Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä en koskaan löydä miestä enkä saa lapsia..

Vierailija
30.12.2013 |

Ja ikää jo 28 vuotta.. Nykyiseen asuntoon ei voi ottaa edes kissoja. Nyyh :(.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy?

Vierailija
2/23 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

JO 28 !!

Elämä ehtoopuolella

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia voi hankkia ilman miestäkin.

Tosin sulla on vielä toivoa (ehkä, en tiedä millainen olet), joten odottele nyt vielä vaikka 5iisikin vuotta.

Vierailija
4/23 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on ollut mulle se rajapyykki, haluun lapsia kun oon enintään 34 v., ja haluun olla tuntenut lapsen isän siinä vaiheessa kunnolla (=ainakin 7 vuotta), joten SE JUNA MENI JO... (34-7=28). Mä uskon matematiikkaan ja pseudotieteisiin.

AAARGGggghhhh...
t. Ap

Vierailija
5/23 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittää ihmiset jotka ei osaa olla yksin. Pikku parka.

Vierailija
6/23 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi luoja...

Tsekkaappa löytyykö elämästäsi joku mies jonka olet tuntenut jo kauan.

Ja oikeesti lopeta noi matematiikkapseudohöpinät! Elämä on elämää.

Vierailija
7/23 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota mamu, ne haluaa passin ja lapsen nopeasti ja niille kelpaa kaikki, niin rumat kuin läskitkin.

Vierailija
8/23 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli aikoinaan sama tilanne. Etsin ja etsin vuosikausia, aina vain ne väärät tuli kohdalle. Mutta sitten ihan yhtäkkiä 31-vuotiaana se oikea löytyi netistä. Siitä vuoden päästä oltiin naimisissa ja siitä vuoden päästä meillä oli ensimmäinen lapsi :) Nyt jo 2 lasta ja muutama vuosi onnellista avioeloa takana. Kyllä kannatti odottaa!

Vierailija
9/23 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 02:26"]

No voi luoja...

Tsekkaappa löytyykö elämästäsi joku mies jonka olet tuntenut jo kauan.

Ja oikeesti lopeta noi matematiikkapseudohöpinät! Elämä on elämää.

[/quote]
Kuule kun tätä mä oon miettinyt! Mulla on lähipiirissä monta kivaa, kilttiä, fiksua, ja isomunaista & koulutettua miestä, vaan kun kukaan ei sytytä.

Vierailija
10/23 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 02:33"]

Ota mamu, ne haluaa passin ja lapsen nopeasti ja niille kelpaa kaikki, niin rumat kuin läskitkin.

[/quote]
Sori en oo ruma enkä läski, voin toki ottaa mamunkin jos sellaiseen rakastun, useimmiten ne vaan haluaa mun [sukuni] rahoja, eikä mua.

Vierailija
11/23 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 02:26"]

Säälittää ihmiset jotka ei osaa olla yksin. Pikku parka.

[/quote]
Annoin sulle yläperukun ja alapeukun. Osaan kyllä olla yksin, en vaan halua. Ja just noiden lasten suhteen, se niiden isä pitäis löytää NYT, tai viimeistään 2 vuoden sisään, tai sitten ei ikinä. Oon ihan ok senkin kanssa, ettei sitten ikinä, mutta ymmärräthän, että oon nyt vähän paniikissa tän asian suhteen..

Vierailija
12/23 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpsispöpsis! Hemmotteleppa ittees itsevarmaksi ja kauniiksi(siis jotain mistä saat itsevarmuutta (käy kampaajalla/shoppaile tms.))ja sitten miesmetälle hyvällä itsetunnolla:) lapsetkin ehit pyöräyttää vielä ihan hyvin :) Itsesäälissä rypeminen ei johda mihinkään vaan sinun on vaan tehtävä asialle jotain ja ensimmäiseksi otat positiivisen asenteen ja nostat itsetuntoasi ja sitten menet ja hurmaat sen ukon itelles. Piste.

Vierailija
13/23 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 02:44"]

Höpsispöpsis! Hemmotteleppa ittees itsevarmaksi ja kauniiksi(siis jotain mistä saat itsevarmuutta (käy kampaajalla/shoppaile tms.))ja sitten miesmetälle hyvällä itsetunnolla:) lapsetkin ehit pyöräyttää vielä ihan hyvin :) Itsesäälissä rypeminen ei johda mihinkään vaan sinun on vaan tehtävä asialle jotain ja ensimmäiseksi otat positiivisen asenteen ja nostat itsetuntoasi ja sitten menet ja hurmaat sen ukon itelles. Piste.

[/quote]
Mutkun mä en oo sellainen nainen, joka käy kampaajalla tai shoppailee.. Osaan kyllä laittautua iltaa varten, ja oon tosi kaunis silloin, mutten tee sitä arkisin enkä halua tehdä sitä miesten takia, koska sitten ne kokee tulevansa petetyiks. Eli siis olen meikittä, paitsi: Uutena vuotena, juhannuksena, ja ehkä jouluna ja vappuna :).

Vierailija
14/23 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on mies, ettekö huomaa?

Vierailija
15/23 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha, ja alapeukkua, kiitti. t. Ap

Vierailija
16/23 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo paljastui noissa vastauksissaan huooh.

Vitun uivelo, nukkumaan!

Vierailija
17/23 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 02:51"]

Aloittaja on mies, ettekö huomaa?

[/quote]
No ei kyllä ole, jos mulla ois anonyymi liittymä, vaatisin sun puh. nron ja lähettäisin kuvan mun rämemajavasta. Ja niin siis, tää on myös ongelma jonka takia en löydä miestä; oon hyvnännälöinen muikki henkisen miehen kehossa...

t. Ap

Vierailija
18/23 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 02:52"]

Joo paljastui noissa vastauksissaan huooh.

Vitun uivelo, nukkumaan!

[/quote]
Ootko sä #15? Anyhow, mä oon Ap, revi siitä!

Vierailija
19/23 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinjoo tänkään takia en siis löydä miestä, mun Internet-persoona selkeesti on teinipojan tasolla.. Nyyh...

Vierailija
20/23 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä niin tiedän tunnen ja tajuan tuon tunteen: itse samassa tilanteessa. Ei ole kaksista :(