Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko jossain iässä tai koossa luopunut bikinien

Vierailija
06.03.2014 |

käytöstä ja siirtynyt uimapukuun?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin kesäksi leopardi bikinit ja ikää jo 50v. Niin kauan kun peilistä pystyn itseäni katsomaan niin varmasti käytän.

Vierailija
2/13 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noen, uimapuku aikuisella on aivan kamala. Supersporttisella uimarilla joo, mutta kun läski tunkee otsensä siihen niin näyttää joltain jumppapuvulya. Ei hyvä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 17:44"]

Noen, uimapuku aikuisella on aivan kamala. Supersporttisella uimarilla joo, mutta kun läski tunkee otsensä siihen niin näyttää joltain jumppapuvulya. Ei hyvä

[/quote]

Eipä ole kaunis niissä bikineissäkään!

Vierailija
4/13 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt bikineitä viimeksi kesällä -09. Olin ja olen 171/58, nyt 22-vuotias. Hävettää :(

Vierailija
5/13 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote] Jaa että bikinit ovat läskillä paremmat? :)

Vierailija
6/13 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lopetin bikinien ja uimapuvun käytön ja uimisen ja auringonoton 27-vuotiaana.

Vierailija
7/13 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on uimapukuja, mutta inhoan niitä. Tykkään hillua mahdollisimman pienissä bikineissä, kun on lämmintä. Mun kroppa ei todellakaan kestä niitä bikineitä. Alavatsa sellaista tunnotonta löllöä, mutta se ei haittaa, koska meillä on merenrannalla mökki eikä kenenkään ole pakko katsoa mua. Kaikki jotka sinne tulevat, voivat poistua, jos eivät kestä mun läskejä.

Uimahalliin ja kylpylään laitan suosiolla uimapuvun.

Vierailija
8/13 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin bikineitä 20 vuotiaana noin tunnin verran, sen jälkeen siirryin uimapukuun. Pari vuotta sitten ostin sellaisen helmallisen kaksiosaisen uimapuvun, mutta en ole käyttänyt sitä vielä kertaakaan. En ole ikinä tykännyt itseni esittelystä vähissä vaatteissa vaikka kroppani on ollutkin erittäin ok. Olo ei ole vain mukava silloin. Nyt olen 39 vuotias.

Vierailija
9/13 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

19-vuotiaana, esikoisen syntymän jälkeen. Jäi niin kamalat raskausarvet (reisiin, pohkeisiin, selkään, mahaan, rintoihin) etten kehdannut kulkea edes lyhyissä mekoissa.

Vierailija
10/13 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan uimapukuja nykyään muunkinlaisia kuin sellaisia ihonmyötäisiä sukkia, esim. tällaista varmaan alan itse käyttää kun vartalo ei enää kestä bikineitä: http://www.lorella.fi/uima-asut/uimapuku-p-46667.html

Vierailija
11/13 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 17:45"]

[/quote]

Eipä ole kaunis niissä bikineissäkään!

[/quote]

Mut tää yrittääkin sanoa, että läskit pysykööt kotonaan. Ei niillä ole asiaa uimahalleihin tai rannalle muiden uimista häiritsemään. Sinne kun hyppäävät, niin altaat/järvet/meret menettävät vetensä.

Lisäksi läski pilaa maisemat. Pysykööt poissa.

Vierailija
12/13 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän yleensä bikinejä siitä syystä, että inhoan märän kankaan tuntua vatsan päällä. En tietenkään mitään naruvirityksiä, vaan sellaisia mammabikinejä, tukeva liivi ja korkeat housut. Olen 44 ja av-termein ilmaistuna ns. normaalipainoinen läski, eli löytyy mahaa ja tissiä. Ihan sama, mitä muut ajattelevat.

Vierailija
13/13 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole eläissäni käyttänyt bikineitä enkä aio käyttää. En ota aurinkoa ja uimiseen sopii uimapuku paremmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi