Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sano jokin positiivinen asia

Vierailija
09.10.2020 |

Itsestäsi, läheisistäsi, maailmasta, mistä tahansa. Tuotetaan välillä hyvää mieltä.

Syksyn lehdet on kauniin värisiä, on oma aloitukseni.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä voi näköjään sittenkin mennä eteenpäin edes vähän ja pystyn tekemään vielä jotain ennen kuin annan periksi. Minua ei ahdista tänään, vaikka väsynyt olenkin. Samalla taas tänään palstakin on tarjonnut mukaviakin viestejä ja moniin pystyy samaistumaan. Elämä on välillä vaikeaa ja hyvä tietää, että ei ole ainoa. Minulla ei silti ole montakaan asiaa mistä iloita ja elämä aika vaikeaa. Jos palstaa ei olisi niin olisin yksinäisempi.  Niin mikä se positiivinen asia sitten olikaan? Voin silti toivoa muillekin jaksamista ja toivon itsekin selviäväni talvesta edes jotenkin.

Vierailija
22/25 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auto meni läpi katsastuksesta.

Huomenna tulee moottoripyörän ostaja ja kauppojen pitäisi onnistua.

Aloin miettimään josko ostaisi tilalle matkailu-auton?

Olisi hauska olla pakkassäässä lämpimässä autossa jonkun kansallispuiston laitamilla, kahlata lumihangessa lähimmälle laavulle, laittaa tulet, paistella makkaraa ja juoda kahvilikööriä, jonka jälkeen talsisi tähtien loisteessa takaisin autolle ja kömpisi lämpimien vällyjen väliin naisensa viereen :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona viirus.

Vierailija
24/25 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korona viirus.

Positiivisin asia vuosikymmeniin.

Saa kerrankin erakoitua rauhassa, eikä tarvitse keksiä tekosyitä miksi ei voi tulla vastentahtoiseksi vieraaksi sen enempää häihin kuin hautajaisiinkaan.

Olen mahdollisesti sairastunut koronaan.

Parempi etten tule paikalle tartuttamaan muita.

Erakon unelmapandemia.

Vierailija
25/25 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villapaidat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi