Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi suomalaiset naiset näkevät miehen komeampana jos hän on ulkomaalainen?

Vierailija
09.10.2020 |

Tulipahan huomattua tinderissä.

Ei profiili tekstiä. Nimimuutos Matti -> Marcelo niin mätchejä tuli 10x määrä.

Olen tavis suomalainen mies jolla on tummanruskeat hiukset.

Kommentit (125)

Vierailija
41/125 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistäköhän suomalaisnaisten maine ympäri maailmaa johtuu? Siinäpä pähkinää kerrakseen.

Täytyy olla päässä vikaa jos pitää kamelikuskeja komeina 

Pohjois-Eurooppalaisilla naisilla on kokemukseni mukaan ympäri maailmaa maine vapaamielisinä ja vahvatahtoisina. Luonnollisesti myös seksiin suhtaudutaan mutkattomammin kuin Saudi-Arabiassa. Sitä harrastetaan silloin kun huvittaa kenen kanssa huvittaa. Ei se ole sellainen maine mitä ainakaan itse häpeäisin.

Olen ollut italialaisen miehen kanssa naimisissa kymmenen vuotta. On ollut mielenkiintoista huomata, että joka maassa naiset ja miehet haukkuvat omia maanmiehiään- ja naisiaan ja pitävät niitä ihan huonoimpina mahdollisina. Kun kuuntelee mieheni sinkkukavereiden juttuja, niin siellä maristaan siitä, että italialaiset naiset ovat tekosiveitä prinsessoja. Samaten italialaisten naisten mielestä oman maan miehet ovat ihan hanurista. Aika kurja ilmiö jotenkin. Itse olen aina tykännyt myös suomalaisista miehistä ja kenties siksi hekin ovat tuntuneet tykkäävän minusta. Katkerat ihmiset vetävät toisiaan puoleensa, luulen. Ja ennen kuin joku ehättää vinoilemaan, niin kaikki aikaisemmat poikaystävät ovat olleet supisuomalaisia. Tämä viimeisin vain sattui olemaan italiaano. En minä hyvää miestä nyt väliinkään jätä vaan siksi ettei ollutkaan suomalainen.

Lohduttavaa kuulla. Että muissakin maissa osataan lytätä ne oman maan naiset ja miehet :D

Usko huviksesi, että niin on! Ollaan asuttu yhdessä kolmessa eri maassa ja joka paikassa se on ollut niin. Eipä tässäkään loppujen lopuksi taida olla mitään uutta auringon alla. Ainahan se ruoho on olevinaan vihreämpää aidan toisella puolen :D

Vierailija
42/125 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse uskoisin, että ilmiö johtuu siitä, että suomalaisten oletetaan käyttäytyvän huonosti. Ulkomaalaiset ovat yleensä kohteliaampia, huomaavaisempia, avoimempia ja positiivisempia kuin suomalaiset, joten heidän kanssaan on mukavampi olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/125 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Evoluutio ohjaa valitsemaan mahdollisimman geneettisesti erilaisen puolison, koska silloin periytyvien sairauksien riski vähenee ja tulee terveempiä lapsia.

Samoin esimerkiksi latinonaisista monet haluavat vaalean pohjoismaalaisen miehen itselleen

Ei ohjaa, päinvastoin. Insestin välttäminen ei vaadi erilaisuutta.

Juuri näin. Evoluution kannalta optimaalinen lisääntymiskumppani ei ole liian läheistä EIKÄ liian kaukaista sukua. Näin turvataan omien geenien jatkuvuutta. Toisaalta joskus on hyvä saada ripaus täysin ulkopuolista geeniperimää mukaan pooliin.

Vierailija
44/125 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siellä tinderissä varmaan fetissin omaavat yrittävät heti päästä kimppuun kun mahdollisuus tulee. Suomessa on naimanaamat suurimmalla osalla kun menet ulos.

Vierailija
45/125 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on totta. Puoleksi suomalainen kaverini vaihtoi kielen baarissa aina englantiin koska tiesi sen vetoavan naisiin. Ihan suomalaiselta näyttää ulkoisesti.

Minäkin olen niin tehnyt. Oli miehiä jonossa.

T. Puolilatina

Juu, ei.

T. Mies jolla on latina kavereita

Mitä juu, ei? Oli niitä :D

Eipä noilla pahemmin vientiä ole vaikka ihan kauniita ovatkin. Ehkä se onkin se ongelma.

No, en itse tunnista tuota ongelmaa. Joskus niitä miehiä saa ihan hätistellä loitommaksi. First world problems.

Vierailija
46/125 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummat ihmiset ovat ylipäätään keskimäärin paremman näköisiä kuin vaaleat. Tummasta saa halutessaan vaalean mutta vaaleasta ei tummaa.

Vierailija
47/125 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai te miehet tajuatte että ruotsalaiset ja norjalaisetkin on ulkomaalaisia? Ei ulkomaalainen automaattisesti tarkoita tummaihoista tai mamua 🤦🏼‍♀️

Vierailija
48/125 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö sama päde miehiin? Täällä ainakin jatkuvasti haukutaan suomalaisia naisia ja haaveillaan ulkomaalaisesta vaimosta.

Ei päde. Miehet näkevät maanaisensa viehättävimpinä, mutta huonojen kokemusten seurauksena voidaan hakea muuta. Irtoseksi on sitten toinen juttu, sillä siinä ei kansallisuudella ole väliä.

SUOLLAT TÄYTTÄ PASKAA!

Miehet nimenomaan näkevät ulkomaalaiset naiset viehättävämpänä, ja haluavat niiden kanssa parisuhteeseen. Tälläkin palstalla on ollut kyselyjä aiheesta, ja valtaosa miehistä haluaa ulkomaalaisen naisen, ja valtaosa naisista haluaa kotimaisen miehen.

Äläkä ala ulisemaan: "palstan kyselyillä ei ole mitään merkitystä byääh" Jos ei ole merkitystä, niin sitten ei ole tämän aloituksen tekijän tinderpelleilyllä mitään merkitystä.

Vierailija
49/125 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

suomiluuskat haluaa leikkiä niin kovin internätjönääliä. vaikka edes engantikaan ei taivu

Tai sitten ihan vaan se syy, että kaikki tuntematon on kiinnostavaa. Kyllä minustakin on mielenkiintoisempaa jutella ihmisen kanssa joka on esimerkiksi Uudesta Seelannista (jossa en ole ikinä käynyt) kuin ihmisen kanssa joka on vaikkapa Savonlinnasta (jossa olen käynyt).

Vierailija
50/125 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geneettinen variaatio --> terveempiä lapsia!! Ei tulisi edes mieleen lisääntyä toisen suomalaisen kanssa.

Vierailija
51/125 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liittyy kaiketi biologiaan. Sellainen partneri viehättää, jonka kanssa on mahdollista saada kauniita ja vahvat, hyvät geenit omaavia lapsia. Toisin sanoen, jossain määrin vastakohdat voivat viehättää. Vastaavasti itse blondina viehätän latinoja.

Vierailija
52/125 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai te miehet tajuatte että ruotsalaiset ja norjalaisetkin on ulkomaalaisia? Ei ulkomaalainen automaattisesti tarkoita tummaihoista tai mamua 🤦🏼‍♀️

Samalla tavalla itsellä menee ruotsalaisetkin vasemmalle tinderissä. Oulussa kun niitäkin on 160km hakusäteellä.

M38

Vierailija
53/125 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

suomiluuskat haluaa leikkiä niin kovin internätjönääliä. vaikka edes engantikaan ei taivu

Just tätähän se on.

Kaikki jotka tuntevat jonkun suominaikkosen jolla on ulkkarimies tietävät tämän. Kokoajan sen pitää mainita suorasti tai epäsuorasti että sillä on ulkkarimies. Ihan niinkuin se nyt olisi joku maailman kovin juttu.

Vierailija
54/125 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kyllä totta. Puhun lähes täydellistä espanjaa, koska äitini opetti sitä yliopistossa ja kävimme joka vuosi Espanjassa kun olin lapsi/teini. Sitten kun pääsin baareihin niin minua ei edes katsonut kukaan kun puhuin Suomea. Kun vaihdoin espanjalaisella aksentilla puhuttuun englantiin ja puhuin vähän espanjaa niin kaikki baarin muijat tulivat parveilemaan ympärille ja sanoin silencio varmaan tuhat kertaa illassa.

Vierailija
55/125 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö sama päde miehiin? Täällä ainakin jatkuvasti haukutaan suomalaisia naisia ja haaveillaan ulkomaalaisesta vaimosta.

Ei päde. Miehet näkevät maanaisensa viehättävimpinä, mutta huonojen kokemusten seurauksena voidaan hakea muuta. Irtoseksi on sitten toinen juttu, sillä siinä ei kansallisuudella ole väliä.

SUOLLAT TÄYTTÄ PASKAA!

Miehet nimenomaan näkevät ulkomaalaiset naiset viehättävämpänä, ja haluavat niiden kanssa parisuhteeseen. Tälläkin palstalla on ollut kyselyjä aiheesta, ja valtaosa miehistä haluaa ulkomaalaisen naisen, ja valtaosa naisista haluaa kotimaisen miehen.

Äläkä ala ulisemaan: "palstan kyselyillä ei ole mitään merkitystä byääh" Jos ei ole merkitystä, niin sitten ei ole tämän aloituksen tekijän tinderpelleilyllä mitään merkitystä.

Minusta kun tuntuu, että täällä on ne vain ne samat itänaisten lobbaajat joka ketjussa. Epäilen, että tulee vähän vääristynyt kuva.

M38

Vierailija
56/125 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Geneettinen variaatio --> terveempiä lapsia!! Ei tulisi edes mieleen lisääntyä toisen suomalaisen kanssa.

Ok, kunhan et lisäänny matalan älykkyysosamäärän ihmisten kanssa.

Vierailija
57/125 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SUOLLAT TÄYTTÄ PASKAA!

Olen mies ja asunut ulkomailla sekä idässä, että lännessä. Oman silmään suomalaiset naiset ovat ehdottomasti kauniimpia, mutta luonteensa puolesta häviävät ulkomaalaisille. Ulkonäköä ei ole valintakysymys, luonne on. Hyvät suominaiset ovat harvassa, eikä niitä riitä kaikille.

Vierailija
58/125 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka maassa samanlaista.

Vierailija
59/125 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärettäväähän tuo on . Halutaan geeneihin muunnelmaa. Sama asia kun miesten ei kannata ottaa yksinhuoltaja naista ja avustaa kilpailevia geenejä. Varsinkaan jos geenit tulee täysin muualta maailmasta.

Vierailija
60/125 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SUOLLAT TÄYTTÄ PASKAA!

Minusta kun tuntuu, että täällä on ne vain ne samat itänaisten lobbaajat joka ketjussa. Epäilen, että tulee vähän vääristynyt kuva.

M38

Aloittajan kuva on vielä vääristyneempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän