Voi jessus että ärsyttää
Kotiinkuljetukset, jotka vain toimitetaan yhtäkkiä, jotta olisi mahdollisimman suuri todennäköisyys ettei vastaanottaja ole paikalla juuri silloin😑 Olin saanut ilmoituksen, että toimitus on ensi viikon alussa ja siihen olin varautunut. Sitten olinkin saanut viestin, että toimituspäivä on muuttunut ja se oli tänään😑 Minulla on ihan tarpeeksi paljon uusia sähköposteja luettavana muutenkin, eikä otsikosta käynyt mitenkään ilmi, että toimituksessa on jokin muutos 😑 Sitten jouduin soittamaan asiakaspalveluun ja pyytämään uutta toimitusta ja huoh.
En ymmärrä miksi asiakkaille pitää edes tarjota jotain kotiinkuljetuksia, jos tavoitteena on ainoastaan maksimoida sen epäonnistuminen (ei soiteta etukäteen, toimitusajat vaihtelevat jne.)???
Kommentit (6)
Mutta jos olen tilannut kotiinkuljetuksen, en suostu hakemaan paketteja yhtään mistään. Joko minulle tarjotaan kuljetus ja TOTEUTETAAN se, tai sitten sitä ei alunperinkään tarjota. Mutta se on satavarmaa, että minä en yhdenkään paketin perässä juokse, jos on luvattu 'ilmainen' kotiinkuljetus!!
Ap
ota tästä opiksesi ja jatkossa luet kaikki ne sähköpostiviestit ensimmäisenä, jotka voivat liittyä sinulle tulevaan toimitukseen etkä lähde olettamaan että viestissä ei voi olla sitä tai tätä.
Vierailija kirjoitti:
ota tästä opiksesi ja jatkossa luet kaikki ne sähköpostiviestit ensimmäisenä, jotka voivat liittyä sinulle tulevaan toimitukseen etkä lähde olettamaan että viestissä ei voi olla sitä tai tätä.
No tässä on oikeudenkäynti alkamassa, niin ihan hieman on uupumusta ilmassa ja tosiaan normaalina päivänä minulla on MONTA uutta ja reagointia vaativaa viestiä sähköpostissa, että hieman olisi eri asia, jos saisin kerran viikossa yhden viestin eikä olisi mitään muuta meneillään.
Nyt minulla on aivan hirveä määrä kaikkea jatkuvasti enkä yksinkertaisesti jaksa reagoida joka ikiseen asiaan. Olin koko ajan siinä luulossa, että toimitus on ensi viikolla.
No, ei se nyt mikään elämäni tärkein paketti ole, että kyllä tässä nyt pärjäillään vielä jonkin aikaa ilman uutta asiaa x. Mutta silti olen niin väsynyt tällaiseen veivaamiseen.
Esimerkki, tilasin kalliin maksullisen kotiin asti kannon.
Jos ei kotiin sisälle mainittuna,olisi 70kg pöytä jätetty ulos ulko oven eteen.
lisäksi toinen painava oli erikseen toimitettu postiin noudettavaksi.
olin tilannut molemmat samaan aikaan kotiinkuljetuksella.
lisäksi en pysty käsittelemään itse kumpaakaan terveydentilani vuoksi,enkä hakemaan mitään mistään.
eli varautukaa kaikkeen.
Tiedän kyllä, että soittamisesta tulee kuluja yritykselle, ja kun asiakkaita on ties miten monta per päivä, ovat lyhyet puhelut tosi hintavia. Mutta kun monissa kotiinkuljetuksissa oikein maksimoidaan se, ettei toimitus vaan onnistu. Tuntuu ihan kiusanteolta, että saa valita kotiinkuljetuksen, ja lopulta joutuukin itse noutamaan paketin jostain, koska ei ole tajunnut lukea epämääräistä viestiä, jossa on ilmoitettu että toimitusaika onkin vaihtunut 😑