kestänkö suhdetta varatun kanssa? neuvoja, pliis.
elän muuten hyvässä, mutta fyysisesti nuupahtaneessa, liitossa, en aio erota. olen tavannut miehen töissä, johon olen ihastunut, pikkujouluissa päädyimme suutelemaan ja muutakin, kivaa oli. mies on varattu myös, ei aio erota, mutta haluaisi tapailla, aloittaa suhteen siis. seksi houkuttaa, mutta samalla mietin, käykö mulle tässä tunnetasolla vielä huonosti? alanko toivoa suhteelta enmmän vai onnistuuko pelkkä seksisuhde? kertokaa millaisia kokemuksia teillä on ollut?
moraalisaarnoja en kaipaa, ne voi säästää johonkin muuhun ketjuun.
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 15:58"]
En tiedä mut olen samassa tilanteessa. En ole ikinä pettänyt mutta nyt alkaa olla lähellä. Tai siis pettänyt olen jo henkisellä tasolla ja tietty vähän fyysiselläkin. Mietitään tässä just toista tapaamista ja tiedän, että jos se toteutuu, toteutuu jotain muutakin. Erota en aio lasten vuoksi...Aika järkkyä tää on jo nyt henkisesti, kun koko ajan sitä toista miettii. Ja tietää kyllä senkin, että eipä sekään varmaan mikään täydellinen tapaus olisi...mutta kun sitä haluaisi taas tuntea itsensä halutuksi ja naiseksi.
[/quote]
Erota en aio lasten vuoksi...
Ja lapsetko nauttii elämästä, kun äiti käy nussimassa vieraiden miesten kanssa ja pettää isää....Hohhoijaa
21 jatkaa, etten itse osaa pitää tunteita erossa seksistä, ja mielestäni seksi kuuluu vain rakkauteen. Toki pettämissuhdekin voi olla rakkautta, muttei sillä ole yleensä tulevaisuutta.
Sitten ap.llekin olisi varmaan ok jos mies löytäisi toisen naisen platonisella tasolla, olisi syvempi henkinen yhteys ja sielunkumppanuus jonkun toisen kanssa, muttei pettämistä. Ap hoitaisi seksin jonkun toisen kanssa, miehensä saisi sielun sympatiaa muualta. Arkea ja lasta vaan käytäisiin suorittamassa kotona pakollinen määrä. Ja kaiken tämän voisi saada ihan avoimesti, pettämättä! Kysymys kuuluu, että olisiko enää järkeä jatkaa avioliittoa vain lapsen takia? Lapset näkee aikuisten kiemurat, ja on kyseenalaista että lapsi oppii noin sekavia "avoin suhde"-kuvioita vanhempiensa hedonismin takia. Suosittelen eroamaan, ellei arkea oman miehen rinnalla kestä.
Ap:han sanoi, että on vapaassa suhteessa - tämä siis noille jeesustelijoille. Ei siis olisi pettämistä.