Miksi suomalaiset naiset näkevät miehen komeampana jos hän on ulkomaalainen?
Tulipahan huomattua tinderissä.
Ei profiili tekstiä. Nimimuutos Matti -> Marcelo niin mätchejä tuli 10x määrä.
Olen tavis suomalainen mies jolla on tummanruskeat hiukset.
Kommentit (125)
Perusbiologiaa. Geenipoolin kasvattamista, terveempiä jälkeläisiä. Nainen ei voi mitään luonnollensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uuh, Husu, tuo ihanan seksikäs ja vastustamaton mies, koska ULKOMAALAINEN 🤣🤣🤣 ..Not. Mies on komea, jos mies on komea, kansalaisuudella ei ole mitään väliä. Esim. Bill Cosby ja Jare Tiihonen, toinen on suomalainen ja toinen ei, toinen komea ja toinen ei.
Ps. Ja väität siis ihan pokkana, että sait kymmenen kertaa enemmän matcheja Tinderissä, vain kun vaihdoit muka nimesi Matista Marceloksi, mutta pidit saman kuvan 😏👎 Kuinka helvetin tyhmänä sä pidät mei... Tai, no, mua? 0,18/5
Kyllähän ton nyt kaikki tietää.
Romanialaiset, turkkilaiset, algerialaiset ja irakilaiset sun muut roskakansa miehet väittävät stadin yöelämässä olevansa italiaanoja tai espanjalaisia. Angolalainen miguel muuttuu miamista kotoisin olevaksi räppäriksi. Ne puhuvat aina enkkua vaikka osaavat ihan hyvin suomeakin.
Miksi? Koska suomalainen nainen on todellakin niin typerä.
Vielä' ihmettelet miksi naiset eivät äänestä persuja, heh heh...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marcelo, en kestä. :D
Mitä sä et kestä? Se on kaunis miehen nimi. -Poikani nimi.
Miten w t suomalaisen muijan pitää olla että antaa pojansa nimeksi marcelo? Wannapee internäshjönääl latino koska suomihäpeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uuh, Husu, tuo ihanan seksikäs ja vastustamaton mies, koska ULKOMAALAINEN 🤣🤣🤣 ..Not. Mies on komea, jos mies on komea, kansalaisuudella ei ole mitään väliä. Esim. Bill Cosby ja Jare Tiihonen, toinen on suomalainen ja toinen ei, toinen komea ja toinen ei.
Ps. Ja väität siis ihan pokkana, että sait kymmenen kertaa enemmän matcheja Tinderissä, vain kun vaihdoit muka nimesi Matista Marceloksi, mutta pidit saman kuvan 😏👎 Kuinka helvetin tyhmänä sä pidät mei... Tai, no, mua? 0,18/5
Romanialaiset, turkkilaiset, algerialaiset ja irakilaiset sun muut roskakansa miehet väittävät stadin yöelämässä olevansa italiaanoja tai espanjalaisia. Angolalainen miguel muuttuu miamista kotoisin olevaksi räppäriksi. Ne puhuvat aina enkkua vaikka osaavat ihan hyvin suomeakin.
Mene sitten kaikin mokomin hakemaan itsellesi kaipaamasi emeritaprofessori jostain Indokiinasta. Kaltaisellesi luomakunnan kruunulle siellä lienee niitä tungokseksi asti.
Olipas kauhea sana idiootti moderointi kurpalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä' ihmettelet miksi naiset eivät äänestä persuja, heh heh...
En ihmettele. Se tuhti ruskea ja mustamakkara on sekoittanut pään.
Lapsesta tulee kaunis tai komea.
Vierailija kirjoitti:
Lapsesta tulee kaunis tai komea.
Joo, takuulla se muuttuu ihan vaan siitä hyvästä että isi valehtelee olevansa ulkkari
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai te miehet tajuatte että ruotsalaiset ja norjalaisetkin on ulkomaalaisia? Ei ulkomaalainen automaattisesti tarkoita tummaihoista tai mamua 🤦🏼♀️
Samalla tavalla itsellä menee ruotsalaisetkin vasemmalle tinderissä. Oulussa kun niitäkin on 160km hakusäteellä.
M38
Sinäkö asut Oulussa? Tulepa sitten antamaan minulle munaa! Minäkin asun Oulussa.
Jospa Marcelo vaan vaikutti kiinnostavammalta tai leikkisämmältä kuin pelkkä suomalainen nimi? Assosiaationa saattoi olla flirttaustaito, vaikkei tekstiä. Muuten vaan tosikompi vähäsanainen suomalainen?
Kaverini oli ihan tavallisen suomalaisen hepun näköinen, mutta asuttuaan 2-15v ikäisenä Saksassa, puhui täydellistä saksaa.
Baarissa sitten leikki olevansa aitogermaani ja pinppiä riitti...koskaan ei keksitty muuta selitystä kuin hänen "ulkomaalaisuutensa".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai te miehet tajuatte että ruotsalaiset ja norjalaisetkin on ulkomaalaisia? Ei ulkomaalainen automaattisesti tarkoita tummaihoista tai mamua 🤦🏼♀️
Samalla tavalla itsellä menee ruotsalaisetkin vasemmalle tinderissä. Oulussa kun niitäkin on 160km hakusäteellä.
M38
Sinäkö asut Oulussa? Tulepa sitten antamaan minulle munaa! Minäkin asun Oulussa.
Minä olen hetero Pertti
M38
Löytyy niitä komeita Suomestakin!
https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-1/19875609_684986385035300_…
Vierailija kirjoitti:
Kaverini oli ihan tavallisen suomalaisen hepun näköinen, mutta asuttuaan 2-15v ikäisenä Saksassa, puhui täydellistä saksaa.
Baarissa sitten leikki olevansa aitogermaani ja pinppiä riitti...koskaan ei keksitty muuta selitystä kuin hänen "ulkomaalaisuutensa".
Missähän umpiossa kaverisi siellä asui, kun mukaan ei tarttunut maasta tai kulttuurista muuta kuin kielitaito? Minua olisi kiinnostanut kuulla millaista ulkomailla asuminen oli ja mitä hyötyä siitä on. Tuosta riittäisi juttua paljon enemmän mitä saman lähiön Pertin kanssa. Onko teillä tullut mieleen, että kaverisi on heti kiinnostavampi kuin te muut juuri tuon ulkomaankokemuksen takia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Geneettinen variaatio --> terveempiä lapsia!! Ei tulisi edes mieleen lisääntyä toisen suomalaisen kanssa.
Ok, kunhan et lisäänny matalan älykkyysosamäärän ihmisten kanssa.
Te kansojen älykkyyksistä vouhkaajat olette itse yleensä niin matalaälyisiä, että jos kaikki valitsisivat kumppanin tuolla perusteella, niin jäisitte ensimmäisenä ilman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Geneettinen variaatio --> terveempiä lapsia!! Ei tulisi edes mieleen lisääntyä toisen suomalaisen kanssa.
Te kansojen älykkyyksistä vouhkaajat olette itse yleensä niin matalaälyisiä, että jos kaikki valitsisivat kumppanin tuolla perusteella, niin jäisitte ensimmäisenä ilman.
En ole jäänyt. Sain vieläpä normaalia paremman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole jäänyt. Sain vieläpä normaalia paremman.
Selvästikään hän ei valinnut kumppania älykkyyden perusteella.
Ei naiset tykkää kaikista ulkomaalaisista. Esim itäblokin miehet, ei ei.
On näillä elämänhallinan menettäneillä persuilla vaikeaa, lähes päivittäin samanlaisia avauksia, kannattaisiko ennemmin vilkaista sinne peiliin...Ei siinä kuule mikään nimi auta jos on mieleltään alkueläimen tasolla kuten persut yleensäkin