Miksi suomalaiset naiset näkevät miehen komeampana jos hän on ulkomaalainen?
Tulipahan huomattua tinderissä.
Ei profiili tekstiä. Nimimuutos Matti -> Marcelo niin mätchejä tuli 10x määrä.
Olen tavis suomalainen mies jolla on tummanruskeat hiukset.
Kommentit (125)
Siinä on jotain primitiivistä. Niinku liskoaivoista tai jotain selalista. Tulee mieleen bongorummut ja tanssi nuotio tulen ympärillä. Uga-uga-uga. Niinku sellasta jotain alkukantaista joka on muistona sukujuurista kun kaikki on lähtöisin kai tummasta ihmisestä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siks kun miehet haluu hoikkaa Thaikkuu niin naiset haluu tummaa parruuu
Olen kyllä ihan vaaleaihoinen.
T. Ap
Marcelo-nimellä sinua pidetään italiaanona tai latinona, jotka tunnetusti eläväisempiä luonteeltaan kuin ykstotiset, valjut suomalaiset.
Ulkonäöstä ei siis ole kyse, vaan mielikuvasta.
Olen asunut aikuiselämästäni 15 v Suomen ulkopuolella. Kyllä voin vakuuttaa, että suomalaiset tunnistaa luonteesta ja käytöksestä. Suomalaisuus on ihan oma lukunsa.
Huomaa, etten tässä arvota asioita vaan totean, että ulkkarit ovat erilaisia.
Koska Marcelo on harvemmin alkoholiin menevä kuin Suomi-Matti. SIKSI.
Vierailija kirjoitti:
Kaide??
Mikä vitu n kaide.
Vierailija kirjoitti:
Tekosyitä löytyy aina.
En minä ainakaan ole koskaan tykännyt ulkomaalaisen näköisistä miehistä tinderissä. Ainoastaan komeista suomimiehistä. Kerran kokeilin tykätä miehestä jonka kuvittelin nimen perusteella olevan espanjalainen. Olikin turkista ja kulttuuriero oli vähän liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei me voida sille mitään, se on meidän perimässä. Biologian kannalta katsoen naisten pitää hommata lapsilleen muutakin geenipohjaa kuin sen kotikylän urpon kanssa.
Jaahas, heti alapeukkuja. Ettekö te halua, että suominaisilla olisi tummat ja tuuheat hiukset, pitkät sääret ja niin tummat ripset, että ripsiväriä ei tarvitse? Mutta kiva kuulla, että persjalkaiset, olminvalkoiset ja ohuttukkaiset naiset on teidän mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekosyitä löytyy aina.
Jaa no mun suomalainen isä on juoppo. Kaikki mun Suomi-exät on enemmän tai vähemmän juoppoja. Nykyinen ulkkismies ei juo.
Tosi monet ns. hyvätkin tavismiehet (koulutetut jne.) Suomessa juo esim. kerran viikossa. En halua sellaista perhe-elämää.
Mä olen tällä foorumilla kertonut syyn. En kerro toiste.
En minä ainakaan näe. Ihastun ihmiseen, en siihen mistä maasta hän on kotoisin.
T: suomalainen nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset pitävät tummista miehistä?
Tummahiuksiset ja - ripsiset mutta vaaleaihoiset naiset ja miehet ovat kauneimpia. Miksi muuten naiset korostaisivat piirteitään meikkaamalla silmiään ja kulmiaan tummemmiksi?
Vierailija kirjoitti:
Tämä on totta. Puoleksi suomalainen kaverini vaihtoi kielen baarissa aina englantiin koska tiesi sen vetoavan naisiin. Ihan suomalaiselta näyttää ulkoisesti.
Minäkin olen niin tehnyt. Oli miehiä jonossa.
T. Puolilatina
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistäköhän suomalaisnaisten maine ympäri maailmaa johtuu? Siinäpä pähkinää kerrakseen.
Täytyy olla päässä vikaa jos pitää kamelikuskeja komeina
Pohjois-Eurooppalaisilla naisilla on kokemukseni mukaan ympäri maailmaa maine vapaamielisinä ja vahvatahtoisina. Luonnollisesti myös seksiin suhtaudutaan mutkattomammin kuin Saudi-Arabiassa. Sitä harrastetaan silloin kun huvittaa kenen kanssa huvittaa. Ei se ole sellainen maine mitä ainakaan itse häpeäisin.
Olen ollut italialaisen miehen kanssa naimisissa kymmenen vuotta. On ollut mielenkiintoista huomata, että joka maassa naiset ja miehet haukkuvat omia maanmiehiään- ja naisiaan ja pitävät niitä ihan huonoimpina mahdollisina. Kun kuuntelee mieheni sinkkukavereiden juttuja, niin siellä maristaan siitä, että italialaiset naiset ovat tekosiveitä prinsessoja. Samaten italialaisten naisten mielestä oman maan miehet ovat ihan hanurista. Aika kurja ilmiö jotenkin. Itse olen aina tykännyt myös suomalaisista miehistä ja kenties siksi hekin ovat tuntuneet tykkäävän minusta. Katkerat ihmiset vetävät toisiaan puoleensa, luulen. Ja ennen kuin joku ehättää vinoilemaan, niin kaikki aikaisemmat poikaystävät ovat olleet supisuomalaisia. Tämä viimeisin vain sattui olemaan italiaano. En minä hyvää miestä nyt väliinkään jätä vaan siksi ettei ollutkaan suomalainen.
Lohduttavaa kuulla. Että muissakin maissa osataan lytätä ne oman maan naiset ja miehet :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on totta. Puoleksi suomalainen kaverini vaihtoi kielen baarissa aina englantiin koska tiesi sen vetoavan naisiin. Ihan suomalaiselta näyttää ulkoisesti.
T. Puolilatina
Juu, ei.
T. Mies jolla on latina kavereita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Puolilatina
Juu, ei.
Mitä juu, ei? Oli niitä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset pitävät tummista miehistä?
Tummahiuksiset ja - ripsiset mutta vaaleaihoiset naiset ja miehet ovat kauneimpia. Miksi muuten naiset korostaisivat piirteitään meikkaamalla silmiään ja kulmiaan tummemmiksi?
Syyn kerrotkin jo itse. Kyse on piirteiden korostamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Puolilatina
Juu, ei.
Mitä juu, ei? Oli niitä :D
Eipä noilla pahemmin vientiä ole vaikka ihan kauniita ovatkin. Ehkä se onkin se ongelma.
Jokaista sunlaista kohden on 10 naista jotka vetää vaan ulkkarit oikealle.