Cheek-juoru!!!
En tiiä mihin suuntaan se on loppujen lopuks kallellaan, mutta olipahan viettänyt yön yhden miehen kanssa. Tosijuttu!
Kommentit (15)
Mäkin oon lespo, just oli naikkonen yökylässä. Oli kyl oma sisko, mut selvä juttu siis.
No mikä juoru tämä on. Kai tuo on nyt selvää pässinlihaa, että ainakin bi on, jos ei kerta homo. Itsekin olen kuullut, kuinka on harrastanut seksiä erään miehen kanssa ja pussaillut porttikongissa miestä.
[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 07:44"]
En tiiä mihin suuntaan se on loppujen lopuks kallellaan, mutta olipahan viettänyt yön yhden miehen kanssa. Tosijuttu!
[/quote]Jari Sillanpäänkö? Nehän tutustui siinä Vain elintä-ohjelmassa.
[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 11:37"]olen itse kuullut sellaisen huhun että on oikeasti homo mutta levy yhtiö vaatii pitämään yllä tiettyä kulissia...
[/quote]
Mielenkiintoista. Cheekillä kun on oma levy-yhtiö.
[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 11:37"]olen itse kuullut sellaisen huhun että on oikeasti homo mutta levy yhtiö vaatii pitämään yllä tiettyä kulissia...
[/quote]
Mielenkiintoista. Cheekillä kun on oma levy-yhtiö.
Meidän kaupungin keikan jälkeen pokasi kyllä jonku typyn!
[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 16:35"]
Meidän kaupungin keikan jälkeen pokasi kyllä jonku typyn!
[/quote]
Jussiko siellä kirjoittelee vai mistä kaupungista puhutaan?
[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 16:22"]
[/quote]Se on "Vain _elämää_!"
Voi elämä kun ihmiset ei osaa ees lukea.
[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 16:54"]
[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 16:22"]
[/quote]Se on "Vain _elämää_!"
Voi elämä kun ihmiset ei osaa ees lukea.
[/quote]
Olisikohan tuo ollut viittaus sarjan tasoon. Kannattaa myös opetella lukemaan rivien välistä ennen kuin paljastaa tyhmyytensä...
Cheek soi eilen radiossa. Tosijuttu.
Minäkin vietin aikoinaan 11 kuukautta öitäni ikäisteni nuorten miesten kanssa. Ja menihän siinä päivätkin. Ihan omasta aloitteestani en tähän lähtenyt, vaan lainsäädännön pakottamana.
olen itse kuullut sellaisen huhun että on oikeasti homo mutta levy yhtiö vaatii pitämään yllä tiettyä kulissia...
Koska?