Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko HUSin koronatesti tosiaankin ilmainen?
09.10.2020 |
Onko HUSin koronatesti tosiaankin ilmainen potilaalle?
Kommentit (4)
Saako sieltä ilmaiseksi korona nega todistuksen myös, jos aikoo matkustaa pariisiin? Matkaa varten tarvitsisin nega todistuksen, mielummun ilmaisen...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tieto (negatiivisesta tuloksesta) tulee tekstiviestillä ja Omakantaan. En tiedä saako pyydettäessä todistuksen paperilla?
Alue: Aihe vapaa
Totta muuten, ei ole ainakaan laskua tullut.