Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kestänkö suhdetta varatun kanssa? neuvoja, pliis.

Vierailija
01.01.2014 |

elän muuten hyvässä, mutta fyysisesti nuupahtaneessa, liitossa, en aio erota. olen tavannut miehen töissä, johon olen ihastunut, pikkujouluissa päädyimme suutelemaan ja muutakin, kivaa oli. mies on varattu myös, ei aio erota, mutta haluaisi tapailla, aloittaa suhteen siis. seksi houkuttaa, mutta samalla mietin, käykö mulle tässä tunnetasolla vielä huonosti? alanko toivoa suhteelta enmmän vai onnistuuko pelkkä seksisuhde? kertokaa millaisia kokemuksia teillä on ollut? 

moraalisaarnoja en kaipaa, ne voi säästää johonkin muuhun ketjuun. 

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä inhoan pettäjiä, alinta kastia mun mielestä yök.

Vierailija
2/25 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mut olen samassa tilanteessa. En ole ikinä pettänyt mutta nyt alkaa olla lähellä. Tai siis pettänyt olen jo henkisellä tasolla ja tietty vähän fyysiselläkin. Mietitään tässä just toista tapaamista ja tiedän, että jos se toteutuu, toteutuu jotain muutakin. Erota en aio lasten vuoksi...Aika järkkyä tää on jo nyt henkisesti, kun koko ajan sitä toista miettii. Ja tietää kyllä senkin, että eipä sekään varmaan mikään täydellinen tapaus olisi...mutta kun sitä haluaisi taas tuntea itsensä halutuksi ja naiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele.

Vierailija
4/25 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee hyvä ihminen elämälläsi jotakin hyödyllistä, älä käytä sitä turhuuteen ja typeryyteen. Toki jos et fiksuja juttuja keksi, niin tyhmillä sitä pääsee eteenpäin myös, mutta eipä kannata valittaa muille sen jälkeen.

Vierailija
5/25 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sä olet jo nyt ihastunut, todennäköisesti rakastut, kun pääsette pidemmälle. Luuletko, että sun polla kestää ajatusta siitä, että ihminen, johon olet rakastunut, makaa toisen naisen kanssa? Ettet voi soittaa sille, kun on ikävä? Että harrastat seksiä oman miehesi kanssa, vaikket haluaisi?

Omia kokemuksia mulla ei ole. Se johtuu siitä, että tuo nyt vaan kerta kaikkiaan on tilanne, jossa en halua ikinä olla. Mun pää hajoaisi. Kaikkea ei tarvitse kokeilla.

Vierailija
6/25 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän sun pitää miettiä sitä, kestätkö jos miehesi saa tietää sun pettävän?

Olen itse ollut tuossa samassa tilanteessa, ja tiesin jo etukäteen että mä selviän kyllä siitäkin jos mies olisi saanut tietää. Halusin myös pitää suhteen pelkkänä seksisuhteena, mutta ainahan siinä vähän tunteet tulee mukaan kun on vakituinen kumppani jonka kanssa on yhteinen salaisuus. Kyse on siitä, mitä olettaa olevansa valmis kestämään; tunteeko syyllisyyttä jne.

Vierailija
7/25 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on salasuhde, siis seksisuhde. Hyvin toimii. Sen avulla jaksan nuupahtanutta avioliittoani.

Vierailija
8/25 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmä ihminen kestää, mä en kestänyt. Meni työ, koti + terveys,  ja nyt olen lähes alkoholisti

Vierailija
9/25 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin sinkku, alle 18 v. ja naimisissa olevan miehen kanssa suhteessa, aluksi tietämättäni. Hirveä tilanne. Oli vaikea päästää irti, inhosin itseäni. Olin todella masentunut ja ahdistunut. En suosittele.

Vierailija
10/25 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

oman miehen kanssa olemme sopineet, että saa olla muiden kanssa, jos hoitaa homman diskreetisti, joten kiinnijääminen ei pelota. en halua erota lasten ja talouden vuoksi, mieheni on myös hyvä puoliso ja paras ystäväni. seksiä haluaisin, mutta pelkään, että ihastun väistämättä ja sydän särkyy tai alan sekoilla. mulla ei ole koskaan ollut pelkkää seksisuhdetta kenenkään kanssa. ajattelen juts tuota, että kestänkö, että mies on toisen kanssa ja toisaalta tuleeko mulle hyväksikäytetty olo. silti en haluaisi luopua mahdollisuudesta seksiin, koska mies on luotettava ja haluttava. kiitos asiallista kommenteista! t. ap

Vierailija
11/25 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti, kestätkö sitä, että olet kuitenkin todennäköisesti miehelle vähemmän tärkeä kuin vaimo. Etenkin jos suhteenne kestää pitkään (ja sitä on helppo jatkaa pitempään kuin aikoi, varsinkin jos aluksi suunnitelmat kestosta ovat epämääräisiä), tunteet tulevat helposti mukaan ja suhteen loppuminen voi olla raskas pala. 

Vierailija
12/25 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 16:05"]

Kylmä ihminen kestää, mä en kestänyt. Meni työ, koti + terveys,  ja nyt olen lähes alkoholisti

[/quote]

Jaa että sä ryyppäät koska olet niin herkkä mimosa? 

-

Vierailija
13/25 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 16:05"]

[/quote]

Jaa että sä ryyppäät koska olet niin herkkä mimosa? 

-

Vierailija
14/25 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 16:10"]

Mieti, kestätkö sitä, että olet kuitenkin todennäköisesti miehelle vähemmän tärkeä kuin vaimo. Etenkin jos suhteenne kestää pitkään (ja sitä on helppo jatkaa pitempään kuin aikoi, varsinkin jos aluksi suunnitelmat kestosta ovat epämääräisiä), tunteet tulevat helposti mukaan ja suhteen loppuminen voi olla raskas pala. 

[/quote]

Koska ap ei myöskään ole eroamassa miehestään, on hänellekin tätä ns. salamiestä tärkeämpi henkilö olemassa.

Vierailija
15/25 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 puhuu kokemuksesta ja jatkaa vielä vähän: suhteiden loput ovat yleensäkin usein mun kokemuksen mukaan rumia, ja erityisen rumia kun kyseessä on salasuhde. Mies voi hyvin vierittää syytä vaimonsa silmissä kokonaan sun niskoille, siinä ei paina enää mitään lupaus, että ollaan ystäviä sittenkin kun fyysinen suhde loppuu.

Joo, mäkin halusin pelkkää seksiä, mutta ei se sitten mennytkään ihan niin kuin yhdessä suhdetta aloiteltaessa sovittiin. En varsinaisesti rakastunut, mutta oli silti kova pala että välit menivät kokonaan.

Vierailija
16/25 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 16:13"]

[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 16:10"]

[/quote]

Koska ap ei myöskään ole eroamassa miehestään, on hänellekin tätä ns. salamiestä tärkeämpi henkilö olemassa.

[/quote]

Ei se silti takaa, etteikö tuntuisi pahalta, kun suhde päättyy vaimon takia.

12

Vierailija
17/25 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin toivonut että löytäisinjonkun samassa tilanteessa elävän ja voisin aloittaa suhteen, mutta kun nyt kävi niin, alkaakin mennä pupu pöksyyn.

olen ihastunut mieheen, mutta puolisoksi en haluaisi häntä, arvomaailmat ovat liian erilaiset. silti pelkään, että seksi ja vetovoima, jota meidän välillä on, saa pään sekaisin ja alan kehitellä jotain rakkaudentunteita. toisaalta myös ajatus siitä, että olen kakkonen, ei houkuta.

tuli jotenkin surullinen olo siitä, että en tunne samaa vetovoimaa omaan puolisooni ja ajatus miten olisi ihanaa rakastua kunnolla, ilman jotain salasuhdekuvioita. olen ollut aiemmin parin muun kanssa sängyssä, mutta jostain syystä ne jutut ei ole aiheuttaneet tällaisia ajatuksia. 

Vierailija
18/25 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettämällä miestäsi petät myös lapsesi. Käytä aikasi nuupahtaneen avioliittosi parantamiseen ja jätä homma työkaverin kanssa siihen, missä se nyt on. En tajua teitä ihmisiä, että eka kauheella höökillä hommataan se perhe ja sitten, kun vähän menee huonosti, niin mennään sieltä missä aita matalin = etsitään joku muu, jolta hakea rakkautta. Puhu miehesi kanssa, että teidän liitossa asiat on niin hyvin, että tekis mieli hakea läheisyyttä muualta, että nyt tarvitsee saada uutta kipinää teidän välille. Se on parasta sinulle, miehellesi ja lapsillesi. Tässä maassa on jo ihan liikaa avioerolapsia. 

Tee siis töitä pitääksesi nykyisen liittosi elinvoimaisena, äläkä haihattele muualle. Ihastuminen on normaalia, sitä ei voi estää, mutta nyt punnitaankin ihmisen oma tahto pitää perhe koossa. Mieti mihin asioihin ihastuit nykyisessä miehessäsi, niin saatat päästä taas siihen tunteeseen kiinni.

ÄLÄ PETÄ!!!! 

Liikaa perhesurmia, joiden taustalla juuri tämä, että toinen osapuoli jättämässä. Sitten jonkun polla menee sekasin ja tehdään epätoivoisia tekoja. Ei olisi ensimmäinen, eikä viimeinen kerta. Onni jonka eteen teet töitä, kantaa pidemmälle kuin onni, joka vain tupsahtaa pikkujouluista suoraan syliin.

Vierailija
19/25 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen siis ollut parin tuypin kanssayhden yön, mutta pitempää vain seksisuhdetta mulla ei ole ollut, ei myöskään silloin kun olin sinkku. t.ap

Vierailija
20/25 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, en voi hyväksyntää antaa pettäjille. Ei siinä touhussa voi odottaa muuta kuin paskaa niskaan ja surua myös muille osapuolille. Mielestäni pettäminen on myös oman itsensä pettämistä ja aliarvostusta, ehkä myös sitä ettei ajattele järjellä vaan elää liikaa hetkessä ja jännityksenhaussa. Suosittelisin tekemään töitä ykkössuhteessa ennen kuin uutta onnea lähtee etsimään, tai eroamaan jos mikään ei auta.  

Yritä olla rehellinen itsellesi ja rehellinen muille, lopeta ihme säädöt ja pelit. Tunnustele tunteitasi ja toiveitasi elämän ja ihmissuhteiden suhteen. Sisältöä elämään voi saada muustakin kuin seksistä, vaikka sekin puoli olisi hyvä olla kunnossa.. Loppujen lopuksi olisi hyvä että voisi katsoa peiliin tuntematta häpeää tai syyllisyyttä mistään. Virheitä tekee jokainen, mutta jokainen on myös valinnoistaan vastuussa. Ei kannata syyttää humalatilaa tai väljähtynyttä parisuhdetta, kyllä ne syyt sieltä peilistä löytyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi