Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saan eräältä ihmiseltä ikäviä viestejä koskien erästä läheistäni

Vierailija
03.08.2024 |

Ja hänen käyttäytymistään. Mielestäni en ole hänestä vastuussa, mutta olen kiittänyt tiedosta. En edes tiedä, pitävätkö tiedot paikkaansa. Viestien tulo vaan jatkuu. Onko tämä häirintää vai pitäisikö minun reagoida asiaan jotenkin?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiellä viestittämästä.

Vierailija
2/10 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia viestejä ja kuka niitä lähettää? Kerro asiasta sille henkilölle, jota viestit koskee. Hän voi tehdä halutessaan rikosilmoituksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se henkilö on sellainen, joka yrittää käyttää muita hyväksi ja jatkuvasti testaa ihmisiä, että kuinka paljon voi kusettaa ja käyttää heitä hyväksi, niin silloin on ihan hyväkin että siitä ilmoitetaan muille. Että muut tietää olla olematta tekemisissä moisen paskan kanssa.

Vierailija
4/10 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koskaan kuullut sellaisesta toiminnosta kuin "Block"?

Kannattaa tutustua.

Vierailija
5/10 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisia viestejä ja kuka niitä lähettää? Kerro asiasta sille henkilölle, jota viestit koskee. Hän voi tehdä halutessaan rikosilmoituksen.

En nyt avaa tarkemmin viestien sisältöä, mutta sekä lähettäjä että kohde ovat sukulaisiani. En tiedä, mikseivät viesti keskenään vaan minun kauttani.

Vierailija
6/10 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita viestittäjälle vastaus: "Kiitos tiedoistasi. Me selvitämme tämän asian. Jos tarvitsen lisätietoja aiheesta, otan kyllä yhteyttä."

Vierailija
7/10 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nyt avaa tarkemmin viestien sisältöä, mutta sekä lähettäjä että kohde ovat sukulaisiani. En tiedä, mikseivät viesti keskenään vaan minun kauttani.

Viestin lähettäjä yrittää rikkoa sinun ja kohdehenkilön välejä.

Vierailija
8/10 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla tahallista mustamaalaamista. Kysyisin pitääkö paikkaansa. Jos kieltää uskottavasti, niin estäisin viestittelijän. 

Vierailija
9/10 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipa tuota voisit avata vähän tarkemmin eli onko se viestien lähettäjä järkyttynyt vai miksi noita viestejä lähettelee. Jos asia ei sinua koske voit jämäkästi kehottaa lopettamista viesteillä ja selvittämään asian henkilön itsensä kanssa täydentämällä että et tiedä tästäasiasta mitään.

Vierailija
10/10 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi