What does the fox say?
Ring-ding-ding-ding-dingeringeding-Gering-ding-ding-ding-dingeringeding
Kommentit (124)
[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 11:47"]
Jenkit luuli pitkään että siinä´biisissä laulettiin "Whatta fuck's sake" :D Sitten niiden piti laittaa siihen videoon sanat mukaan.
[/quote]
Kiva tietää, olenkin ihmetellyt, että miksi se on tekstitetty! :D
Hissisketsit on parhaita! Nauroin vedet silmissä.
Mä olen vihannut kettua, mutta noi muut on hulvattomia. Massach... Ja pankkiautomaatti saa ihan veteliksi...
Mulle tulee tosta aina mieleen se ärsyttävä mopo-sammakko joka sanoi myös jotain ringdingdingdingding-jne.
Muutenkin jo väsyttää toi biisi. Taidan olla helposti kyllästyvää sorttia.
[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 10:20"][quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 09:50"]
Paskaa.. amerikan foxilla ei onneksi soi. Taitaa vain suomenpään foxilla olla urpoja töissä.
Hah, muistan kerran iltalehdessä otsikon jossa oli jotain "suomi maailmankartalle" ja sitten oli linkitetty kuva jostain suomenlipusta google sivulla. Mutta se oli google.fi eikä google.com. Just, haha.
Tämä: http://www.iltalehti.fi/digi/2012120516416156_du.shtml
[/quote]
Niin, no tota.. Suomen fox on eri asia kuin USA:n Fox. Fox on entinen SuomiTV, jonka muistaakseni FIC Nordic osti, kun sillä oli rahavaikeuksia. Ohjelmisto on osittain samanlainen, mutta Fox nordic näkyy ainoastaan Suomessa ja sillä tulee myös pohjoismaalaisia ohjelmia.
Ja eipä tuota Foxia jenkeissäkään mitenkään huippukanavana tunneta..:D
[/quote]
No shit, Sherlock.
[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 10:20"][quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 09:50"]
Paskaa.. amerikan foxilla ei onneksi soi. Taitaa vain suomenpään foxilla olla urpoja töissä.
Hah, muistan kerran iltalehdessä otsikon jossa oli jotain "suomi maailmankartalle" ja sitten oli linkitetty kuva jostain suomenlipusta google sivulla. Mutta se oli google.fi eikä google.com. Just, haha.
Tämä: http://www.iltalehti.fi/digi/2012120516416156_du.shtml
[/quote]
Niin, no tota.. Suomen fox on eri asia kuin USA:n Fox. Fox on entinen SuomiTV, jonka muistaakseni FIC Nordic osti, kun sillä oli rahavaikeuksia. Ohjelmisto on osittain samanlainen, mutta Fox nordic näkyy ainoastaan Suomessa ja sillä tulee myös pohjoismaalaisia ohjelmia.
Ja eipä tuota Foxia jenkeissäkään mitenkään huippukanavana tunneta..:D
[/quote]
No shit, Sherlock.
[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 12:14"]Mulle tulee tosta aina mieleen se ärsyttävä mopo-sammakko joka sanoi myös jotain ringdingdingdingding-jne.
[/quote]
Oli pakko etsiä.
[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 12:20"]
[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 12:14"]Mulle tulee tosta aina mieleen se ärsyttävä mopo-sammakko joka sanoi myös jotain ringdingdingdingding-jne.
[/quote]
Oli pakko etsiä.
[/quote]
Ääh, olin jo iloisesti unohtanut koko sammakon! ;D
[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 11:47"]
Jenkit luuli pitkään että siinä´biisissä laulettiin "Whatta fuck's sake" :D Sitten niiden piti laittaa siihen videoon sanat mukaan.
[/quote]Minä luulin myös :D
Microsoft osti ison osan meiän ylpeydestä
Tarkoititko I know what the fox says
Tarkoititko I know what the fox says
[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 10:12"]
Mä tykkäsin siitä versiosta " what does the girl say" :D
[/quote]
Ääh, huonoin ikinä!
intellivatoria löytyy neljä pätkää! Käkätin kuin kaheli. Teini myös, eskarilainen ei tajunnut.
hattii hattii hatti hou! hattii hattii hattii hou!