Lue keskustelun säännöt.
poika vai tyttö, selviääkö sydämen sykkeestä?
22.07.2006 |
Onko kellään kokemuksia, että sydämen sykkeestä voisi ennustaa vauvan sukupuolta. Usein kuulee sanottava et jos on yli 160 olis tyttö ja 140-150 olis taas poika.
Itelläni on kaks poikaa ja tyttö, mut en muista enää pitikö paikkaansa.
Nyt odotan neljättä ja syke on ollu 145-150.
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ei selviä...luin jonkun artikkelin missä oli tutkittu asiaa ja siinä oli saatu pojan keskiarvosykkeksi 135 ja tytölle 136
itsellä tyttö ja poika joiden sykkeet ollu samoissa , samoin tämän kolmannen. tytöstä olin kerran 30min. seurannassa ja sydän löi 70-160 välillä..eli aika paljon oli kiinni siitä kuinka paljon liikkui sen aikana.