Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi suomalaiset naiset näkevät miehen komeampana jos hän on ulkomaalainen?

Vierailija
09.10.2020 |

Tulipahan huomattua tinderissä.

Ei profiili tekstiä. Nimimuutos Matti -> Marcelo niin mätchejä tuli 10x määrä.

Olen tavis suomalainen mies jolla on tummanruskeat hiukset.

Kommentit (125)

Vierailija
101/125 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Geneettinen variaatio --> terveempiä lapsia!! Ei tulisi edes mieleen lisääntyä toisen suomalaisen kanssa.

Ok, kunhan et lisäänny matalan älykkyysosamäärän ihmisten kanssa.

Te kansojen älykkyyksistä vouhkaajat olette itse yleensä niin matalaälyisiä, että jos kaikki valitsisivat kumppanin tuolla perusteella, niin jäisitte ensimmäisenä ilman.

En ole jäänyt. Sain vieläpä normaalia paremman.

Selvästikään hän ei valinnut kumppania älykkyyden perusteella.

Voi olla, ehkä ulkonäön ja varakkuuden takia. Jälkimmäinen viittaa älykkyyteen, mikäli tuo on tehty laillisin keinoin.

Vierailija
102/125 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse kyllä ehdottomasti haluan seurustella suomalaisen miehen kanssa. Sellasen, jonka kanssa on sama kulttuuri ja kieli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/125 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt menisi kaikkiin tai edes valtaosaan naisista yleistämään, mutta tietty segmentti on joita selvästi ulkomaalaisuus kiehtoo.

Olen itse  opiskellut Lontoossa ja puhun (ainakin suomalaiseen korvaan) varsin uskottavaa kuningattaren englantia. Työni puolesta kestitsen usein ulkomaalaisia asiakkaita ja yhteistyökumppaneita Helsingin yöelämässä ja viereisistä pöydistä lirkuttelijoita kyllä riittää niin kauan kun kieli pysyy englantina. Kun sitten vaihtaakin yllättäen ihan selväksi savoksi niin sen oikein näkee, kuinka hehku naisen silmissä sammuu. Yksikin meni niin lukkoon ettei osannut edes sanoa mitään, laski vaan lasinsa pöydälle ja käveli pois, vaikka oli jo tunnin minulle flirttailut sen jälkeen kun olin hänet pöytäämme kutsunut.

Mutta nämä on niitä perustyrkkyjä jotka pukumiesten perässä tietyissä paikoissa juoksevat muutenkin, tuskin kuvaavat suomalaista naista keskimäärin mitenkään.

Vierailija
104/125 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marcelo, en kestä. :D

Mitä sä et kestä? Se on kaunis miehen nimi. -Poikani nimi.

Ei hitto miten noloa🤣🤣🤣

Vierailija
105/125 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löytyy niitä komeita Suomestakin!

https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-1/19875609_684986385035300_…

Perinyt komeutensa äidiltään. Hiusgeenitkin tulevat äidiltä.

Vierailija
106/125 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On näillä elämänhallinan menettäneillä persuilla vaikeaa, lähes päivittäin samanlaisia avauksia, kannattaisiko ennemmin vilkaista sinne peiliin...Ei siinä kuule mikään nimi auta jos on mieleltään alkueläimen tasolla kuten persut yleensäkin

Just, noi ulkkarithan heti suomeen muutettuaan muuttuvat kunnon panopettereiksi jotka pyörittävät ringeissään useita muijaa samaan aikaan. Sinisilmäinen suomimuija kattoo kaiken tuollaisen läpi silmien kunhan vaan ihana suklaasimmu hokee juu are bjuutiful.

12-15v tytöt vaan nuorisotalolta sakerbemariin, kämpässä humalaan ja pillereitä jauhettuna drinksuissa jotta olisi helppo joukkoraiskata. Whatsappi ryhmissä sitten nauravat tyhmien suomilorttojen gängbäng videoille.

Mutta juu, persuhan se on joka on typerän alkueläimen tasolla.

Eipä tuo paljon siitä ihan kotoisesta pilluralliperinteestä poikkea. Parikymppiset kundit pokailee yläasteikäisiä mimmejä takapenkille, juottavat känniin ja panevat. Ilmoituskynnys toki korkeampi kuin ulkkareiden tapauksessa.

Vierailija
107/125 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai te miehet tajuatte että ruotsalaiset ja norjalaisetkin on ulkomaalaisia? Ei ulkomaalainen automaattisesti tarkoita tummaihoista tai mamua 🤦🏼‍♀️

Samalla tavalla itsellä menee ruotsalaisetkin vasemmalle tinderissä. Oulussa kun niitäkin on 160km hakusäteellä.

M38

Sinäkö asut Oulussa? Tulepa sitten antamaan minulle munaa! Minäkin asun Oulussa.

Minä olen hetero Pertti

M38

Joten olet sopiva antamaan munaa minulle. Olen heteronainen. Tavataanko vaikka huomenna jossain?

Vierailija
108/125 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt menisi kaikkiin tai edes valtaosaan naisista yleistämään, mutta tietty segmentti on joita selvästi ulkomaalaisuus kiehtoo.

Olen itse  opiskellut Lontoossa ja puhun (ainakin suomalaiseen korvaan) varsin uskottavaa kuningattaren englantia. Työni puolesta kestitsen usein ulkomaalaisia asiakkaita ja yhteistyökumppaneita Helsingin yöelämässä ja viereisistä pöydistä lirkuttelijoita kyllä riittää niin kauan kun kieli pysyy englantina. Kun sitten vaihtaakin yllättäen ihan selväksi savoksi niin sen oikein näkee, kuinka hehku naisen silmissä sammuu. Yksikin meni niin lukkoon ettei osannut edes sanoa mitään, laski vaan lasinsa pöydälle ja käveli pois, vaikka oli jo tunnin minulle flirttailut sen jälkeen kun olin hänet pöytäämme kutsunut.

Mutta nämä on niitä perustyrkkyjä jotka pukumiesten perässä tietyissä paikoissa juoksevat muutenkin, tuskin kuvaavat suomalaista naista keskimäärin mitenkään.

Näitähän on. Suomessa ehkä lähinnä mimmejä jotka etsivät pientä seikkailua ja luksusta, osa toki etsimässä pysyvämpääkin elintason nousua. Itä-Euroopassa samaa sorttia päivystää trendipaikkojen lisäksi ihan bisneshotellien aulabaareissakin, se on jo läpinäkyvmpää. Tosin ei sielläkään kaikilla välttämättä sen kummempaa intressiä ole kuin että kiva jos joku varakas mies viikonlopun verran paapoo.

Vierailija
109/125 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marcelo, ai se Brassien leftback?

Real Madridin pelaaja.

Etkö parempaa nimeä keksinyt?

Vierailija
110/125 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö sama päde miehiin? Täällä ainakin jatkuvasti haukutaan suomalaisia naisia ja haaveillaan ulkomaalaisesta vaimosta.

Ei päde. Täällä haaveillaan naisesta joka olisi älykäs (ei feministi),

kaunis (ei tarvitse olla missi), ulkoileva ja timmi itsestään huolehtiva tavallinen nainen.

Ne ovat harvassa. (jos ollenkaan vapaana)

Vierailija
111/125 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni kyse ei ole ulkonäöstä vaan juuri siitä suomalaisuudesta. Olen koko elämäni matkustellut ja asunut ulkomailla ja näin ollen todennut että minulla ei ole kulttuurisia sidoksia suomalaisuuteen. Ystäväni ovat suurimmaksi osaksi ulkomaalaisia ja kaikki miesystäväni ovat aina olleet ulkomaalaisia. Jos tapaisin kivan suomalaisen miehen niin miksi ei, mutta esim Tiibetissä voi vaan valita sen mikä pintapuolisesti kiinnostaa. En valitse tinderistä myöskään lihavaa tai kaljua miestä.

Vierailija
112/125 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni kyse ei ole ulkonäöstä vaan juuri siitä suomalaisuudesta. Olen koko elämäni matkustellut ja asunut ulkomailla ja näin ollen todennut että minulla ei ole kulttuurisia sidoksia suomalaisuuteen. Ystäväni ovat suurimmaksi osaksi ulkomaalaisia ja kaikki miesystäväni ovat aina olleet ulkomaalaisia. Jos tapaisin kivan suomalaisen miehen niin miksi ei, mutta esim Tiibetissä voi vaan valita sen mikä pintapuolisesti kiinnostaa. En valitse tinderistä myöskään lihavaa tai kaljua miestä.

Tällainen internäcjönääl muija tällä kertaa. Just sellaisia jotka parin viikon matkan jälkeen sanovat asuneensa ulkomailla. Suomen kieli samalla "unohtunut" ja tankero enkulla mennään.

113/125 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että sivuaa vain suomalaisia naisia tai miehiä. Taitaa olla ihan yleistä ympäri maailman ja yhteistä molemmille sukupuolille. En tiedä halutaanko ulkomaalaisista erilaisuutta, biologisesti kaukaisempaa perimää vai tyydyttää omaa seikkailun nälkää. Toiset ihmiset ovat kiinnostuneita erilaisuudesta, toiset haluavat jotain tuttua ja turvallista.

Henkilökohtaisesti osaan sanoa ettei vaimon (eurooppalainen) kansalaisuus merkinnyt mitään alussa. Olimme molemmat ulkomaalaisina uudessa kaupungissa ja samassa tilanteessa. Hänen oli helppo tutustua ja rakastua. Uskoisin, ettei hänkään valinnut minua ulkomaalaisuuden tai tiettyjen stereotypioiden perusteella.

Tinderissä en osaa sanoa mitään sillä en ole koskaan sitä käyttänyt.

Even if there was a hand, it was the hand of God -Diego Maradona

Vierailija
114/125 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma se on muissa maissa . Suomalaisena miehenä saan esim Norjassa ja Ruotsissa paljon paremmin matcheja kuin Suomessa. Lisäksi siellä ei tarvitse itse tehdä aloituksia

Vierailija
115/125 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

13 vuotiaana olin jatkuvasti KISS chatissa ”Blondi” nimimerkillä. Aina oli äijä kirjoittamassa takaisin. Oli siihen aikaan hauskaa kavereiden kanssa.

Vierailija
116/125 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

13 vuotiaana olin jatkuvasti KISS chatissa ”Blondi” nimimerkillä. Aina oli äijä kirjoittamassa takaisin. Oli siihen aikaan hauskaa kavereiden kanssa.

Ok....?

Vierailija
117/125 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mäkin liukenisin paikalta, jos suomalainen mies puhuu Suomessa minun kanssani tunnin ajan englantia vailla mitään syytä.

118/125 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää paremmalta Facebook päivityksessä.

Vierailija
119/125 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mäkin liukenisin paikalta, jos suomalainen mies puhuu Suomessa minun kanssani tunnin ajan englantia vailla mitään syytä.

Tuli mieleen miehen kokemus toisessa ketjussa, oli jutellut englanniksi ulkkisnaisen kanssa jossain baarissa tms. ja sitten kun ulkkisnainen häipyi niin suomalaisnainen oli tullut heikolla enkulla sönköttämään mutta katosi paikalta miehen sanottua että kyllä ihan suomeksikin onnistuu. Jotenkin kertoi kyllä siitä, että se pelkkä ulkomaalaisuus viehättää ainakin joitain naisia.

Vierailija
120/125 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyli. Juuri eilen bussipysäkillä odotteli vanhempi pariskunta. Näin heti miehen vaatteista, ettei ole suomalainen. Ihan klassiset, rennot vetimet oli, mutta niin sävy sävyyn ja hyvin leikatut, että arvasin heti, ettei ole suomalainen. Niinkuin ei ollutkaan. Suomalaisilla miehillä on myös huomattavasti useammin ylipainoa, kuin monilla muunmaalaisilla.

Myös geenit ratkaisevat, selkeät piirteet ovat miellyttävät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän