydä sillon tällöin kurkkaamassa mitä tänne verbaaliakrobatian pyhättöön kuuluu, ei hyvä jumala sentään! :D

[/quote]

Sulla on oikea asenne palstaan :-)

Vierailija
2/6 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle suurinta hupia tuottavat tyypit, jotka ottavat ilmiselvän provon tosissaan. Yksi parhaista on ollut se "vapaa kassa" -juttu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa niistä provot mukamas tosissaan ottavista on itsekin liikkeellä provoillakseen. Osa on tietty aitojakin mutta täällä on nykyään niin paljon provoilua että se houkuttelee röllejä mukaan "hauskanpitoon". 

Vierailija
4/6 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 18:56"]

Minulle suurinta hupia tuottavat tyypit, jotka ottavat ilmiselvän provon tosissaan. Yksi parhaista on ollut se "vapaa kassa" -juttu. 

[/quote]

Jep. Mulla "Miten tuunaan kaupasta ostetun laatikon". Absurdia, miten olin ainoa ketjussa, joka näki provon provona, tai sitten jotkut meni oikeasti pilke silmäkulmassa neuvomaan kaupan lanttulaatikon tunaamisessa.

Vierailija
5/6 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 19:03"]

Osa niistä provot mukamas tosissaan ottavista on itsekin liikkeellä provoillakseen. Osa on tietty aitojakin mutta täällä on nykyään niin paljon provoilua että se houkuttelee röllejä mukaan "hauskanpitoon". 

[/quote]

Kyllä sen erottaa sävystä, aika helpostikin. 

Vierailija
6/6 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täällä provoja varmaan osa, pakko olla, mutta taitaa joukossa olla jokunen ihan tosijuttukin. Ja, jos olen rehellinen, niin kyllä tätä avaustakin tehdessä taisin jo miettiä millaisen jutun tänne voisi kehittää, joka olisi samalla hauska, aivan järkyttävän raivostuttava, muttei ketään suoranaisesti loukkaava. Ehkä jonkunlainen kehitelmä siitä "Aion varjostaa miestäni"-ketjusta, mutta lisää juonta, liittoutumista, salajuonia ja seksiä, paljon seksiä.

Olkaa AV-mammat skarppeina, kalju testosteronipesä ja vuosisadan tarinoitsija on saapunut seuraksenne! :D Ja vaimolle terkkuja, jos siis sattuu tämän lukemaan ja vieläpä tunnistamaan. ;)