Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MITÄ JÄRKEÄ ON YRITTÄÄ VÄLTTÄÄ KORONA, kun se kuitenkin tarttuu ennemmin tai myöhemmin?

Kohta sinäkin sairastut
08.10.2020 |

Sitten harmittaa kaikki maskeihin ja käsidesiin tuhlatut rahat. Ja turha stressaaminen joka on rasittanut terveyttä.

Kommentit (92)

Vierailija
1/92 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olis varma ettei se tule uudestaan niin nyt olisi viisasta sairastua siihen ,koska sairaalassa on vielä hyvin tilaa.

Vierailija
2/92 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sitä on hyvä yrittää vältellä, ettei mene isoihin massatapahtumiin ym.

Yritetään välttää terveydenhuollon ylikuormittumista.

Maskien käyttö jossain tuppukylän s-marketissa on naurettavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/92 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samahan se on, kuoleeko nyt vai vuoden kuluttua.

Vierailija
4/92 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samahan se on, kuoleeko nyt vai vuoden kuluttua.

Vuoden kuluttua tietämystä on enemmän kuin nyt.

Vierailija
5/92 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tartu minuun! Olen maaliskuusta lähtien pitänyt itseni karanteenissa asunnossani. Ruokaostokseni toimitetaan kaksi kertaa viikossa asuntoni oven ulkopuolelle.

Lähden seuraavan kerran ihmisten ilmoille, kun saan kutsun koronarokotukseen. Maski naamalla ja kädet lateksihanskoissa - tietenkin. Repikää siitä, nuorisolaiset ja sairastukaa toiseen aaltoon.

Voin potea verenpainetautia, reumaa ja diabetestä, mutta Koronaa en aio potea.

Vierailija
6/92 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen takia ettei teho-osasto kuormitu ylitse, jolloin jonossa olevat ihmiset kuolevat kuin kärpäset ja henkilökunta joutuu tekemään valintoja ketä hoitaa ja ketä ei.

Tartunta voi viedä teholle myös ns perusterveen.

Älä unohda tätä.

Vierailija
7/92 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä käytän maskia ja käsidesiä jne., mutta myönnän, että turhauttaa, kun yläkouluikäinen lapseni sitten istuu päivät pitkät toisten kyljessä kiinni, ei mitään turvatoimia. Eli eiköhän se korona sieltä tule. 

Vierailija
8/92 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen takia ettei teho-osasto kuormitu ylitse, jolloin jonossa olevat ihmiset kuolevat kuin kärpäset ja henkilökunta joutuu tekemään valintoja ketä hoitaa ja ketä ei.

Älä unohda tätä.

Hohhoijaa. Tätä on hoettu mantrana ihan kuin jotain totuutta. Sitten kun oikeasti katsotaan lukuja, niin koko tämän korona"epidemian" ajan sairaalat ovat olleet tyhjempiä kuin ikinä. Ei ole koronapotilaita, eikä muitakaan potilaita. Sääli hoitajia - miten oikein saavat päivät kulumaan...

Eikös se joku ylilääkärikin aiheesta avautunut? Että typerää pitää sairaaloita tyhjillään odottamassa koronapotilaita. Niitä kun selvästikään ei ole tulossa, niin pitäisi vauhdilla purkaa kaikkea sitä hoitoruuhkaa, mikä on syntynyt tämän hössötyksen myötä

Vierailija
9/92 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä unohda tätä.

Miten niin? Yhteiskunta on ollut aika normaalisti auki jo useita kuukausia ja tartuntoja nyt n. 200-300 kappaletta päivässä..ja tehohoidossa sairaalassa on koko maassa viisi ihmistä.

Vierailija
10/92 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tartu minuun! Olen maaliskuusta lähtien pitänyt itseni karanteenissa asunnossani. Ruokaostokseni toimitetaan kaksi kertaa viikossa asuntoni oven ulkopuolelle.

Lähden seuraavan kerran ihmisten ilmoille, kun saan kutsun koronarokotukseen. Maski naamalla ja kädet lateksihanskoissa - tietenkin. Repikää siitä, nuorisolaiset ja sairastukaa toiseen aaltoon.

Voin potea verenpainetautia, reumaa ja diabetestä, mutta Koronaa en aio potea.

Olet aika hysteerinen. Voit sinä sen lisäksi saada. Jos et nyt, niin myöhemmin. ja rokotteen sivuvaikutuksista ym. ei ole tietoa.

Vierailija
11/92 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sulla on ap sellainen käsitys, että se olisi tulossa jokaiselle ennemmin tai myöhemmin? Kyse on yleisvaarallisesta tartuntataudeista, jonka leviämistä yritetään estää ja pian on rokote.

Vierailija
12/92 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona on kuitenkin vain pikku flunssa! Varsinkaan meille nuorille ei lainkaan vaarallinen! Kysynkin nyt miksi emme saisi bilettää?

Vierailija
13/92 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sulla on ap sellainen käsitys, että se olisi tulossa jokaiselle ennemmin tai myöhemmin? Kyse on yleisvaarallisesta tartuntataudeista, jonka leviämistä yritetään estää ja pian on rokote.

Kovastipa tuntuu leviävän, vaikka mitä tehdään sen estämiseksi.

Ja minä täällä yhdessä pahimmista epidemia-alueista Euroopassa en aio saada koronaa ikinä. Maski on pakko olla. Rokotetta en ota.

Vierailija
14/92 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tedroksen palkkio nousee, kun yrität välttää. Olet silloin "kiltti" Tedrokselle.

Tedros laittoi alussa vaatimuksen, josta hän sanoo, että sitä ei voi muuttaa,

Vaikka totuus osoittaisi toista.

Vierailija
15/92 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä enemmän aika kuluu sitä enemmän viruksesta opitaan ja saadaan mahdollisesti rokote. Ruotsissa menetettiin monta henkeä keväällä kun ei vielä tiedetty miten korona käyttäytyy ja miten sitä hoidetaan. Myöskään heidän riskaabeli laumasuoja taktiikkansa ei toiminut joten parempi vaan yrittää tuhkahduttaa.

Vierailija
16/92 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki siihen sairastu. Vai sairastuiko kaikki sikainfluenssaan, aasialaiseen, espanjantautiin jne...

Vierailija
17/92 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole sairastanut vielä edes influenssaa vaikka olin ystävälle silloin kokkailemassa ruokaa kun hän sitä sairasti.

Vierailija
18/92 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyväskylän esimerkkitapaus: 100 osallistujaa, 40 sairaistui todetusti.  Varmaan enemmänkin koska nenätesti ei aina onnistu.  Jos tilaisuudessa on ollut lapsia-heille testi voi epäonnistua, koska lapsi reagoi ja pelkää.  Testaaja ei laita tikkua tarpeeksi syvälle ja tarpeeksi kauan.

Kyllä on todella tarttuva tämä koronan toinen aalto.  Niinhän ne viisaat meille keväällä kertoi ja sitten alettiin taas matkustelemaan ja pitämään bileitä.

Vierailija
19/92 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poljin tänään vauhdilla tosi jyrkän mäen ylös ja meinasi ilma loppua täysin. Ajattelin että en ikinä halua sairastua koronaan jossa keuhkot ei pysty enää ottamaan happea vaikka kuinka haukkoo.

Toivon että tiedotusvälineissä olisi enemmän sairastuneiden, nuorten ja vanhojen, kertomuksia omasta taudistaan että ihmiset ottaisivat tämän varautumisen kunnolla ja tosissaan.

Vierailija
20/92 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kovastipa tuntuu leviävän, vaikka mitä tehdään sen estämiseksi.

Ja minä täällä yhdessä pahimmista epidemia-alueista Euroopassa en aio saada koronaa ikinä. Maski on pakko olla. Rokotetta en ota.

Olen Teneriffalla. En pidä mitään maskia. Ulkona. En katso WHO orjajoukkoa kasvoihin, kävelen ohi kaikista. En katso silmiin. Maskin käyttöä ei enää valvota., koska kaikki ovat jo orjia, paitsi minä. Orjapiiskurit ovat samalla vale, joka ei kantanut vastuutaan, siksi minulla ei ole heitä kohtaan mitään, millä voisin kantaa jotain vastuuta. Miten valeelle voisi olla vastuussa?  Toki olen tietysti harvinaisuus.

Yleisvaarallisuus on 100% vale!

Sairaus joka Suomessa aiheuttaa tuhansia tartuntoja muutamassa viikossa ilman muita vahinkoja ei ole influenssaa kummempi.

Se oli vale, ja HOAX. 

Syy terveydenhuollossa, joka päästi koronainfluenssan laitoksiinsa, mutta ei tunnusta, ei kadu, vaan on itsekäs, ilkeä, alistva, ja itara!

Muutu jo, koska joskus sinun on pakko.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi