Minkä maalaisen miestystävän haluaisit?
Kommentit (47)
Venäläiset naiset ovat ylivoimaisia paikallisiin verrattuna.
Suomalaisen. Olen kokeillut useita muita maita kyllä... Se rupeaa sit väistämättä jossain vaiheessa ärsyttämään, että vaikka voi olla pinnallisesti samalla aaltopituudella, niin pohjimmiltaan kuitenkaan ei.
Tarkoitetaanko seurustelusuhdetta vai ihan vain kaveria? Elämänkumppaniksi haluan suomalaisen. Olen ollut joskus naimisissa ulkomaalaisen kanssa, ja kävi tosi rankaksi se, ettei kaikista asioista voinut puhua, kun toisella/kummallakaan ei sanavarasto riittänyt. Lisäksi siinä oli se tapojen ero, joka arjessa hiersi. Nyt minulla on suomalainen mies, ja ah, kuinka helppoa kaikki pikkuasiatkin ovat.
Kaveriksi huolisin kenet tahansa, kunhan ei ole Suomea tai suomalaisia tapoja tai kristinuskoa halveksiva kiihkoileva fanaatikko.
Mieluiten ottaisin kaveriksi ulkomaalaisen naisen. Se voisi olla tosi mukavaa, mutta tuntuu työläältä ja teennäiseltä mennä johonkin kansainväliseen kohtauspisteeseen tms. tapaamaan ihmisiä ja yrittää ystävystyä siellä heidän kanssaan. Olisi helpompaa, jos vaikka naapurustoon muuttaisi joku ulkomaalaisperhe ja sitten tutustuisi vaikka pihalla tai leikkipuistossa tai jossain sillä lailla luontevasti.
Minulla on skotlantilainen, enkä vaihtaisi pois :)
Onni löytyi lopulta suomalaisen miehen kanssa. Suosittelen!
Arabin jostain Lähi-Idän maasta, mutta en himomuslimia :)
[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 15:57"]
Gambialaisen. Niitä kuulemma saa aika halvalla.
[/quote]
Eikö ne tule nimenomaan kalliiksi?
Minulla on ihana yhdysvaltalainen mies, pois en vaihtaisi. ;) Mukava kinastella myös kulttuurieroista, ei sekään ole ongelma, päinvastoin!
[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 15:10"]
Kansalaisuudella ei mielestäni ole mitään merkitystä. Riippuu ihan ihmisestä. Suhteen onnistumiseen vaikuttaisi myös hänen elämäntilanteensa, kielitaito, asuinpaikka, kulttuuri...
Olen tyytyväinen ihan sen maalaiseen kun minulla jo on. Latinalaisesta Amerikasta kotoisin. Ihan hyvin pärjätään ja puhun hänen äidinkieltään hyvin :)
[/quote]
ot mutta mikä siinä on että naiset aina opettelee sen toisen ihmisen kielen kyl mutta miehet harvemmin?
Nyt just sellainen tai sen sellainen perussaksalainen soldaten sopisi mulle ottamaan huolella mut takaapäin.Niillä on silti edes ryhti kunnossa toisin kuin suomalaisilla plösöillä, ajatuskin tästä vie viemäriin nyt... Mutta hyvää uutta vuotta av-palsta, meen tästä etsii sen oman siansaksaa sölköttövään baijerilaisen, tämä kun halusi jostain syystä opiskella suomea! Muutoin en ole saksan ystävä, mutta nyt tekee mieli antaa palaa saksalaisille ja palauttaa tavalla tai toisella järjestys taloon! Miten ne saksalaiset niin käteviä kuitenkin, vaikka kieli kaamea, ruoka kaamea, kuri kaamea, mutta miehet yhtä ihania silti?
Valitsin suomalaisen, vaikka olen seurustellut venäläisen, virolaisen, bosnialaisen ja pakistanilaisen kanssa. Espanjassa olen asunut kaksi vuotta ja ne miehet ovat ihania. Kaksi heistä kosi, mutta vastasin kieltävästi. Rakastuin sitten kuitenkin palavasti kotikulman poikaan ja tässä ollaan:)
Suomalaisen ja jos ois ihan pakko valita joku muu niin ruotsalainen tai norjalainen.
kiwi: kuumia, kohteliaita ja ihania!
Mustaa miestä en ottaisi. Jouduin sellaisen ahdistelemaksi omalla koti ovella, seurasi minua markettiin asti, odotti ulkona ja seurasi vielä kotiin asti. Kertoi kuinka tekisi ja miten minulle. Sanoi myös että on parempi kuin mieheni etten tulisi pettymään. Sanoi myös että on huumeissa. Seuraavaksi lehdessä näin kun tyyppi opetti ala-aste ikäisiä tyttöjä jossakin "kerhossa" että semmosia..Joskus toinen musta mies vannoutui antamaan minulle 2000 euroa jos tuon hänen veljensä suomeen menemällä jossakin kahvipapumaassa naimisiin sen kanssa.. no en todella!
Joskus seurustelin turkkilaisen kanssa, kertoi kuinka joutuu takaisin kotimaahansa ellen tee vauvaa hänelle tai mene naimisiin..koska ei tee laillisesti töitä vaan pimeänä pizzeriassa ja oli ongelmia siellä. Kun en pizzapojalle antanut, meni hän toisen naisen matkaan. Hyvä niin.
Jättäisin välistä egyptiläiset, turkkilaiset, pakistanilaiset, iraki, irani, afghanistan, ghana ja muut mustat tyypit.. Joskus haimme pizzeriasta ruokaa, ja kun jo kävelimme ulkona sieltä pizzeriasta juoksi tarjoilija meidän perään aivan hillittömällä vauhdilla... tarrasi minuun kiinni ja ystäväni melkein löi miestä luullen että se varastaa laukkuni..lopuksi laittoi paperinpalan käteeni ja lähti pois..
Vasta myöhemmin katsoimme lappua kun olimme kauhusta kankeat.. Lapussa oli puhelin numero mihin en koskaan soittanut.
Aikoinaan minulla oli pakistanilainen ystävä, miespuolinen. En ollut vuosiin tekemisissä ja lopuksi tämän vaimo soitti minulle ja kertoi kuinka miehellä oli ollut monta naista samalla aikaa vaikka heillä oli lapsia. Kysyi mikä suhde meillä oli ollut ja koska. Onneksi puhtain sydämin pystyin sanomaan että koskaan en ollut miehen kanssa mitään muuta kuin kaverina ollut.. Meni kyllä luottamus. Kaveri lähetteli vielä viestejä mitä vaimo oli minulle soittanut. En enää vastaa, niin paljon raivostutti.
Kaikki miehet on vähän epäilyttäviä. Monelta ulkomaalaisen kanssa olleelta naiselta kuullut aikamoisia tarinoita..Useammissa ollut islamilainen mies tai musta mies.. aikamoista pyöritystä näillä miehillä.. en tietysti sano että kaikki olisi samanlaisia, mutta luulen että kaikki tietää jonkun jolla ei ole niin puhtaat jauhot pussissa.
[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 14:53"]
Itse tykkään jenkeistä ja ausseista
[/quote]
Juu, aussi ois kova sana: rento bogan joka ei ryyppää liikaa... onkohan taruolento? Muuten aussit ovat mukavia ihmisiä. Jenkistä ei ole omakoht kokemusta.
Kreikkalaisen.