Valitse yksi julkisuudessa esiintynyt, jonka kanssa haluaisit harrastaa seksiä?
Huom. tehdään tästä tosiaan vähän astetta vaikeampaa ja valitaan vain yksi eli jonka kanssa eniten haluaisi?
Näyttelijä, muusikko, poliitikko, kirjailija...? Jne. Voi perustella tai antaa nimen puhua puolestaan. :)
Kommentit (180)
[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 03:48"]Benedict Cumberbatch. Anytime, anywhere.
[/quote] Mä niin komppaan tätä!
Kyl se Jare Tiihonen 'cheek' on aikas hott..;)
Francois Arnaud tai Ilkka Villi
Ville Virtanen, kaveri kun ei ihan turhaa esiinny alastomana leffoissa.
David Lee Roth (ainakin 80-luvun kunnossa). AAAAAhhh
Paul McCartney 60-luvun versio, jos ei sitä saa niin nykyinenkin passaa.
[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 02:51"]
[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 02:43"]
robin packalen, mutta vasta vanhempana
[/quote]
Kerran näinkin päin, että ennakoivasti eikä takautuvasti. :D Minäkin oon katsonut vähän sillä silmällä, että söpö hän on ja miettinyt, että tulee aikuisena miehenäkin olemaan hyvännäköinen. Ja hän on minua muuten tasan 10v. nuorempi! :D
[/quote]
Eikös hän täytä tänä vuonna 16v. Joten siitä vaan loppuvuodesta toimimaan, teillä kun ei ole kuin 10v ikäeroa.
Brittinäyttelijä Jeremy Irons on ollut 80-luvulta asti aika hottis ja pidän kovasti myös hänen britti aksentistaan.
Brittinäyttelijä Jeremy Irons on ollut 80-luvulta asti aika hottis ja pidän kovasti myös hänen britti aksentistaan.
[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 23:02"][quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 22:56"]Rammsteinin kitaristi Richard kruspe... Äijä on niiiiin pantava.
[/quote] Kyllä Till Lindemann on mies mun makuun.
[/quote] mä olen heikkona siihen basistiin,2metriä pitkä,kalju,treenatut kädet.
Al Pacino! Ei tarvitse varmaan perustella.
Alexander Skarsgård....aaah, mikä mies....
[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 22:56"]Rammsteinin kitaristi Richard kruspe... Äijä on niiiiin pantava.
[/quote] Kyllä Till Lindemann on mies mun makuun.