Mitä ammattia MIEHELLÄSI häpeäisit kertoa?
Tuli tuosta toisesta ammattihäpeäketjusta mieleen. Itse häpeäisin, jos mieheni olisi
-aikuisviihdealalla
- myisi jotain magneettikoruja tms huijaushärpäkkeitä
- tekisi rakennekynsiä ja tekoripsiä
Kommentit (112)
Ajatella että putkimies tulee esille niin monta kertaa. Olen itse alalla ja tulot ovat oikein hyvät. Omaa yritystä pyöritän, monipuolista työtä kaiken kaikkiaan, eikä tähän hommaan kovin monesta olisikaan. Eli tosi "nolo" työ.
Ämmälle kuin ämmälle kelpaa mikä tahansa työ, kun miehellä on ja tulee tarpeeksi hilloa!
Kyllä siinä "pikkurouvan" suu on melkoisen messingillä, kun "joku meklari, treidaaja tai vastaava pörssissä tai pankkialalla" oleva mies maksaa hienot talot, autot ja leveän elämän!
Älkää viitsikö olla tekopyhiä paskoja...
Turkistarhaaja, teurastaja, nyrkkeilijä... mutta olisi kyllä lähes mahdotonta, että olisin naimisissa miehen kanssa joka tekisi noita ammatikseen.
Mikään REHELLINEN työ ei ole häpeällinen. Hävetkää te häpeällistä asennettenne, av-mammat.
paikallisliikenteen bussikuski... jotenkin ovat vaan sellaisia rehjukoita
"Häpeää" on monenlaista. Vaihdoin vuosi sitten työpaikkaa. Kun tutustuin tarpeeksi työtovereihin, he uskalsivat alkaa kysellä, mitä työtä mieheni tekee. Minä olen itse tavallisessa duunariammatissa (vaatii kuitenkin ammattikoulun), mutta mieheni on koulutukseltaan sekä insinööri että ekonomi. Olen siis nainut itseäni ylemmästä luokasta. :)
No, tiesin, että jos kerron työkavereilleni mieheni koulutuksen ja työn tarkalleen, minua aletaan pitää jonain ylhäisörouvana. Siksipä kerron kysyttäessä jotain ylimalkaista ostamisesta ja myymisestä. Mieheni omistaman firman nimeä en kerro, koska sen tuntevat kaikki tässä osassa Suomenmaata. Olin naimisiin mennessäme kaukaa viisas ja pidin oman sukunimeni, joten miestäni ei osata yhdistää minuun.
Häpeä tämäkin.
[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 16:01"]
Ämmälle kuin ämmälle kelpaa mikä tahansa työ, kun miehellä on ja tulee tarpeeksi hilloa!
Kyllä siinä "pikkurouvan" suu on melkoisen messingillä, kun "joku meklari, treidaaja tai vastaava pörssissä tai pankkialalla" oleva mies maksaa hienot talot, autot ja leveän elämän!
Älkää viitsikö olla tekopyhiä paskoja...
[/quote]
Joku ilman naista elävä meklari/treidaajako siellä inisee? :D
Olet muuten väärässä. Mä ensinnäkin elätän itse itseni, en tarvitse siihen miestä. Toisekseen mulle riittää ihan hyvin normaalit tulot, en koe saavani mitään lisäarvoa mistään ylimääräisistä hilavitkuimista. Eksäni oli juurikin noissa hommissa, ja se oli yksi syy eroon. Arvomaailmat eivät todellakaan kohdanneet. Nyksä on tutkijana yliopistolla, joten palkka on murto-osa eksän palkasta, mutta eipä tarvitse mainita, että mies eläisi tehdäkseen rahaa muiden selkänahasta.
Älä huoli, etköhän säkin jostain rahasta kiinnostuneen rouvan löydä.
- stuertti
- kätilö
- ehkä myös gynegologi...(sanoisin vain, että on "lääkäri")
Mä haluaisin nyt tietää, mitä mahtavat olla ammateiltaan miehet, joiden vaimot häpeävät tuikitavallisia ja tarpeellisia ammatteja, kuten putkimiestä tai gynekologia... (ja jos häpeää jotain ammattia niin ehkä suurempi häpeä on se, ettei osaa sitä edes kirjoittaa oikein).
Paperityöntekijä, hitsaaja tai ahtaaja. Varsinkin jos olisi työpaikallaan joku pääluottamusmies tai muu ay-pelle.
Joku myyntiedustaja kaupparatsu. Aina pois kotoa ja työ on tosi turhaa.
Kiinteistönvälittäjä, eivät juuri tee mitään työtä rahansa eteen ja vetävät välistä hirveät rahat. Hinnat vetävät hatusta ja osaavat todella hyvin p:n puhumisen taidon. Mustasta tehdään puhumalla valkoista.
[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 00:01"]
Roskakuski, hihihiii ;)
[/quote]
Meilläpäin käy tosi hottis roskakuski. Se on tosi symppiksen luontoinen.
Myyjä, tradenomi