Minkä maalaisen miestystävän haluaisit?
Kommentit (47)
[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 17:48"]
[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 15:10"]
Kansalaisuudella ei mielestäni ole mitään merkitystä. Riippuu ihan ihmisestä. Suhteen onnistumiseen vaikuttaisi myös hänen elämäntilanteensa, kielitaito, asuinpaikka, kulttuuri...
Olen tyytyväinen ihan sen maalaiseen kun minulla jo on. Latinalaisesta Amerikasta kotoisin. Ihan hyvin pärjätään ja puhun hänen äidinkieltään hyvin :)
[/quote]
ot mutta mikä siinä on että naiset aina opettelee sen toisen ihmisen kielen kyl mutta miehet harvemmin?
[/quote]
No, en tiedä miten muiden kohdalla, mutta ainakin oman mieheni äidinkieli on huomattavasti helpompaa kuin suomi. Osasin sitä jo vähän ennen kun tavattiin ja entistä suuremmalla motivaatiolla jatkoin sen opiskelua.
Tosin mieskin osasi vähän suomea ja nyt monen vuoden tauon jälkeen yrittää opiskella lisää.
Miehen edellisessä suhteessa exä ei osannut miehen äidinkieltä, ja mies alkoi puolestaan opiskella exänsä äidinkieltä (ei suomi), ja puhuivatkin sitä keskenään. Tiedän myös useita suomalainen nainen + ulkomaalainen mies -pareja, jotka puhuvat suomea keskenään, aluksi ovat puhuneet englantia tai sitten mies on oppinut suomen jo ennen tutustumista. Tiedän myös suomimiehiä, joilla on lattarivaimot ja jotka puhuvat espanjaa hyvin.
Venäläisen. Ah. Hyvä tyylitaju, kohteliata, perhe on numero 1.
[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 19:27"]
Mustaa miestä en ottaisi. Jouduin sellaisen ahdistelemaksi omalla koti ovella, seurasi minua markettiin asti, odotti ulkona ja seurasi vielä kotiin asti. Kertoi kuinka tekisi ja miten minulle. Sanoi myös että on parempi kuin mieheni etten tulisi pettymään. Sanoi myös että on huumeissa. Seuraavaksi lehdessä näin kun tyyppi opetti ala-aste ikäisiä tyttöjä jossakin "kerhossa" että semmosia..Joskus toinen musta mies vannoutui antamaan minulle 2000 euroa jos tuon hänen veljensä suomeen menemällä jossakin kahvipapumaassa naimisiin sen kanssa.. no en todella!
Joskus seurustelin turkkilaisen kanssa, kertoi kuinka joutuu takaisin kotimaahansa ellen tee vauvaa hänelle tai mene naimisiin..koska ei tee laillisesti töitä vaan pimeänä pizzeriassa ja oli ongelmia siellä. Kun en pizzapojalle antanut, meni hän toisen naisen matkaan. Hyvä niin.
Jättäisin välistä egyptiläiset, turkkilaiset, pakistanilaiset, iraki, irani, afghanistan, ghana ja muut mustat tyypit.. Joskus haimme pizzeriasta ruokaa, ja kun jo kävelimme ulkona sieltä pizzeriasta juoksi tarjoilija meidän perään aivan hillittömällä vauhdilla... tarrasi minuun kiinni ja ystäväni melkein löi miestä luullen että se varastaa laukkuni..lopuksi laittoi paperinpalan käteeni ja lähti pois..
Vasta myöhemmin katsoimme lappua kun olimme kauhusta kankeat.. Lapussa oli puhelin numero mihin en koskaan soittanut.
Aikoinaan minulla oli pakistanilainen ystävä, miespuolinen. En ollut vuosiin tekemisissä ja lopuksi tämän vaimo soitti minulle ja kertoi kuinka miehellä oli ollut monta naista samalla aikaa vaikka heillä oli lapsia. Kysyi mikä suhde meillä oli ollut ja koska. Onneksi puhtain sydämin pystyin sanomaan että koskaan en ollut miehen kanssa mitään muuta kuin kaverina ollut.. Meni kyllä luottamus. Kaveri lähetteli vielä viestejä mitä vaimo oli minulle soittanut. En enää vastaa, niin paljon raivostutti.
Kaikki miehet on vähän epäilyttäviä. Monelta ulkomaalaisen kanssa olleelta naiselta kuullut aikamoisia tarinoita..Useammissa ollut islamilainen mies tai musta mies.. aikamoista pyöritystä näillä miehillä.. en tietysti sano että kaikki olisi samanlaisia, mutta luulen että kaikki tietää jonkun jolla ei ole niin puhtaat jauhot pussissa.
[/quote]
Voi palstapersua. Ja loppuun klassisesti; ja sitten heräsin. Olen tavannut monenmaalaisia miehiä, myös kammoamiasi tummia miehiä enkä ole koskaan joutunut ahdistelun kohteeksi. Tosin kaikenmaalaiset ja väriset sekakäyttäjät ahdistelevat ihmisiä, mutta syyt painottuvat enemmän päihteisiin kuin ihonväriin.
[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 20:58"][quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 18:23"]
Valitsin suomalaisen, vaikka olen seurustellut venäläisen, virolaisen, bosnialaisen ja pakistanilaisen kanssa. Espanjassa olen asunut kaksi vuotta ja ne miehet ovat ihania. Kaksi heistä kosi, mutta vastasin kieltävästi. Rakastuin sitten kuitenkin palavasti kotikulman poikaan ja tässä ollaan:)
[/quote]
sinähän oot kova jakelemaan itseäsi.
[/quote]
Niin, jos on ollut ulkomaalaisten miesten kanssa, ilman muuta on jakorasia? Mulla ei ole ollut kuin ulkomaalaisia miehiä, en ole edes suudellut suomalaista. Tosin niitä suudeltuja on 3 ja pidemmälle olen mennyt vain 2 kanssa. Asun Suomessa.
Ottaisin kaikkein mieluiten mustan jenkin, mutta mulla on valkoinen suomimies.
Ystävinä mulla onkin jo useasta eri maasta kotoisin olevia miehiä.
Avopuolisona on suomalainen mies, jos hänet pitäisi vaihtaa tykkäisin saksalaisesta, tanskalaisesta tai australialaisesta miehestä.
[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 18:23"]
Valitsin suomalaisen, vaikka olen seurustellut venäläisen, virolaisen, bosnialaisen ja pakistanilaisen kanssa. Espanjassa olen asunut kaksi vuotta ja ne miehet ovat ihania. Kaksi heistä kosi, mutta vastasin kieltävästi. Rakastuin sitten kuitenkin palavasti kotikulman poikaan ja tässä ollaan:)
[/quote]
sinähän oot kova jakelemaan itseäsi.