Ketään toista jota avioero kaduttaa?
Erosimme kaksi ja puoli vuotta sitten ja aina juhlapyhinä kadun eroa.
Kolme teiniä asuu meillä vuorotellen, ei erosta seurannut suurta traumaa lapsille.
Mutta mua kaduttaa.
Luulin että löytäisin uuden ja paremman elämän, sen sijaan olen nyt 47 ja yksinäisempi kuin koskaan.
Lapset lähti isälle eilen ja mun uusivuosi menee ryypätessä baarissa parin toisen yksinäisen keski-ikäisen naisen kanssa.
Ja huominen krapulassa.
Lomaa on 7.1 saakka, olisin mieluummin töissä, en olisi niin yksin.
Niin, ja mies löys uuden heti eroa seuranneena ekana kesänä.
Kommentit (7)
Olen katunut. Koko elämä lähtenyt pieleen ja tappaisin itseni, ellei olisi lapsia. Yksin olen minäkin uutta vuotta viettämässä ja todennäköisesti käyn aikaisin nukkumaan.
Minulla erosta jo viisi vuotta ja olen myös yksinäisempi kuin koskaan ennen. Loppuelämän varmaan kitkuttelen näin. Ex on naimisissa ja pienen lapsen isä.
Lapsesi tulevat laittamaan teidät tilille erosta vasta aikuisina... Tiedän mistä puhun, koska itse tyhjensin syvälle haudatun pahan olon pajatson vanhempieni päälle vasta kolmekymppisenä kun oma perhe oli jo perustettu
Kadun etten eronnut aikaisemmin- mieluummin ennen naimisiinmenoa...
[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 11:06"]
Lapsesi tulevat laittamaan teidät tilille erosta vasta aikuisina... Tiedän mistä puhun, koska itse tyhjensin syvälle haudatun pahan olon pajatson vanhempieni päälle vasta kolmekymppisenä kun oma perhe oli jo perustettu
[/quote]
Samanlainen kokemus.
[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 11:32"][quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 11:06"]
[/quote]
Samanlainen kokemus.
[/quote]
Meillä molemmat teimme saman veljeni kanssa kun 30 tuli täyteen. Teini-ikäistä en menisi vielä kutsumaan traumattomaksi...
Miksi erositte? Kumpi halusi?