Sano jokin positiivinen asia
Itsestäsi, läheisistäsi, maailmasta, mistä tahansa. Tuotetaan välillä hyvää mieltä.
Syksyn lehdet on kauniin värisiä, on oma aloitukseni.
Kommentit (25)
Keko munavoileipiä ja ison mukillinen teetä.
Isäni tulehdusarvot ovat jo paremmat
Vierailija kirjoitti:
Naisystäväni ottaa halukkaasti kalua peppuunsa.
Ei homoudessa ole mitään pahaa.
kommunismi tulee poistumaan mailmasta n15 vuodeksi sitten taas joku idiootti sitä keuhkoo teineille. ja nämä uskovat kommunismin autuuteen. samalla poistuvat myös sdp ja vasemmisto puolue. politrukkien ja ay pölhöjen puheet eivät enään tehoa äänestäjiin
Välillä selailen vauvapalstaa ja vajoan sellaiseen syöveriin, että ei helvetti, onko asiat oikeasti näin huonosti, mehän olemme ihan mätää sakkia koko ihmiskunta. Sitten suljen koneen ja tajuan etten oikeasti tunne sellaisia ihmisiä. Minulla on ihana lempeä mies, joka ei mourua alfoista ja betoista ja jännämiehistä ja mamupatjoista. Minulla on perhe, jonka kanssa kohtelemme toisiamme hyvin ja kunnioitamme toistemme eriäviäkin mielipiteitä. Opiskelen kiinnostavaa alaa. Minulla on nätti asunto meren tuntumassa ja kaappi täynnä hyvää ruokaa. Ulkona on kaunis syksy.
Maailman tässä nurkassa kaikki hyvin.
Kahvihetki äidin kanssa.
Se ihana tunne, kun miesystävä palaa iltavuorosta, ja saa taas nauttia yhdessäolosta, juttelusta ja läheisyydestä.
Pehmeä sänky.
Lämmin suihku, joka lämmittää jo vähän palelleita varpaita.
Näkkileivän puraisemisesta kuuluva rouskaus.
Jotain positiivista… AP on kiva immeinen. :) Noin. M25
Perjantai. Tytär käymässä "vanhassakotona". Mahassa muutama hyvä sushi.
Lempeä lämmin pimeys ulkona.
On perjantai. Hyvää viikonloppua kaikille!
Kynttilänvalo juuri nyt.