15+v yhdessä olleet! onko teillä seksiä ja jos on niin minkä verran ja millaista?
Kumpi halukkaampi osapuoli?
Olen sydänjuuriani myöten loukattu koska 42v mieheni ei halua minua koskaan, kävimme taas asiasta keskustelua ja hän höpisi jotakin alkuaikojen riemusta yms.
No juu-u, eihän sitä voi verratakaan siihen mitä alussa koki ja tunsi, mutta seksihän myös muuttuu ja antaa uusia ulottuvuuksia ajan myötä, siis positiivisestikin?!
Onko se normaalia ja oikein toista kohtaan ettei puoliso koskaan halua häntä?
Olen ihan totaalisen rikki ja lyöty asian suhteen, itken ja valvon öisin ja päivät olen kuin zombie piiri pieni pyöri-päässä pyörien jne.
Sanottakoon nyt vielä että täsäs ei ole kyse siitä että seksimme oliis ollut sitä "peiton alla la-iltana pikaisesti"-linjaa miehen könytessä päälleni, päinvastoin ja olenkin saanut kuulla olevani mm "ihanan pervo, kokeilunhaluinen" yms.
N35
Kommentit (14)
Kumpi halukkaampi osapuoli?
Olen sydänjuuriani myöten loukattu koska 42v mieheni ei halua minua koskaan, kävimme taas asiasta keskustelua ja hän höpisi jotakin alkuaikojen riemusta yms.
No juu-u, eihän sitä voi verratakaan siihen mitä alussa koki ja tunsi, mutta seksihän myös muuttuu ja antaa uusia ulottuvuuksia ajan myötä, siis positiivisestikin?!
Onko se normaalia ja oikein toista kohtaan ettei puoliso koskaan halua häntä?
Olen ihan totaalisen rikki ja lyöty asian suhteen, itken ja valvon öisin ja päivät olen kuin zombie piiri pieni pyöri-päässä pyörien jne.
Sanottakoon nyt vielä että täsäs ei ole kyse siitä että seksimme oliis ollut sitä "peiton alla la-iltana pikaisesti"-linjaa miehen könytessä päälleni, päinvastoin ja olenkin saanut kuulla olevani mm "ihanan pervo, kokeilunhaluinen" yms.N35
Heippa, voi sinua kyllä me miehet olemme joskus ajattelemattomia. Olemme vaimoni kanssa olleet yhdessä kohta 27v, alkuaikoina harrastimme seksiä melko usein.
Se mikä oli yksi haittapuoli kun lapset olivat pieniä meni naimahommat aika myöhään yöhön.
Kun lapset olivat mummilassa viikonloppuisin niin naimme kunnolla, vaimoni on kova ääntelehtimään.
viikoloppuisin oli kunnon esileikit ja pääsimme oikein pitkänkaavan mukaan sekstailemaan mikä oli todella herkkua.
Nykyään harrastamme seksiä kerran viikossa, sehän onkin pitkänkaavan mukaista.
Kaikki sekstailumuodot käy paitsi ulostus ja perseeseen pano.
Mielestäni naiset on niinkuin vuosikertaviini paranee vanhetessaan niinkuin meillä seksi.
Ihmettelenkin miksi meistä miehistä tulee "nuukia" seksin kanssa vai käyvätkö vieraissa. Määrittele mikä on pervo?.M45.
Aikamoinen kynnys on lähteä petämisen tielle vaikka oma psyyke (ja kroppa) sitäkin kai jo vaatisi..
Enkä tiedä riittäisikö rohkeuskaan, miten muka "kelpaisin" jollekulle tuntemattomalle nykymailman menossa kun en kelpaa tuolle omallenikaan.
Alaikäisestä kuitenkin tuon yhden ja saman kanssa ollut.
Ei tuo pervo-termi minun suustani ollut/ole, oma mieheni sitä joskus käytti, viittasi kai siihen kuinka kokeilunhaluinen/ehdotteleva, aktiivinen ja halukas olen..
ap
Uuden miehen kanssa teillä molemmilla olisi ennenkokematonta uutuudenviehätystä joka nykyisestä suhteestasi puuttuu täysin. Miehen näkökulmasta on kiihottavaa, kun vieras nainen antautuu ja nauttii täysillä. No, eihän sekään välttämättä vuosia kestä, mutta antaa valtavasti elämäniloa ja itsetuntoa.
Enkä tiedä riittäisikö rohkeuskaan, miten muka "kelpaisin" jollekulle tuntemattomalle nykymailman menossa kun en kelpaa tuolle omallenikaan.
Olemme olleet 17v yhdessä ja normaalisti seksiä on pari kertaa viikossa. Näin lomilla useamminkin, kun ei ole stressiä. Ikävää ettei teidän tarpeet kohtaa. Ymmärtääkseni se on kuitenkin yleistä ja saattaa olla ohimenevää. Seksuaaliterapeutilla käynti saattaisi olla ratkaisu??
Ikävää ettei teidän tarpeet kohtaa. Ymmärtääkseni se on kuitenkin yleistä ja saattaa olla ohimenevää. Seksuaaliterapeutilla käynti saattaisi olla ratkaisu??
Terapeutilla käynti vaatisi ensin sen, että KUMPIKIN tunnustaisi jonkin olevan pielessä. Jos toisen mielestä kaikki on ok niin eipä sinne terapeutille voi ketään väkisinkään raahata.
Ja jos toinen on aina ollut passiivinen ja estynyt niin ei voi edes puhua äkillisestä muutoksesta.
Ei minunkaan mielestäni tuo ole normaalia käytöstä mieheltä. Olen kysellyt kyselemästä päästyä mikä vikana. Toinen nainen ... ei kuulemma. Ei vaan kiinnosta. Saman ikäinen kuin sinun miehesi. Tuntee itsensä vanhaksi. No olen itse samaa ikäluokkaa mutta minä en itseäni vanhaksi tunne. Enkä mielestäni ole rupsahtanutkaan (tämä tietty on oma mielipiteeni, tiedä sitten).
Nostin asian pöydälle kyllä isosti. Nyttemmin on ollut jo toisenkin puolelta aloitetta. Kyllähän se syö naista kun pitää vongata.
Ei "edes" pettämisellä "uhkailu" eikä mikään muukaan.
Tämä on aika suuri häpeä itselleni, mulla ei ole yhtäkään ystävää joka tästä tietäisi vaan kaikki kuvittelevat että sekin puoli suhteessamme on normaali ja ok-tasolla.
Mies eilen ihmetteli miten otan tämän niin henk.kohtaisesti, en tajua miten niinkin fiksu mies voi edes kysyä sellaista:O
Seksi ja seksuaalisuushan on yksi arimpia ja henk.kohtaisimpia osa-alueita ihmisen elämässä ja jos vuosien ajan kokee ja huomaa ettei oma puoliso halua sinua niin totta helvetissä sen ottaa myös henkilökohtaisesti!! se todellakin syö naiseutta ja seksuaalista itsetuntoa oikein urakalla.
Häpeän itseni, olen ilm niin ruma, tylsä, löysä ja vastenmielinen ettei minua kannata kuin ehkä 1x/6kk aikana haluta:´( niin, edellinen kerta oli maaliskuussa.
ap
Kirjoitat kuin itse olisin kirjoittanut. Miten tästä voi lähteäkään, kun rakastan miestäni ja hän minua. Vain seksi on hiipunut. Mieheltä, ei minulta. Pari lipsahdusta kaidalta tiellä olen humalassa kokenut. En edes kadu, koska edes joskus on hyvä tunteä vielä elävänsä myös seksuaalisena olentona. Inhottavaa elää kuin mummo, vaikka on kiihkeä mieli ja seksikäs vartalo...tuskaa olla yhdessä, mutta erokaan ei houkuta. En varmaan koskaan löydä miestä, jonka kanssa viihtyisin yhtä hyvin. Miksi ihmeessä sen seksin piti hiipua..?
N30
ja seksiä 2-3 kertaa viikossa. Välillä aamuisia pikapanoja, välillä pitkän kaavan mukaan nautiskelua. Kaikin puolin tyydyttävää molempien mielestä. Minä teen ehkä enemmän aloitteita, mutta aika lailla tasan menee halut. Ollaan kokeiltu joitakin kertoja myös kolmatta pyörää ja se on ollut ihan mahtavaa. Molemmat ollaan hyvin kokeilunhaluisia : ) Ollaan puhuttu paljon fantasioistamme / toiveistamme ja pyritty toteuttamaan niitä.
On meillä ollut kyllä välillä hiljaisempiakin kausia, mutta niistä on päästy lasten kasvaessa. Pyritään järjestämään vuoden mittaan muutama viikonloppu ihan kahdestaan jossain hotellissa / kaupunkilomalla, jotta saadaan keskittyä puhtaasenn nautintoon.
Teidän tilanne kuulostaa harmilliselta, jos osaisin antaa päteviä ohjeitä, niin tekisin sen. Oletteko jutelleet avoimesti toiveistanne, löytäisittekö jotain uutta, joka saisi kipinän syttymään taas ?
En minäkään pidä vaimoani niin seksikkäänä ja kauniina, että katsoisin asiakseni kehua eli valehdella. Silti on helpompi ja käytännöllisempi tyytyä omaan vaimoon ja runkkailuun kuin etsiä joku salasuhde tai erota. Lapset on kuitenkin tärkeintä elämässä, ei omat himot ja panetus. Pitää pystyä priorisoimaan asioita ja tarpeita.
Ei kannata sääliä itseään oman, pitkäaikaisen puolison takia. Kyllä minä ainakin voisin sinua panna kunnolla jo pelkästään siksi, että olet vieras etkä se oma ja läpikaluttu vaimo.
Häpeän itseni, olen ilm niin ruma, tylsä, löysä ja vastenmielinen ettei minua kannata kuin ehkä 1x/6kk aikana haluta:´( niin, edellinen kerta oli maaliskuussa. ap
me ollaan oltu 27v kimpassa, alun hekuman jälkeen meni pitkään kaikenlaisen stressin keskellä, pettämisiä sun muuta riitti. Nyt kun lapset on lentäneet pesästä niin olemme taas löytäneet toisemme, seksi on parempaa kuin koskaan ja sessiot kestää välillä päiviä. Eriteleikkejä vaille melkein kaikki toimii, kaverit on kyllä kateellisia kun joskus on tullut lipsautettua, eivät tahdo ymmärtää että oma rakas kiinnostaa jotakuta niin paljon.
Ja seksiä kotona muutaman kerran viikossa. Aluks luonnollisesti oli reippaampaa ja kiihkeempää, sit tuli lapsia ja jossain vaiheessa touhu hiipu pikkuhiljaa niin et fyysinen kanssakäyminen ylipäänsä oli aika satunnaista. Kun oltiin oltu reilu 20v yhdessä rupes asia häiritsemään siinä määrin, että yritin herättää siitä keskustelua, mut en onnistunut puheilla enkä teoilla asiain tilaan mitenkään vaikuttamaan. Asia todella riipi mua syvältä ja kummitteli takaraivossa niin että vaikutti kaikkeen käytökseen ja toimintaan, itse olisin kaivannut läheisyyttä ja hellyyttä ja saada osoittaa niitä myös toiselle.
Puolen vuoden kuivan kauden jälkeen sitten oikeutin itseni tyydyttämään tarpeeni muualla. Katsoin että koskei mulla ole fyysistä suhdetta kenenkään kanssa, niin en niin toimimalla ketään petäkään. Jostain kumman syystä olin siihen saakka ollut periaateuskollinen vaikka kysyntää olis kyllä riittänyt. Sitten harrastelin irtosuhteita ja valo palas elämään. Kaikki muu vaimonkin kanssa toimi ihan mainiosti paitsi toi fyysinen läheisyys, ja kun sen sai sitten tyydytettyä muualla, olla haluttu, niin myös kotona ilmapiiri oli aivan toinen. Sitten kuitenkin kävi niin että pikkasen rakastuin yhteen naiseen ja aloin miettiä, että tätäkö se loppuelämä sitten tulee olemaan.
Niinpä päätin, että eiköhän se ole aika laittaa piste tälle liitolle ja siitä kumppania informoin kertoen hänelle toimistani, ni seurauksena oli hänen täydellinen romahtamisena. Ei siksi, että olin käynyt vieraissa, vaan siksi, että olin lähdössä. Se taas nosti sitten omatkin tunteet pintaanja päätinkin, etten minä tule olemaan se joka tälle liitolle pisteen panee. Sitten tuli käytyä puhdistavia keskustelujakin jotka aiemmin eivät ottaneet tuulta purjeisiinsa, ja myös noi fyysiset kontaktit palautuivat ennalleen.
Tuosta on nyt muutama vuosi aikaa ja asiat rullaa edelleen. Intohimoa ei juurikaan ole ja vaimo on jotenkin keskiaikasella asenteella liikkeellä noissa hommissa, mutta arki sujuu ja seksiäkin harrastetaan määrällisesti ihan "tarpeeksi", ettei siitä voi kiukuttelemaan alkaa. Ainoo mikä tosta episodista jäi on, että vieläkin tulee heittäydyttyä noihin irtosuhteisiin jos pyydetään, ja mukavasti se piristää päivää! Ihmetyttää et miks tuli toi reilu 20 vuotta hukattua.
t,hra46
juuri 10v oltu yhdessä ja nyt ei vaimolta enää saa. ei sitten millään vaikka yritän pitää itseni kunnossa ja siistinä/haluttavana. kohtelen vaimoa hyvin ja yritän ehdottaa uusiakin juttuja. yleensä ei saa mitään vastausta ja sängyssä ei muuta kuin nukutaan tai mä hoidan vaimolle orgasmin (käsin tai suulla) ja sitten nukkumaan
...no ei nyt sentään lukumääräisesti mutta muuten kyllä. Säälipillusta ei oikein saa hyviä tyylipisteitä.
Yhdessä oltu myös +15 vuotta, ikäerot vaan toisinpäin eli vaimo 4 vuotta nuorempi. Koskaan ei seksi ole ollut meillä mitään pervoa tai kokeilunhaluista johtuen vaimon estoisuudesta mutta alkuvuosina siinä sentään oli jonkinlaista "kiimaa" mukana. Mutta koskaan ei ole ollut suuseksiä, asennot ovat lähinnä pelkkää lähetyssaarnaajaa, paikka on aina sänky jne.
Enää ei mene montaa vuootta varmaan siihen kun minulla ei enää ota eteen kun toinen vaan makaa lahnana ja sanoo että pane jos haluat.
Neuvona siis sinulle samoin kuin itsellenikin: Etsi joku vstakkaisen sukupuolen edustaja joka on vastavan ongelman edessä ja harrastakaa seksiä keskenänne. Ei av(i)oliitto mitään sisko ja sen veli-touhua saa olla.