Mä en koskaan löydä miestä enkä saa lapsia..
Ja ikää jo 28 vuotta.. Nykyiseen asuntoon ei voi ottaa edes kissoja. Nyyh :(.
Kommentit (23)
[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 02:53"]
[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 02:51"]
Aloittaja on mies, ettekö huomaa?
[/quote]
No ei kyllä ole, jos mulla ois anonyymi liittymä, vaatisin sun puh. nron ja lähettäisin kuvan mun rämemajavasta. Ja niin siis, tää on myös ongelma jonka takia en löydä miestä; oon hyvnännälöinen muikki henkisen miehen kehossa...
t. Ap
[/quote]
Lähetätkö minullekin, jos annan nroni? Ihan vain varmistan, että olet nainen...
mies
Vierailija kirjoitti:
Lapsia voi hankkia ilman miestäkin.
Tosin sulla on vielä toivoa (ehkä, en tiedä millainen olet), joten odottele nyt vielä vaikka 5iisikin vuotta.
Ei ole suositeltavaa. Yh:n lapsista tulee aina ongelmallisia ja mt-tapauksia.
[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 02:47"][quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 02:44"]
Höpsispöpsis! Hemmotteleppa ittees itsevarmaksi ja kauniiksi(siis jotain mistä saat itsevarmuutta (käy kampaajalla/shoppaile tms.))ja sitten miesmetälle hyvällä itsetunnolla:) lapsetkin ehit pyöräyttää vielä ihan hyvin :) Itsesäälissä rypeminen ei johda mihinkään vaan sinun on vaan tehtävä asialle jotain ja ensimmäiseksi otat positiivisen asenteen ja nostat itsetuntoasi ja sitten menet ja hurmaat sen ukon itelles. Piste.
[/quote]
Mutkun mä en oo sellainen nainen, joka käy kampaajalla tai shoppailee.. Osaan kyllä laittautua iltaa varten, ja oon tosi kaunis silloin, mutten tee sitä arkisin enkä halua tehdä sitä miesten takia, koska sitten ne kokee tulevansa petetyiks. Eli siis olen meikittä, paitsi: Uutena vuotena, juhannuksena, ja ehkä jouluna ja vappuna :).
[/quote]
Tuskinpa mies joka on sinuun rakastunut tuntee itseään kovin petetyksi jos näkee sinut ensin meikit naamassa ja sitten ilman. En usko ettö kukaan olettaa naisen olevan laitettuna kokoajan tai että naama on ihan saman näköinen aamulla herätessä kuin mitä se on päivän aikana. Mutta siis voithan sinä vaikka totutella käyttämään tosi luonnollista meikkiä ihan arkenakin, varmaan tunnet sitten olosikin naisellisemmaksi ,ihan vaikka ripsari..pakkohan ei kuitenkaan ole jos ei itse halua. Sitten mieleeni tuli myös sellainen että mieti mistä itse tykkäät, harrastus? Voisi luulla että ihmiset jotka ovat kiinnostuneita samasta asiasta, tulevat myös ihan hyvin toimeen. Harrastuspaikasta voisi löytyä mukavia miehiä ja tuttavuus voisi kehittyä pidemmälle.. Itse ainakin yrittäisin tehdä hyvän ensivaikutelman hieman laittaitumalla nätiksi ja olemalla positiivinen ja kiinnostunut miehen sanomisista ja hymyillä, luoda rentoa tunnelmaa, sitten kun jo mahdollisesti tuntee toisen paremmin niin uskaltaa jo olla vaikka ilman meikkiä kun tietää ettei mies tahdo olla seurassani vain ulkoisien asioiden takia vaan on myös kiinnostunut minusta ihmisenä. Taisi olla sekavaa tekstiä..:)