Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko naapurien kiusaaja?

Vierailija
12.12.2022 |

Kyttäät ja raivoat kun koet olevasi parempi kuin muut.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No juu, vähän kieltämättä...

Vierailija
2/20 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki ja sanon kyllä rumasti jos ei minun toiveideni mukaan toimita!

Vierailija
4/20 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta meidän taloyhtiön kiusaaja aktivoitui viikonloppuna taas muutaman kuukauden hiljaiselon jälkeen. Tällä hetkellä pohditaan, mitä voisi tehdä. Mikään yksittäinen teko ei varmaan vielä ole ollut rikosilmoituksen arvoinen, mutta jatkuva kiusanteko alkaa käymään aika raskaaksi. 

Vierailija
5/20 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuta erämaahan jos et osaa pitää turpaas kiinni. Tuollaiset on paskoja naapureita, aina muissa vika mutta ei itsessä.

Vierailija
6/20 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyylään roskakatoksen liepeillä mitä ihmiset sisään kantavat. Paskaa hommaa, mutta jonkun tätäkin on tehtävä...

Vierailija
7/20 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuta erämaahan jos et osaa pitää turpaas kiinni. Tuollaiset on paskoja naapureita, aina muissa vika mutta ei itsessä.

Tuo on just se minä minä minä tyyppi. Pahinta kun ei itse sitä tajua.

Vierailija
8/20 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuri suisenkin kannattaa muistaa miten käyttäytyy ja toimii. Jokaiselle kuuluu asumisrauha.

Vierailija
9/20 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suuri suisenkin kannattaa muistaa miten käyttäytyy ja toimii. Jokaiselle kuuluu asumisrauha.

Voi joutua vastuuseen siitä mitä tekee. Osuu helposti omaan nilkkaan.

Vierailija
10/20 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi joutua vastuuseen siitä mitä tekee. Osuu helposti omaan nilkkaan.

Höpö höpö

Vierailija
11/20 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Mutta kyylien kanssa en kaveeraa tai heitä kovin korkealle noteeraa.

Vierailija
12/20 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
13/20 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Hyvissä väleissä, käydään toistemme isommissa pippaloissa, joskus myös nuotion ääressä. Näin kaikkien kolmen naapurin kanssa.

Vierailija
14/20 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole, mutta taloomme on äskettäin muuttanut useampikin kiusaaja. Pitävät asunnoissaan koiria, mitkä haukkuvat kaiken aikaa. Kun yksi piski aloittaa, toinen liittyy räksytykseen. Eli jatkuva meteli. Koirien omistajat eivät ole kotona tai sitten eivät saa kuria näille riiviöilleen.

Vierailija
15/20 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, mutta meidän taloyhtiön kiusaaja aktivoitui viikonloppuna taas muutaman kuukauden hiljaiselon jälkeen. Tällä hetkellä pohditaan, mitä voisi tehdä. Mikään yksittäinen teko ei varmaan vielä ole ollut rikosilmoituksen arvoinen, mutta jatkuva kiusanteko alkaa käymään aika raskaaksi. 

Hallitus voi antaa varoituksen. Kun niitä on tarpeeksi, voidaan ottaa käyttöön haltuunottomenetelmä. Kyllä kyttäyskin on muita asukkaita häiritsevää elämää. Meillä isännöitsijä selvitti tuon asian pyynnöstämme.

Vierailija
16/20 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyylään roskakatoksen liepeillä mitä ihmiset sisään kantavat. Paskaa hommaa, mutta jonkun tätäkin on tehtävä...

Jos tuon tekisit meillä, kaivelisin roskistani vanhan insuliinineulan ja tökkäisin sinua sillä.

Vierailija
17/20 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Saavat mun naapurini olla ihan rauhassa omissa oloissaan.

Ei kiinnosta.

Vierailija
18/20 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tuon tekisit meillä, kaivelisin roskistani vanhan insuliinineulan ja tökkäisin sinua sillä.

Kauheita juttuja sulla.

Vierailija
19/20 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauheita juttuja sulla.

Kauheaa on tuo roskien kyttäyskin ja tonkiminen. Nämä pösilöt eivät tajua sitä, että siinä kannellisessa muoviastiassa voi olla ns sairaalajätettä. Jossakin käytetyssä verensokeriliuskassa saattaa olla ties mitä muuta taudinsiementä. Inskapiikin piikkiosa on 5 milliä, eikä siinä ole enää mitään lääkettä sisällä, se on siirtynyt käyttäjän läskeihin.

Vierailija
20/20 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti ei mitään vanhoja piikkejä mennä tökkimään ketään ihmistä, vaikka ei olisi mitään ainetta sisällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme