Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Asun 3-kerroksisessa omakotitalossa järven rannassa ja minulla on 50 ha metsää - Sossu ei anna rahaa

Vierailija
09.10.2020 |

Millä valtio kuvittelee, että elän?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi olla pa ja ulosotossa niin valtio elättää viimeisen päälle hyvin.

Vierailija
22/25 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juokset hirviä kiinni?

Juu ei kiva. Oletko valittanut?

Jätin valituksen ja haen kunnalta harkinnanvaraista. Ihan älytön syteemi. Olen omalla työllä ja raadannalla saanut omaisuuteni hankittua ja nyt sossu ei voi antaa ruokarahaa.

Eipä sillä ole merkitystä, oletko laittanut rahat säästöön pankkitilille vai sijoittanut metsään ja omakotitaloon. Kummassakin tapauksessa säästöjen voidaan katsoa olevan turvaamaan toimeentulo pahan päivän varalle.

Ei koske ainakaan omakotitaloa jossa asuu. Siihen voi saada toimeentulotukea. Metsän nyt voi joutua realisoimaan ja se on ihan ok.

Se onkin väärin! Semmoselle ei kuulu maksaa sossusta mitään, jolla on omaisuutta. Ei ole yhteiskunnan asia ylläpitää/kartuttaa kenenkään sijoituksia. Itse olen joutunut realisoimaan kaiken mahdollisen sairastuttuani ja jouduttuani tk-eläkkeelle. Sossu/Kela ei maksa latin latia. Suomessa on kaiken kaikkiaan täydellisen lepsu rahanjakosysteemi. Systeemi on tsekattava ja uusittava - rahanjakoa tiukennettava!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juokset hirviä kiinni?

Jätin valituksen ja haen kunnalta harkinnanvaraista. Ihan älytön syteemi. Olen omalla työllä ja raadannalla saanut omaisuuteni hankittua ja nyt sossu ei voi antaa ruokarahaa.

Eipä sillä ole merkitystä, oletko laittanut rahat säästöön pankkitilille vai sijoittanut metsään ja omakotitaloon. Kummassakin tapauksessa säästöjen voidaan katsoa olevan turvaamaan toimeentulo pahan päivän varalle.

Tämän takia perustulo olisi reilu.

Se joka on säästänyt -> käyttää omia

Se joka on tuhlannut ja laittanut rahansa kultaan -> sille ostetaan kaikki ..

Zinc

Ostin sulle kultaiset korvarenkaat ..

Vierailija
24/25 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juokset hirviä kiinni?

Ei koske ainakaan omakotitaloa jossa asuu. Siihen voi saada toimeentulotukea. Metsän nyt voi joutua realisoimaan ja se on ihan ok.

Se onkin väärin! Semmoselle ei kuulu maksaa sossusta mitään, jolla on omaisuutta. Ei ole yhteiskunnan asia ylläpitää/kartuttaa kenenkään sijoituksia. Itse olen joutunut realisoimaan kaiken mahdollisen sairastuttuani ja jouduttuani tk-eläkkeelle. Sossu/Kela ei maksa latin latia. Suomessa on kaiken kaikkiaan täydellisen lepsu rahanjakosysteemi. Systeemi on tsekattava ja uusittava - rahanjakoa tiukennettava!!

Kateus vie kalatkin vedestä ..

Zinc

Vierailija
25/25 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zinc kirjoitti:

Vaihda nimeksesi Abdi Mohammed niin sossu soittaa sinulle ja kysyy tilinumeroasi.

Jos et jakaisi kuitenkaan mun nimimerkillä "elämän viisauksiasi"

Real Zinc