Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koska olet viimeksi tyydyttänyt miestä suullasi?

Herkkusuu
09.10.2020 |

Itse viimeksi tänään iltapäivällä sairaalan vessassa 😊

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitetaanko nyt varsinaista tyydyttämistä eli laukeamista vai suihinottoa esileikiksi ilman laukeamista?

Vierailija
42/53 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tein nautintoa ex vaimolleni vielä kun olimme naimisissa vuosia hän tuli enemmän kuin usein tällä tavalla mutta ei kannate tehdä siitä yksitoikkoista ikinä minä ainakin nautin siitä kun kumppanini nauttii jokaisesta kosketuksestani oli se suudellen tai oikeasti rakastellen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tein nautintoa ex vaimolleni vielä kun olimme naimisissa vuosia hän tuli enemmän kuin usein tällä tavalla mutta ei kannate tehdä siitä yksitoikkoista ikinä minä ainakin nautin siitä kun kumppanini nauttii jokaisesta kosketuksestani oli se suudellen tai oikeasti rakastellen.

Tyhmistä kirjoitustsidottomusta tulee helposti ex.

Vierailija
44/53 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä otan vähintään viikottain suihin mieheltä. Se on niin upeaa nähdä kun toinen nauttii, ja totta kai loppuhuipennuksena laukeaa suuhun ja nielen mönjät =) 

Vierailija
45/53 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perkele, että kateeksi käypi.

Vaimo ei ole koskaan ottanut suihin vaikka olemme olleet yhdessä yli 20 vuotta.

Vieraisiin en sen takia kuitenkaan mene.

Vierailija
46/53 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama täällä 25 vuoteen, eipä se kai niin tavatonta ole. No, mä en ehkä niin ole osannut kaivatakaan, kun en ole eläessäni suikkaria keneltäkään muultakaan saanut, vaimo on käytännössä ainoa seksikumppanini koskaan. Eikä se suikkarikaan läheskään ainoa asia ole joka tässä elämässä jää kokematta, pitää vain ottaa kaikki irti niistä jutuista joihin tässä suhteessa on mahdollisuus.

M50

Vierailija
47/53 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen seksikerta aloitetaan munalla suussa, koska se kiihottaa molempia. Se on ihan mielettömän kiimaista kun muna kovenee suussa. Oma mies vaan haluaa laueta pilluun. Loppuun asti suikkareita tulee harrastettua lähinnä julkisilla paikoilla jossa ihan yhdyntään asti ei uskaltauduta.

Vierailija
48/53 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä menin vieraisiin just tuon takia. Kyllä imi hyvin ja loppuun asti.

Vierailija
49/53 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen illalla. Mies nuoli myös minulle orgasmin.

Vierailija
50/53 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen aamulla. On ollut kovaa hässäkkää ja seksi jäänyt parin viikon aikana tosi ohuelle. Hän oli jo verannalla lähdössä töihin, kun menin hänen peräänsä. Mitään sanomatta kaivoin sen housun sepaluksesta ulos ja annoin helpotuksen. Raukka oli niin onnessaan, että silmät kostuivat. Perään halasimme pitkään ja suutelimme, toivotimme toisillemme hyvät työpäivät.

Vierailija
51/53 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama täällä 25 vuoteen, eipä se kai niin tavatonta ole. No, mä en ehkä niin ole osannut kaivatakaan, kun en ole eläessäni suikkaria keneltäkään muultakaan saanut, vaimo on käytännössä ainoa seksikumppanini koskaan. Eikä se suikkarikaan läheskään ainoa asia ole joka tässä elämässä jää kokematta, pitää vain ottaa kaikki irti niistä jutuista joihin tässä suhteessa on mahdollisuus.

M50

Ymmärrän kyllä sua.

Maailmassa on tärkeimpiäkin asioita kuin suihinanto naisille.

Ennen nykyistä vaimoa, joka ei ole koskaan ottanut multa suihin, niin kokemuksia sitä aikaisemmin on useita muitten naisten kanssa, niin olen sitä mieltä, että mikään ei voita sitä kun saa laueta naisen suuhun, se on parasta mitä tiedän ja se, että nainen nielee myrkyt kruunaa kaiken.

Mutta tähän nykyiseen tilanteeseen ei voi kun sopeutus, kun ei halua pakottaa vaimoa tekemään sellaista mitä ei halua tehdä vapaaehtoisesti.

Silti..,..ottaa pannuun ja raskaasti.

Vierailija
52/53 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kesällä. Miehellä on haluttomuutta ja seksiä on ehkä kerran kolmessa kuukaudessa, itse olen saanut suuseksiä joskus alkuvuodesta viimeksi. Aika kuollutta on.

Vierailija
53/53 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein joka kerta kun meillä on seksiä. Ihan normaali juttu meidän rakastelussa. Mies vaan on itse antanut suuseksiä vähemmän viimeaikoina. Pitääkin kysyä mikä mättää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi