Mä repsahdin jo!!
Voi hitto..mun uudenvuoden lupaus pudottaa painoa meni jo ketuiks :/
Suklaarasia alko jo kummitella ja mä menin ja tuhosin sen. Ääh hävettää ja vituttaa, ei tästä tuu mitään
Kommentit (13)
Sä ET repsahtanut. Sä vaan päätit nyt alottaa sun laihiksen huonolla ruualla. Tiedostat itsekin ettei se ole paras valinta mutta sulla on koko loppuvuosi aikaa korjata toi moka.
"Repsahtelu" pilaa laihikset, poista se sanavarastostasi heti,.
Äh, en viitsi edes ajatella mitään tuollaisia lupauksia. Ei täällä ole montaa elämää, joten en viitsi tätä pilata turhilla asioilla, joista ei loppujen lopuksi ole mitään iloa. Elän mielummin ilman turhaa stressiä ja olen sinut itseni kanssa.
Tuskin sinullakaan ap siellä mitään todellista pakkoa laihdutukselle ole, kunhan vain olet saanut tämän idean joidenkin muiden kanojen turhista kotkotuksista ja ajatellut siitä saavasi mielenkiintoisen puheenaiheen...
Voisit mielummin luvata vaikka siistiä kielenkäyttöäsi, siinä olisi sinulle työmaata.
Laihis aloitetaan vasta loppiaisen jälkeen, jolloin jouluherkut on todennäköisesti syöty pois. Sitten pidetään huoli, ettei kotona ole suklaarasioita, keksejä, jäätelöä tms. Ja joskus sallitaan pieni herkuttelu.
Juokse kunnon lenkki! Polta kalorit vek ja takas lähtöpisteeseen :)
[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 15:35"]
Voi hitto..mun uudenvuoden lupaus pudottaa painoa meni jo ketuiks :/
Suklaarasia alko jo kummitella ja mä menin ja tuhosin sen. Ääh hävettää ja vituttaa, ei tästä tuu mitään
[/quote]Tämähän on ihan normaalia ;)
Kerhoon... Mutta ei masennuta, maanantaina sitte vasta aloitellaan uusi elämä :D
Huomenna alkaa vasta terveellinen uusi elämä! Tämä päivä menee vielä näin.. Tsemppiä!!
Mäkin repsahdin; mun piti lopettaa palstailu. Kokonaan.
Tuo suklaarepsahdus on vielä asiallinen niin kauan, kun kotona on joulusuklaita. Nyt repsahtelijat syötte ne loppuun ja sitten enempää ei kotiin osteta.
Ap, sun asenteella et tule onnistumaan, ellet muuta ajatteluasi.
[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 15:49"]
Voisit mielummin luvata vaikka siistiä kielenkäyttöäsi, siinä olisi sinulle työmaata.
[/quote] Jaa, alapeukuttajien mielestä sana "vituttaa" on ihan kiva ja ok sana? Ehkä teidän piireissänne asia niin onkin...
Ei tuu mitään niin kauan kuin herkkuja on vielä tallella kaapissa. Itsekin yritin jo aloittaa normaalin ruokavalion, mutta kun kaapissa on vielä pullaa ja herkkukeksejä niin pakko ne on syödä pois ja aloittaa vasta sitten. :)
Vuoden ensimmäinen päivä vasta. 364 päivää aikaa vielä pudottaa painoa. Jatkossa huolehdit vain, että kotona ei ole mitään "tuhottavaa"