Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko itsekäs ja liian kiinni miehessäni?

Vierailija
30.12.2013 |

Olemme olleet yhdessä 7 vuotta. Lapsia löytyy ja elämä ollu välillä vuoristorataa. Viimeiset pari vuotta elettiin kuin kämppikset, kunnes kävi ilmi, että mieheni on ihastunut. Ihastus oli kestänyt noin pari kk. Seksiä ei ollut, vaan enemmänkin tunnetasolla. Tämä oli hyvä herätys meille molemmille siitä, että parisuhteen eteen pitää tehdä töitä. Ja kaiken tämän ihastusasian puhumisen lomassa olemme rakastuneet uudelleen. Minulle tämä on suuri juttu, siis se, että oikein sisimmissäni tunnen sen rakkauden miestä kohtaan. Olen kyllä aina tiennyt rakastavani häntä, mutta sen tunteen kokeminen on puuttunut. En muutenkaan pitkään aikaan tuntenut ylipäätänsä mitään.

Nyt siitä on kaksi viikkoa kun tämä juttu tuli ilmi ja meillä on mennyt tosi hyvin ja mies on ihastuksen kanssa puhunut asiat selväksi. Oli myös heti seuraavana viikonloppuna ulkona kavereiden kanssa. (Myös tämä ihastus oli samassa paikassa). Muutenkin ennen koko hässäkkää mies kävi usein ulkona ja olenkin antanut hänen mennä aina kun on kaverit pyytäneet.

Huomenna olemme menossa yhdessä uutta vuotta juhlimaan ja oisin halunnut tänään olla miehen kanssa ihanasti suunnitella huomista jne. jutella yms. Oli huono työpäivä jne. Olen rakastunut häneen ja olisin tahtonut vain olla kanssaan. Kuitenkin hän lähti työkaverinsa kanssa ensin töiden jälkeen salille (tämä oli ok) ja vielä sen jälkeen piti päästä saman tyypin kanssa ulos. Kuulemma parille vaan. En sanonut, että ei saa mennä, mutta olin alakuloinen asiasta kun olisin vaan halunnut olla yhdessä. Niin alkoi syyttään mua siitä, että ei voi mennä minnekkään, jos olen niin kiinni hänessä ja ei ollenkaan ymmärtänyt. Kai nyt olen jos oon rakastunut??? Mutta hänen mielestään en olisi siis saanut näyttää ollenkaan, että mua nyt ärsytti että menee ulos.

Niin onko tää nyt jotenkin epänormaalia, että halusin olla mieheni kanssa, enkä suostunut esittämään että olen vain iloinen kun hän juuri tänään menee ulos. Hirvee riita tuli siitä, mutta lähti sitten kun en olis sitten kestänyt sitä mököttävää naamaakaan kattoa kotona. Sanoi että voi olla menemättä, mutta kun ei ollenkaan tajunnut mua niin myönsi että olis hermona sen takia sitten illan. Eli pistin sen sitten pihalle koska en ois jaksanut sitäkään....

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuohon paljon muuta voi sanoa kuin, että älä ole liian sinisilmäinen. Vaikuttaa vähän siltä, että rakkaus on yksipuolista. Jos suhdetta yritetään parantaa, niin silloin ei kyllä tee mieli lähteä baariin kavereiden kanssa. Varsinkin, kun vaaran merkit on olleet jo ilmassa. Oletko ihan varma siitä missä miehesi todellisuudessa aikaansa viettää?

Vierailija
2/4 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole miehen ihastus kadonnut minnekään. Sano minun sanoneen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 20:23"]Ei ole miehen ihastus kadonnut minnekään. Sano minun sanoneen.

[/quote]

Juuri näin.

Vierailija
4/4 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oilsko sinulla 'rakkauden' asemesta nyt jokin muu tunne siina taustalla kuitenkin? jos vuosien ongelmien jalkeen nyt 2 viikkoa uudelleen rakastumista, voisit rauhassa odotella kuukauden tai kaksikin niita todellisia, ei paniikki, tunteita!