Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lihavat, vatatkaa rehellisesti!!!

Vierailija
31.12.2013 |

Hävettääkö teitä julkisilla paikoilla kulkuminen?

T. m 41v.  jolla myötähäpeä teitä kohtaan.

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 22:16"]Minusta kaikki kaupungin lihavimmat pitäisi nostaa kerran kuussa torille häpeäpaaluun, jolloin me kauniit nornaalipainoiset ihmiset saisimme sylkeä heidän päälleen, huutaa solvauksia ja heittää mädillä kananmunilla päin.

[/quote]

Voit olla laiha mut dul on löysä vitu jq rums pardtaaa

Tv. Ap

Vierailija
42/67 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavat, vatatkaa rehellisesti!!!

Yritän vatata: ei hävetä kulkuminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatataan vstataan . Ap panin dua ja sul oli 2 senttimäätriä pitkä kikkelspyy

Vierailija
44/67 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
45/67 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kulukuset nyt tyhyjänä notta vatatin tähä.

Vierailija
46/67 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako kaljjoo oot juona; nyt on uuvenvuojen uatto ja kohta vaihttuu vuos...

Vierailija
47/67 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettää. Ja kotonakin.

Siksi aionkin laihtua 15 kiloa ensivuoden aikana. Ei paljoa ehkä, mutta realistinen mahdollisuus onnistua lukuisten epärealististen yritysten epäonnistuttua.

Joten säästä myötähäpeäsi, minusta tulee ihan simpsakka vielä. =)

Vierailija
48/67 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää oikeesti,vauva.fi ???Voi,hävetkää!

Vierailija
49/67 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatatkaa hpkkjrooot vatatkaasaaa omko piäni mulgu jos o 1, 6 senttimäätriä

Vierailija
50/67 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

163/60 ja kyllä hävettää vaikken nyt mikään sairaalloisen lihava olekaan.

Vierailija
51/67 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 22:16"]

Minusta kaikki kaupungin lihavimmat pitäisi nostaa kerran kuussa torille häpeäpaaluun, jolloin me kauniit nornaalipainoiset ihmiset saisimme sylkeä heidän päälleen, huutaa solvauksia ja heittää mädillä kananmunilla päin.

[/quote] Onnistuu tuo ilman häpeäpaaluakin. Huutelu ja solvaaminen on yleistä, pahimmillaan lihavat kokevat painonsa vuoksi myös väkivaltaa esimerkiksi joku yrittää ajaa autolla päälle.

Vierailija
52/67 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettää. Etenkin, koska olen niin nuori, 16-vuotias.

Kaveritkin olen menettänyt, uskon että he häpesivät minua ja ulkomuotoani niin. Vaatekaupoissa alkaa ahdistaa, se vaatteiden määrä, niiden koot, ja muut ihmiset. Kouluakin olen skipannut monta tuntia, sen takia että aamulla oli niin häpeällinen ja ällöttävä olo. En halua julkisille paikoille, koska tiedän ihmisten puhuvan pahaa minusta, ja he saattaisivat saada traumoja.

Nyt tulee muutos. 2014 - se vuosi jolloin minä muutun. Minusta tulee kuin muut. Kaunis ja laiha. 

168/78

Vierailija
53/67 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hävetä. Käyn jopa kesäisin uimarannalla bikineissä. T: Koko xxl

Vierailija
54/67 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskeeko myötähäpeä niin miehiä kuin naisiakin? Ettei nyt vaan olla täällä miehissä haukkumassa pelkästään lihavia naisia?

No en mä ajattele lihavuuttani jatkuvasti, enkä ole jaksanut enää sen jälkeen kun lihoin miettiä mitä muut ajattelevat, mulla on sen lihavuuden kanssa muuta mietittävää, kuten terveyteni, ja se että elänkö niin kauan että ehdin nähdä kaikki lapset aikuisena ja edes yhden lapsenlapsen.

Mulla on jo aviomies, ollut jo toistakymmentä vuotta, myös mies on ylipainoinen, joten mieskään ei ajattele mun painoa ulkonäkö-asiana vaan nimenomaan terveyden takia, kuten omaansakin.

Mutta täytyy myöntää, vaikka itse olen sairaloisen lihava, tunnen myötätuntoa toisia lihavia kohtaan, teidän että kuinka kauheaa se on, joskus jopa ajattelen, että tuo on lihavampi kuin minä, miksi se ei laihduta. Omaa lihavuuttaan ei näe niin hyvin kuin toisten, välillä kun näkee kuvajaisensa näyteikkunasta, pelästyy että mikä helkkari tuo on :)

Vierailija
55/67 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hävetä yhtään. Olen mukava ja nätti, elämääni tyytyväinen, aviomieheni rakastama, neljän ihanan lapsen äiti. Lihavuus on vain yksi ominaisuuteni muiden joukossa. Lihon herkästi ja pysyäkseni hoikkana saisin syödä niin vähän etten olisi koskaan kylläinen, hikiliikuntaa vihaan ( lisätään nyt vielä että se ei suinkaan tarkoita etten liikkuisi lainkaan). Joten lihavuus on tavallaan oma valintani, olen onnellinen näin. Jos se sinua häiritsee niin no.... Frankly, my dear, I don't give a damn.:-)

Vierailija
56/67 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En häpeä. Käytän jopa röyhelöminihameita ja tiukkoja yläosia, muutenkin näytän miltä huvittaa. Aiemmin häpesin ja piilottelin itseäni, ja sain sen mukaista palautetta. Haistatin paskat kaikille, eikä kukaan enää vaivaudu mainitsemaan aiheesta :D Olen 170/85. Syvimmät pahoittelut AP:lle välinpitämättömyydestäni.

Vierailija
57/67 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilen lihavasta naisystävästä, jonka kanssa voisimme yydessä hyllyä.

Vierailija
58/67 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettää. Kävelen aina vähän sivussa ja yritän olla huomaamaton. Tosin minua hävetti yhtä paljon 50-kiloisena kuin nyt 70-kiloisena.

Vierailija
59/67 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hävettäisi?

Vierailija
60/67 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 21:50"]

T. m 41v.  jolla myötähäpeä teitä kohtaan.

[/quote]

Onks sun jollan nimi myötähäpeä? Ei kyl hävetä, kulkusin mun poitsukamun kaa, eikä sitäkää hävettäny, vaik seki kulkus. Sit kulkuiltiin yhes tällee kulkuset, kulkuset! Jussi Vatanen on kyl <3, jos sitä meinasit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi