Koska olet viimeksi tyydyttänyt miestä suullasi?
Itse viimeksi tänään iltapäivällä sairaalan vessassa 😊
Kommentit (53)
En koskaan. Enkä aio vastaisuudessakaan.
Pertti 55v
Juotteko myös virtsaa? Herkuttelette sissijuustolla ja hiivapiirakalla?
Vierailija kirjoitti:
En koskaan ennen, nyt, enkä tulevaisuudessa. HYI!
Peesi tälle! Yhhyh pelkkä ajatuskin.
On siitä yli kymmenen vuotta, ei kiinnosta minua, riittää kun nuolee mut.
Sen olen parisuhteistani oppinut, että en enää koskaan ala parisuhteeseen naisen kanssa joka ei ota suikkiin. Harkitsisin vakavasti myös jättämistä, jos nainen ei pidä suikkiinotosta vaan tekee sen vain velvollisuudesta.
Noin 5-vuotta sitten, vaikka naimisissa olenkin. Oksettavaa touhua...
N27
Onneksi en ole ikinä tyydyttänyt miestä suullani! Olen siis mies.
Sen sijaan minua on vaimokulta tyydyttänyt perin harvoin suullansa. Joskus on kun olen oikein toivonut, tästäkin lienee jo pitkälti toista vuotta. Ei se oikein häntä innosta. No, en minäkään kovin usein jaksa häntä lipaista, ennemmin vain suoraan asiaan silloin harvoin kun nykyisin irtoaa.
Vierailija kirjoitti:
Noin 5-vuotta sitten, vaikka naimisissa olenkin. Oksettavaa touhua...
N27
Tuskin enää kauaa olet.
Ei siitä oo kuin varmaan pari viikkoa. Ainakin menkkojen aikaan tarjoan suuhoitoa, joskus muulloinkin. En tajunnutkaan, että olen näin poikkeuksellisen ihana vaimo.
Viimeksi tänään saunassa. Rakastan sitä, mies toivookin usein tulevansa suuhun kun olen kuulemma niin hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Ei siitä oo kuin varmaan pari viikkoa. Ainakin menkkojen aikaan tarjoan suuhoitoa, joskus muulloinkin. En tajunnutkaan, että olen näin poikkeuksellisen ihana vaimo.
En minäkään tajunnut että näin moni ei pidä tästä touhusta, minä kyllä pidän ja teen miehelleni viikottain koska hän (ja minä) tykätään tosi paljon. Samoin hän tekee minulle, ihanaa miten hyvä olo tulee ja hyvältä tuntuu tuottaa se myös miehelle.
Ajattele unelmissani ja elämässäni että tyydytän naiseni joka kerta rakastellessamme suudellen *** joka ikisen kohdan *** ja nautin itse siitä yhtä paljon kun näen naiseni nauttivan myös. Tämä tehden hyvin monen erityisen adjektiivin kera ' *** '.
Eilen töiden jälkeen, vuokraamassani yksiössä.
Ihanat kundit 19v, 22v, 23v ja vanhempi herra47 kävivät vuoronperään luonani.
Sen jälkeen ihana mennä kotiin perheen luo pelaamaan kimbleä.
En ikinä ja en aio ikinä kokeilla. Hyi hitto! Ei joudu miehenikään mun kus1vehkeitä nuolla
Ehkä viisi vuotta sitten. Hän ei ole antanut minulle suuseksiä koskaan eikä halua suudella. Mitäpä sitten minäkään häntä miellyttäisi.
Taitaa m.o.d.et olla sadistisia pedofiilejä kun eivät siirrä tätä keskustelua seksi puolelle.
En koskaan. Kieltäydyn aina suuseksistä. Jos suuseksi on miehelle jokin pakkomielle, hän saa minulta pakit välittömästi.
Ja kyllä, kieltäydyn myös VASTAANOTTAMASTA suuseksiä mieheltä.
On huvittavaa nähdä joidenkin miesten itkupotkuraivarit kun he tajuavat, että minulta ei heru kyrvänlutkutusta.
Fiksut miehet ottavat tiedon vastaan täysin viileästi. He ymmärtävät, että täysjärkisten aikuisten ihmisten väliset seksisuhtet ovat täysin vapaaehtoisia ja tasa-arvoisia, joten kumpikaan osapuoli ei tee mitään sellaista, mikä ei kiinnosta.
Mitä toisen tyydyttämisessä suudellen suulla on pahaa ?
Olen tyydyttänyt ex vaimoani vuosia vaikkei hän sitä tehnyt niin paljoa minulle mutta hän nautti itse siitä mahdottomasti ja vaati sitä kun se oli hänelle nautintoa.
En koskaan.
M49