Joensuun opiskelijakodit
Onko jollakulla kokemusta Joensuun opiskelijakodeista, ei siis Ellistä! Näkyy olevan sekasoluja yhteisellä vessalla ja pesutiloilla. Eikä tarvitse olla edes opiskelija päästäkseen asumaan! Aika hurjalta kuulostaa!
Kommentit (47)
Mäkin kiinnitin huomiota, että tällä firmalla oli vapautumassa tosi paljon huoneita, kun katselin vuokra-asuntoja. Ei vaikuttanut kovin houkuttelevalta asumismuodolta... Ja jos kommentoija 1 on oikeassa, nyt vaikuttaa vielä vähemmän. :(
Pari kaveria noissa asui, kumpikaan ei suuremmin mistään valittanut. Paljon riippuu siitä, millaiset kämppikset osuu kohdalle. Muuttivat pois kun saivat yksiöt jonosta.
Vierailija kirjoitti:
Mäkin kiinnitin huomiota, että tällä firmalla oli vapautumassa tosi paljon huoneita, kun katselin vuokra-asuntoja. Ei vaikuttanut kovin houkuttelevalta asumismuodolta... Ja jos kommentoija 1 on oikeassa, nyt vaikuttaa vielä vähemmän. :(
Tero on kiinteistöjalostaja
Voihan sitä aluksi mennä vaikka Elliin ja hakea samalla itelle sopivampaa asuntoa. Joskushan siellä oli sellaset jonot että taisivat teltoissakin asua.
Asuin Ellin solussa tyytyväisenä koko opiskelujen ajan. Vettä ja sähköä voi käyttää surutta kun kuului vuokraan. Nettiyhteys toimi moitteetta.
Vierailija kirjoitti:
Voihan sitä aluksi mennä vaikka Elliin ja hakea samalla itelle sopivampaa asuntoa. Joskushan siellä oli sellaset jonot että taisivat teltoissakin asua.
Joensuun Elli on ”se oikea” opiskelija-asuntofirma, joka rakensi muutama vuosi sitten ison määrän uusia opiskelijakämppiä. Ei pitäisi Joensuussa olla enää niin pahaa asuntopulaa, että ton toisen firman soluihin olisi pakotettu menemään.
Vierailija kirjoitti:
Asuin Ellin solussa tyytyväisenä koko opiskelujen ajan. Vettä ja sähköä voi käyttää surutta kun kuului vuokraan. Nettiyhteys toimi moitteetta.
Itse asuin kahdessa Ellin eri solussa. Molemmat kahden hengen soluja.
Voi jestas sitä ekaa kämppistä. Onneksi kesti vain noin 7 kk se. Sen jälkimmäisen kämppiksen kanssa viestitellään yhä, vaikka opinnoista jo pitkä aika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse asuin kahdessa Ellin eri solussa. Molemmat kahden hengen soluja.
Voi jestas sitä ekaa kämppistä. Onneksi kesti vain noin 7 kk se. Sen jälkimmäisen kämppiksen kanssa viestitellään yhä, vaikka opinnoista jo pitkä aika.
Kämppiksiä on monenlaisia. Se ei taida olla asunnon omistavasta firmasta kiinni se.
Eikö tuollaista nimeä "Opiskelijakodit" voi mitenkään suojata? Siis kuka vaan näköjään voi sitä alkaa käyttää...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joensuun Elli on ”se oikea” opiskelija-asuntofirma, joka rakensi muutama vuosi sitten ison määrän uusia opiskelijakämppiä. Ei pitäisi Joensuussa olla enää niin pahaa asuntopulaa, että ton toisen firman soluihin olisi pakotettu menemään.
Tällä hetkellä pulaa taitaa olla asunnoista. Toki Korona voi vielä muuttaa tilanteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tero on kiinteistöjalostaja
Mies on ehtinyt moneen mukaan ennen kiinteistöbisnestä
”…. on Joensuun poliisille tuttu mies. Poliisin rekistereissä löytyy noin 200 merkintää hänen nimellään.
https://seura.fi/asiat/tutkivat/kaunottaret-ja-pitka-piina/?shared=2999…
Itse en näihin kyllä muuttaisi, ja nyt ei ole omistajasta kiinni!
Vierailija kirjoitti:
Joensuun Ellin taloissa on myös yleensä pesulat, joissa voi käyttää ilmaiseksi pesukoneita ja kuivausrumpuja kunhan vain varaa vuoronsa. Samoin niissä voi yleensä varata oman saunavuoron. Toisin sanoen ei ole pakko hankkia pesukonetta kylpyhuoneeseen ja saunassakin voi käydä jos sitä ole ei ole oman asunnon yhteydessä.
Joensuun Elli on myös sen verran iso firma, että niissä asunnoissa voi asua hyvinkin pitkään kunhan maksaa kerran kuukaudessa vuokran.
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuollaista nimeä "Opiskelijakodit" voi mitenkään suojata? Siis kuka vaan näköjään voi sitä alkaa käyttää...
'Opiskelijakodit' tulisi olla vain opiskelijoille, ei muille!
Vierailija kirjoitti:
En kyllä minäkään! On naurettavaa, ettei huoneiden ovissa ole lukkoja, vaan jokainen hommaa munalukon! Hei haloo!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä minäkään! On naurettavaa, ettei huoneiden ovissa ole lukkoja, vaan jokainen hommaa munalukon! Hei haloo!
Itse asiassa alkaa kuulostaa ihan hyvältä ratkaisulta, nyt kun luin nuo jutut firman omistajasta. Vähänkö kuumottais ajatus, että sillä ois joku yleisavain kaikkiin oviin...
Vierailija kirjoitti:
Eikös tämä Joensuun Opiskelijakodit ole Tero Erosen firma? Niin luulen.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mallipomo-raiskasi-ja-pakotti-nuori…
...
Mies oli antanut osalle heistä virheellisen käsityksen itsestään mallitoimiston johtajana ja saanut heidät houkuteltua haastatteluun, jonka yhteydessä naisista on otettu alastonkuvia, heitä on kosketeltu ja osa heistä on lisäksi raiskattu.
Vierailija kirjoitti:
....
"---sinun ei tarvitse olla opiskelija hakeaksesi asuntoa!"
Kuka vaan voi vuokrata tuolta
Eikös tämä Joensuun Opiskelijakodit ole Tero Erosen firma? Niin luulen.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mallipomo-raiskasi-ja-pakotti-nuori…