Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lihavat, vatatkaa rehellisesti!!!

Vierailija
31.12.2013 |

Hävettääkö teitä julkisilla paikoilla kulkuminen?

T. m 41v.  jolla myötähäpeä teitä kohtaan.

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on lihava? M-kokoon pukeutuva voi tuntea itsensä lihavaksi, ja se että jostain vaatteesta pitää ottaa koko L on maailman loppu.. Ja jos muutetaan ne numeroiks 40, elämä loppuu nyt..

Vierailija
62/67 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 00:43"]En häpeä. Käytän jopa röyhelöminihameita ja tiukkoja yläosia, muutenkin näytän miltä huvittaa. Aiemmin häpesin ja piilottelin itseäni, ja sain sen mukaista palautetta. Haistatin paskat kaikille, eikä kukaan enää vaivaudu mainitsemaan aiheesta :D Olen 170/85. Syvimmät pahoittelut AP:lle välinpitämättömyydestäni.

[/quot

Hyi vittu! Oksensin juuri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 02:14"]

[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 00:43"]En häpeä. Käytän jopa röyhelöminihameita ja tiukkoja yläosia, muutenkin näytän miltä huvittaa. Aiemmin häpesin ja piilottelin itseäni, ja sain sen mukaista palautetta. Haistatin paskat kaikille, eikä kukaan enää vaivaudu mainitsemaan aiheesta :D Olen 170/85. Syvimmät pahoittelut AP:lle välinpitämättömyydestäni.

[/quot

Hyi vittu! Oksensin juuri

[/quote]

Mun mittarin mukaan ei oo ees mikään kauhea ryhävalas..

Vierailija
64/67 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hävetä,jos ap:ta häiritsee kulkua lihavien keskellä pysyköön kotona. Ap vataa rehellisesti,hävettääkö sinua olla vajakki joka tekee väsyneitä avauksia mammapalstalle? Tiesithän,että lihavuudesta voi päästä eroon,mutta typeryys ja ilkeä luonne ovat vaikemmin hoidettavia vikoja?

T. n 26v.  jolla myötähäpeä idiootteja  kohtaan

Vierailija
65/67 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 02:35"]Ei hävetä,jos ap:ta häiritsee kulkua lihavien keskellä pysyköön kotona. Ap vataa rehellisesti,hävettääkö sinua olla vajakki joka tekee väsyneitä avauksia mammapalstalle? Tiesithän,että lihavuudesta voi päästä eroon,mutta typeryys ja ilkeä luonne ovat vaikemmin hoidettavia vikoja?

T. n 26v.  jolla myötähäpeä idiootteja  kohtaan

[/quote]

Osu ja uppos siis :D hahahaha. Ai niin, 170/85 ON iso. Serkkuni esimerkiksi on 168/75 ja on sellainen chubby. Vaatekoko housuissa 42

Vierailija
66/67 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö, geenien vaikutus on hyvin vähäinen. Elämäntapojen sen sijaan huomattavasti suurempi.

Mä en ole mikään läskinatsi, mun mielestä ihmiset saa olla lihavia/laihoja whatever, mutta naurettavaa puhua jostain geeneistä.

[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 21:52"]

Kyllä hävettää. Enkä edes ole lihavimmasta päästä. Hävettää kuitenkin se miten ajatellaan tämän olevan itse aiheutettua. Vaan kun minulla, niin kuin suurimmalla osalla lihavista, syynä lihavuuteen on  huonot geenit joille ei vaan voi mitään.

[/quote]

Vierailija
67/67 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

LÄSKI NAINEN ON KIIHKEÄ!!!!!!!!!!!!! TUSSU TURSUAA LIMAA

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän