Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Annatko lapsesi/teinisi syödä aspartaamilla maustettuja jogurtteja tai juomia?
01.01.2014 |
perustele vastauksesi
Kommentit (42)
En missään nimessä. Ei lapata sokeria naamaan niin suuria määriä, että olisi tarpeen keksiä korvikkeita. Ilman siis pärjää vallan mainiosti eikä tarvitse miettiä, että onko hermomyrkyllä haittavaikutuksia lapseen vai ei.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 00:19"]
Haha, pellet! Ette varmasti erottaisi sokerilla maustettua jugua aspartaamilla maustetusta sokkotestissä, mutta joo, pellet.
[/quote]
Ihmisissä on eroja ja jotkut maistavat aspartaamin eri tavalla kuin "normaalit". Minä kuulun heihin. Sitä hallitsevaa pahaa makua ei voi peittää millään.
Emme osta itse keinomakeutettuja tuotteita (paitsi vaimo joskus vahingossa), mutta jos lapset niitä jostain saavat, emme ota paniikkia asiasta.