Oletko naapurien kiusaaja?
Kyttäät ja raivoat kun koet olevasi parempi kuin muut.
Kommentit (20)
Toki ja sanon kyllä rumasti jos ei minun toiveideni mukaan toimita!
En, mutta meidän taloyhtiön kiusaaja aktivoitui viikonloppuna taas muutaman kuukauden hiljaiselon jälkeen. Tällä hetkellä pohditaan, mitä voisi tehdä. Mikään yksittäinen teko ei varmaan vielä ole ollut rikosilmoituksen arvoinen, mutta jatkuva kiusanteko alkaa käymään aika raskaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Muuta erämaahan jos et osaa pitää turpaas kiinni. Tuollaiset on paskoja naapureita, aina muissa vika mutta ei itsessä.
Kyylään roskakatoksen liepeillä mitä ihmiset sisään kantavat. Paskaa hommaa, mutta jonkun tätäkin on tehtävä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuta erämaahan jos et osaa pitää turpaas kiinni. Tuollaiset on paskoja naapureita, aina muissa vika mutta ei itsessä.
Tuo on just se minä minä minä tyyppi. Pahinta kun ei itse sitä tajua.
Suuri suisenkin kannattaa muistaa miten käyttäytyy ja toimii. Jokaiselle kuuluu asumisrauha.
Vierailija kirjoitti:
Suuri suisenkin kannattaa muistaa miten käyttäytyy ja toimii. Jokaiselle kuuluu asumisrauha.
Voi joutua vastuuseen siitä mitä tekee. Osuu helposti omaan nilkkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi joutua vastuuseen siitä mitä tekee. Osuu helposti omaan nilkkaan.
Höpö höpö
En. Mutta kyylien kanssa en kaveeraa tai heitä kovin korkealle noteeraa.
En todellakaan. Hyvissä väleissä, käydään toistemme isommissa pippaloissa, joskus myös nuotion ääressä. Näin kaikkien kolmen naapurin kanssa.
Minä en ole, mutta taloomme on äskettäin muuttanut useampikin kiusaaja. Pitävät asunnoissaan koiria, mitkä haukkuvat kaiken aikaa. Kun yksi piski aloittaa, toinen liittyy räksytykseen. Eli jatkuva meteli. Koirien omistajat eivät ole kotona tai sitten eivät saa kuria näille riiviöilleen.
Vierailija kirjoitti:
En, mutta meidän taloyhtiön kiusaaja aktivoitui viikonloppuna taas muutaman kuukauden hiljaiselon jälkeen. Tällä hetkellä pohditaan, mitä voisi tehdä. Mikään yksittäinen teko ei varmaan vielä ole ollut rikosilmoituksen arvoinen, mutta jatkuva kiusanteko alkaa käymään aika raskaaksi.
Hallitus voi antaa varoituksen. Kun niitä on tarpeeksi, voidaan ottaa käyttöön haltuunottomenetelmä. Kyllä kyttäyskin on muita asukkaita häiritsevää elämää. Meillä isännöitsijä selvitti tuon asian pyynnöstämme.
Vierailija kirjoitti:
Kyylään roskakatoksen liepeillä mitä ihmiset sisään kantavat. Paskaa hommaa, mutta jonkun tätäkin on tehtävä...
Jos tuon tekisit meillä, kaivelisin roskistani vanhan insuliinineulan ja tökkäisin sinua sillä.
En.
Saavat mun naapurini olla ihan rauhassa omissa oloissaan.
Ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tuon tekisit meillä, kaivelisin roskistani vanhan insuliinineulan ja tökkäisin sinua sillä.
Kauheita juttuja sulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauheita juttuja sulla.
Kauheaa on tuo roskien kyttäyskin ja tonkiminen. Nämä pösilöt eivät tajua sitä, että siinä kannellisessa muoviastiassa voi olla ns sairaalajätettä. Jossakin käytetyssä verensokeriliuskassa saattaa olla ties mitä muuta taudinsiementä. Inskapiikin piikkiosa on 5 milliä, eikä siinä ole enää mitään lääkettä sisällä, se on siirtynyt käyttäjän läskeihin.
Silti ei mitään vanhoja piikkejä mennä tökkimään ketään ihmistä, vaikka ei olisi mitään ainetta sisällä.
No juu, vähän kieltämättä...