Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MITÄ JÄRKEÄ ON YRITTÄÄ VÄLTTÄÄ KORONA, kun se kuitenkin tarttuu ennemmin tai myöhemmin?

Kohta sinäkin sairastut
08.10.2020 |

Sitten harmittaa kaikki maskeihin ja käsidesiin tuhlatut rahat. Ja turha stressaaminen joka on rasittanut terveyttä.

Kommentit (92)

Vierailija
21/92 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varautukaa?

Vierailija
22/92 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rules are for thee but not for me, however this fits merely more on the WHO organisation, it has copied that some kind health communism from China. Those restrictions. The organisation it´´ s net is flourishing and enjoying just as Chinese leaders, when restricting people. It is the result, and you can see it. They just decided to restrict. There is no real Comparative research, scientifically studied facts behind that. It is a decision, in the beginning, same ways as a communist dictatorship is making decisions concerning every ones life. Still here is a crowd of people not even understanding or admitting that, they say that they admire science, but it is not so, they are just sitting at the feet of someone. Who even divides and rules. Nothing else.

Even if you want to Rule, they did it wrong and evil ways.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/92 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos koronan saan niin mieluummin silloin kun siihen on oikeasti toimiva ja testattu lääkitys.

Vierailija
24/92 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma kyllä en ole yrittänyt mitenkään vältellä influenssaa ja viimeksi sen sairasti yli 20 vuotta sitten. Tuskin koronaakaan nyt saa kuin osa ihmisistä. Ei sitä ole mikään pakko saada välttämättä ikinä. Koronakin on kiertänyt vuosikymmeniä maapallolla enkä ole yhtään aikaisempaa versiota onnistunut saamaan. Tietty tämän koronan sain, mutta se ei ole jutun pointti.

Vierailija
25/92 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tartu minuun! Olen maaliskuusta lähtien pitänyt itseni karanteenissa asunnossani. Ruokaostokseni toimitetaan kaksi kertaa viikossa asuntoni oven ulkopuolelle.

Lähden seuraavan kerran ihmisten ilmoille, kun saan kutsun koronarokotukseen. Maski naamalla ja kädet lateksihanskoissa - tietenkin. Repikää siitä, nuorisolaiset ja sairastukaa toiseen aaltoon.

Voin potea verenpainetautia, reumaa ja diabetestä, mutta Koronaa en aio potea.

Ja tämä kaikki vain saadaksesi rokotteesta jonkin harmillisen uuden sairauden.

Luultavasti koronan. Minä sain sikainfluenssa rokotteesta sikainfluenssan. Tosin lievänä.

Vierailija
26/92 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jyväskylän esimerkkitapaus: 100 osallistujaa, 40 sairaistui todetusti.  Varmaan enemmänkin koska nenätesti ei aina onnistu.  Jos tilaisuudessa on ollut lapsia-heille testi voi epäonnistua, koska lapsi reagoi ja pelkää.  Testaaja ei laita tikkua tarpeeksi syvälle ja tarpeeksi kauan.

Kyllä on todella tarttuva tämä koronan toinen aalto.  Niinhän ne viisaat meille keväällä kertoi ja sitten alettiin taas matkustelemaan ja pitämään bileitä.

Tämä Jyväskylän uskonnollinen tilaisuus oli tosiaan 27.9., kaksi viikkoa sitten. Eli sairaalaan/teholle ovat tästä porukasta jo päätyneet ne jotka ovat päätyäkseen

Eli kuinka monta potilasta Jyväskylässä on nyt sairaalassa koronan vuoksi?

Vierailija
27/92 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jyväskylän esimerkkitapaus: 100 osallistujaa, 40 sairaistui todetusti.  Varmaan enemmänkin koska nenätesti ei aina onnistu.  Jos tilaisuudessa on ollut lapsia-heille testi voi epäonnistua, koska lapsi reagoi ja pelkää.  Testaaja ei laita tikkua tarpeeksi syvälle ja tarpeeksi kauan.

Kyllä on todella tarttuva tämä koronan toinen aalto.  Niinhän ne viisaat meille keväällä kertoi ja sitten alettiin taas matkustelemaan ja pitämään bileitä.

Tämä Jyväskylän uskonnollinen tilaisuus oli tosiaan 27.9., kaksi viikkoa sitten. Eli sairaalaan/teholle ovat tästä porukasta jo päätyneet ne jotka ovat päätyäkseen

Ei löydy tietoa. Jyväskylä kuitenkin kuuluu KYS alueeseen ja KYS:ssä ei ole koronan vuoksi ketään tehohoidossa.

Vierailija
28/92 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain vaiheessa tulee rokote.

Vierailija
29/92 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tokko yhtään, ja siihen on syy, mutta mitä sitten? 

Vierailija
30/92 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tartu minuun! Olen maaliskuusta lähtien pitänyt itseni karanteenissa asunnossani. Ruokaostokseni toimitetaan kaksi kertaa viikossa asuntoni oven ulkopuolelle.

Lähden seuraavan kerran ihmisten ilmoille, kun saan kutsun koronarokotukseen. Maski naamalla ja kädet lateksihanskoissa - tietenkin. Repikää siitä, nuorisolaiset ja sairastukaa toiseen aaltoon.

Voin potea verenpainetautia, reumaa ja diabetestä, mutta Koronaa en aio potea.

Voi surku. Minä taas olen elänyt täysin normaalia elämää, enkä ole vielä toistaiseksi saanut koronaa, en edes tunne yhtäkään koronaan sairastunutta ihmistä.

Mutta jokainen tekee elämällään kuten haluaa. Jos haluaa eristäytyä, niin saa eristäytyä, vapaa maailma.

Vierailija
31/92 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jossain vaiheessa tulee rokote.

Mutta niin tuli influenssaankin ilman edeltäviä valeita ja kaaoksia. Ei niitä tarvita siksi nytkään. Influenssarokotteen olemassaololla on ollut paha psykologinen vaikutus siihen, että koronasta tuli ihmisten mielliin se paha, mikä siitä on ajatuksiin tullut.

Kaikki rajoitukset ja koko kansaan kohdistuvat rajoitukset ovat itseasiassa edeltävien rokotteiden psykologista vaikutusta.  Pahaa turvautumista siihen rokotteen tuomaan illuusioon voittamattomuudesta, ja muiden syyllistämistä tilanteessa, jossa illuusio romahtaa.

Vierailija
32/92 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sulla on ap sellainen käsitys, että se olisi tulossa jokaiselle ennemmin tai myöhemmin? Kyse on yleisvaarallisesta tartuntataudeista, jonka leviämistä yritetään estää ja pian on rokote.

Kovastipa tuntuu leviävän, vaikka mitä tehdään sen estämiseksi.

Ja minä täällä yhdessä pahimmista epidemia-alueista Euroopassa en aio saada koronaa ikinä. Maski on pakko olla. Rokotetta en ota.

Olen Teneriffalla. En pidä mitään maskia. Ulkona. En katso WHO orjajoukkoa kasvoihin, kävelen ohi kaikista. En katso silmiin. Maskin käyttöä ei enää valvota., koska kaikki ovat jo orjia, paitsi minä. Orjapiiskurit ovat samalla vale, joka ei kantanut vastuutaan, siksi minulla ei ole heitä kohtaan mitään, millä voisin kantaa jotain vastuuta. Miten valeelle voisi olla vastuussa?  Toki olen tietysti harvinaisuus.

Yleisvaarallisuus on 100% vale!

Sairaus joka Suomessa aiheuttaa tuhansia tartuntoja muutamassa viikossa ilman muita vahinkoja ei ole influenssaa kummempi.

Se oli vale, ja HOAX. 

Syy terveydenhuollossa, joka päästi koronainfluenssan laitoksiinsa, mutta ei tunnusta, ei kadu, vaan on itsekäs, ilkeä, alistva, ja itara!

Muutu jo, koska joskus sinun on pakko.

Jotenkin tulee aina yllätyksenä miten tämmöisiä ihmisiä on olemassa. Kuitenkin luulisi että koulutus ja sivistys jotenkin vaikuttaisi, mutta ilmeisesti ei kaikkiin tehoa.

Vierailija
33/92 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sulla on ap sellainen käsitys, että se olisi tulossa jokaiselle ennemmin tai myöhemmin? Kyse on yleisvaarallisesta tartuntataudeista, jonka leviämistä yritetään estää ja pian on rokote.

Ja minä täällä yhdessä pahimmista epidemia-alueista Euroopassa en aio saada koronaa ikinä. Maski on pakko olla. Rokotetta en ota.

Nythän ei ole mitään rajoitteita, joilla koronaa yritettäisiin estää leviämästä. Siksi se leviääkin niin vauhdilla.

Puolen vuoden päästä iso joukko on Suomessakin jo saanut rokotteen. Vain supertyhmä on nyt loppuajan varomaton ja hankkii itselleen koronan. Minä ainakin varon tartuntaa ja otan sen rokotteen. Sairasta sinä vaan se korona, vaikkei pakko olisikaan.

Vierailija
34/92 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumma kyllä en ole yrittänyt mitenkään vältellä influenssaa ja viimeksi sen sairasti yli 20 vuotta sitten. Tuskin koronaakaan nyt saa kuin osa ihmisistä. Ei sitä ole mikään pakko saada välttämättä ikinä. Koronakin on kiertänyt vuosikymmeniä maapallolla enkä ole yhtään aikaisempaa versiota onnistunut saamaan. Tietty tämän koronan sain, mutta se ei ole jutun pointti.

Influenssan sairastaa Suomessa n. 20000 ihmistä joka ikinen talvi. Mä olen 37 enkä ole sairastanut koskaan. Tätäkin vasten hössötys 10000 koronatartunnasta tuntuu suhteettomasti.

Vierailija
35/92 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minusta kannattaa vältellä koronaan sairastumista. Vaikka sairastaisi sen lievänä, voi silti saada vakavia jälkiseurauksia.

Toiseksi tarkoitus on yhdessä vähentää väestön riskiryhmien tartuntoja.

Mitä myöhemmin koronan saa, sitä parempaa hoitoa luultavasti saa, koska hoitokeinot ja lääkitys kehittyvät koko ajan.

On myös mahdollista, että maskit ja muut suojakeinot estävät saamasta taudin vakavinta muotoa. Ja toiseksi mitä kauemmin pinnistää saamatta tartuntaa, sitä suurempi mahdollisuus on sillä, että tauti muuntuu lievemmäksi.

Joka tavalla on siis tärkeää miettiä miten tartunnat vaikuttavat koko yhteiskuntaan. Kuten sanottu monet lievänkin taudin sairastaneet voivat tulla kalliiksi jälkikäteen veronmaksajille.

Vierailija
36/92 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä enemmän aika kuluu sitä enemmän viruksesta opitaan ja saadaan mahdollisesti rokote. Ruotsissa menetettiin monta henkeä keväällä kun ei vielä tiedetty miten korona käyttäytyy ja miten sitä hoidetaan. Myöskään heidän riskaabeli laumasuoja taktiikkansa ei toiminut joten parempi vaan yrittää tuhkahduttaa.

Siirrät huomion totuudesta muualle. Se että laitokset pysyvat puhtaina, toimii Ruotsissa 100% Juurikin, ja nyt.

Siella on nyt vahingot käytännossä nollissa vaikka tartuntoja on. Lisaksi jatkuva laumasuojavänkkääminen ei ole se totuus, kuten jo siis sanoin.

Mahdollinen immuniteetti on seurausta siitä, että laitokset pystytään pitämään puhtaina, ja virus leviää muualla. Nyt se leviää Suomessakin muualla....

Lopeta kieroilu!

Vierailija
37/92 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen Teneriffalla. En pidä mitään maskia. Ulkona. En katso WHO orjajoukkoa kasvoihin, kävelen ohi kaikista. En katso silmiin. Maskin käyttöä ei enää valvota., koska kaikki ovat jo orjia, paitsi minä. Orjapiiskurit ovat samalla vale, joka ei kantanut vastuutaan, siksi minulla ei ole heitä kohtaan mitään, millä voisin kantaa jotain vastuuta. Miten valeelle voisi olla vastuussa?  Toki olen tietysti harvinaisuus.

Yleisvaarallisuus on 100% vale!

Sairaus joka Suomessa aiheuttaa tuhansia tartuntoja muutamassa viikossa ilman muita vahinkoja ei ole influenssaa kummempi.

Se oli vale, ja HOAX. 

Syy terveydenhuollossa, joka päästi koronainfluenssan laitoksiinsa, mutta ei tunnusta, ei kadu, vaan on itsekäs, ilkeä, alistva, ja itara!

Muutu jo, koska joskus sinun on pakko.

Jotenkin tulee aina yllätyksenä miten tämmöisiä ihmisiä on olemassa. Kuitenkin luulisi että koulutus ja sivistys jotenkin vaikuttaisi, mutta ilmeisesti ei kaikkiin tehoa.

No onhan se ollut vale. Ja todella paha alussa, mutta on jatkunut vain.

Vierailija
38/92 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välttelen siihen asti, kunnes toimiva rokote tulee yleiseen jakoon.

Vierailija
39/92 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minusta kannattaa vältellä koronaan sairastumista. Vaikka sairastaisi sen lievänä, voi silti saada vakavia jälkiseurauksia.

Toiseksi tarkoitus on yhdessä vähentää väestön riskiryhmien tartuntoja.

Mitä myöhemmin koronan saa, sitä parempaa hoitoa luultavasti saa, koska hoitokeinot ja lääkitys kehittyvät koko ajan.

On myös mahdollista, että maskit ja muut suojakeinot estävät saamasta taudin vakavinta muotoa. Ja toiseksi mitä kauemmin pinnistää saamatta tartuntaa, sitä suurempi mahdollisuus on sillä, että tauti muuntuu lievemmäksi.

Joka tavalla on siis tärkeää miettiä miten tartunnat vaikuttavat koko yhteiskuntaan. Kuten sanottu monet lievänkin taudin sairastaneet voivat tulla kalliiksi jälkikäteen veronmaksajille.

Länkyti länkyti länkyti länkyti, Länkytin, Länkytin, Länkytin Länkytin perässä.

Muuta sanomaa sinulla ei ollut; totuutta.

Vierailija
40/92 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolemia ei tule yhtä paljon kun nyt osataan hoitavan potilaita oikeilla lääkkeillä.

https://www.hs.fi/tiede/art-2000006480062.html

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi