Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jumppakuulista apua?

Vierailija
31.12.2013 |

Kokematon kun olen näissä jumppakuula asioissa niin auttakaa ja valaiskaa....kaikessa..  siis...

Millaisella treenillä olette saaneet hyviä tuloksia jumppakuulien käytöllä?  Entä minkä kokoisilla kannattaisi aloittaa? Kuulia on siis eri kokoisia ja kahksin kappalein joko irrallaan tai yhdistettynä toisiinsa.. 

Niiden käyttö tai käyttäminen kuitenki askarruttaa. ..

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pistän sellaiset kahdet muovitetun narun yhdistämät kuulat, joissa on sisällä sellainen pienempi metallikuula, joka hölskyy, aina ennen sauvakävelylle lähtöä sisääni. Jotkut tutut sanovat, että hymyilen ja naureskelen itsekseni tavatessamme. Itse en sitä tiedosta. kuulin jostain, ettei niitä saa pitää kuin määrätyn ajan päivästä, ei siis aamulla sisään ja illalla ulos. Lisäksi teen niitä supistustreenejä pari kolme kertaa päivän mittaan, mutta niissähän ei kuulia tarvita. Miesystävää ei ole tarvinnut vaihtaa 20 vuoteen, kiitos kuulien ja supistelutreenien.

Vierailija
2/20 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekista saa erikokoisia ja -painoisia kuulia. Niistä käytetään vain yhtä kerrallaan ja niitä yritetään liikutella emättimessä ylös ja alas. Ja sitten yksi neuvo: Älä käytä kuulia, jos odotat sisääsi jotain muuta samana iltana. Ei urheilijakaan tee kovaa harjoitusta aamupäivällä, jos kilpailee iltapäivällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen myös hankkimassa Geishapallot. Tai oikeasti olen harkinnut. Onko totta että niitä käyttäessä kuuluu ikäänkuin "kolinaa" tms? Eli jos pidän niitä esim. työssä niin onko mahdollista että työkaverit tai asiakkaat "kuulevat" pallojen käytön? Entä onko pelkoa siitä että alkaa tehdä liiankin hyvää? Josta sitten joutuu hankalaan tilanteeseen...

Onko siis kokemuksienne perusteella syytä välttää käyttöä julkisilla paikoilla ja käyttää niitä vain kotona?

Vierailija
4/20 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman kokemukseni mukaan ei kuulu kolinaa. Se sisäkuula pyörii siellä, ei se lentele kolistellen seinästä seinään. Mutta miksi pitää töissä? Pidä työmatkalla. jonka kävelet. Muutaman kymmenen minuutin lenkin kanssa ne on parhaat. Hyppynaruhyppely oli liikaa, tulevat helposti ulos, jos ei jännitä koko aikaa.

Vierailija
5/20 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 19:36"]

Kokematon kun olen näissä jumppakuula asioissa niin auttakaa ja valaiskaa....kaikessa..  siis...

Millaisella treenillä olette saaneet hyviä tuloksia jumppakuulien käytöllä?  Entä minkä kokoisilla kannattaisi aloittaa? Kuulia on siis eri kokoisia ja kahksin kappalein joko irrallaan tai yhdistettynä toisiinsa.. 

[/quote]

Naisystäväni on jo jonkin aikaa käyttänyt kuulia ja olemme molemmat siihen tyytyväisiä ;)

Vierailija
6/20 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Tyttöystäväni on jonkin aikaa käyttänyt jumppakuulia. Olemme molemmat tyytyväisiä :)

Vierailija
7/20 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Vaimoni on käyttänyt jumppakuulia joskus vuosia sitten ja siitä oli paljon apua. Sitten lopetti hyvän alun jälkeen ja ollut vuosia käyttämättä. Minä olen todella tyytymätön seksiin. Tuntuman perusteella ei voi tietää onko kalu pillussa vai pakaroiden välissä.

Vierailija
8/20 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin että töissä voisin aloittaa kuulien kokeilun silleen vähitellen. Ts. Helppo asettaa ja veskissä helppo käydä poistamassa. Ensi alkuun puolentunnin työmatka voi olla liikaa ja pois ottaminen kesken työmatkan lähes mahdotonta. Mutta kunhan harjaannun niin loistoidea pitää niitä työmatkalla.

Haluaisin vielä kuulla teiltä siskot, että kuinka usein käytätte ja kuinka nopeasti olette saaneet tuloksia aikaiseksi?

Vierailija
9/20 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäisin käyttää jumppakuulia tussussani, mut kun se on niin kuiva. Kävellessäkin kuuluu sellainen ääni kuin laakeri olisi mennyt, jos kuulia pidän.

Vierailija
10/20 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis apua!!! Se äänen kuuluminen voikin olla totta joissakin olosuhteissa?

Vierailija
11/20 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis apua!!! Se äänen kuuluminen voikin olla totta joissakin olosuhteissa?

Vierailija
12/20 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 17:12"]Haluaisin vielä kuulla teiltä siskot, että kuinka usein käytätte ja kuinka nopeasti olette saaneet tuloksia aikaiseksi? [/quote]

Mitä tarkoitat tuloksilla? Onko nykyisessä tilanteessasi joku ongelma vai mitä varten haluat "tuloksia"?

Vierailija
13/20 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäisin käyttää jumppakuulia tussussani, mut kun se on niin kuiva. Kävellessäkin kuuluu sellainen ääni kuin laakeri olisi mennyt, jos kuulia pidän.

Apuva. Miehiä palstalla! Eihän geishakuulien pidä liikkua pimpissä. Niissä on kaksi palloa, joista sisäpallo pyörii ulkopallon sisällä ja saa aikaan painetta, jota vastustetaan pimppilihaksilla. Jos ne ulommat geishakuulat liikkuvat pimpissä, ne ovat liian pienet, pitää vaihtaa isompiin. Eikä ääniä taatusti tule, kokeile vaikka.

Vierailija
14/20 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 18:20"]Siis apua!!! Se äänen kuuluminen voikin olla totta joissakin olosuhteissa? [/quote]

Mielenkiintoista;) /vilivallaton

Vierailija
15/20 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin tyytväinen kuuliini, että pidän niitä tussussa muutaman tunnin työssänikin. Tulee seksy olokin, kun pimppi on täynnä ja pienipeppuisia, nuoria miehiä hyörii ympärillä. Joskus kuulat tahtoo kiihottumisen takia valahtaa housuun, mut sillon voi laittaa käden hameen alla vaivihkaa ja työntää kuulat takas. Voi, kun näihin saisi vielä kauko-ohjattavan värinän. Kyllä työ maittaisi.

Vierailija
16/20 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sellainen pitkulainen munanmuotoinen vehje on, missä on vibraattori sisällä ja se toimii kauko-ohjaimella. Vai oliko siinä sittenkin johto, en muista kun en ostanut. Mutta haittaako tuo mitään, jos johto menee housuntaskuun tai on pikkareiden sisällä?

Vierailija
17/20 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
18/20 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 18:20"]Siis apua!!! Se äänen kuuluminen voikin olla totta joissakin olosuhteissa? [/quote]

Hih ja Wau, keväällä tuollainen ääni esim kaupassa voi herätellä positiivisia "värähtelyjä" vastakkaisessa sukupuolessa.

Vierailija
19/20 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimisko nämä pepussa?

Vierailija
20/20 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2014 klo 16:30"]

Toimisko nämä pepussa?

[/quote]